[02-06]Lancer CS0 - Ktore Kayaby beda pasowac ?
puntspusy - 29-03-2011, 10:49 Temat postu: Ktore Kayaby beda pasowac ? Kupuje Amory przednie KAYABA
w katalogu producenta dla wersji 2.0 (CS9W) Rok prod. 09/2003 - KW 99 PS 135 Pojemnosc. 1997
widnieja dwa typy amortyzatorow dla sportowego zawieszenia i bez sportowego zawieszenia
i tu mam zagwozdke bo wiem ze wersja 2.0 posiada tylko jedno zawieszenie
wydaje mi sie ze katalog kayaby jest troche zwalony bo te same typy amorow sa dla wersji 1,6
ale chcialbym o potwierdzenie dla spokoju ducha
http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.asp
Haiku - 31-03-2011, 12:14
Katalog jest ok. Ostatnio u siebie wymieniałem na przodzie 334369. Z tego co wiem wersja 2.0 dohc posiada tylko zawieszenie sportowe. Ciekawe tylko dlaczego odnośnie amortyzatorów na tył już nie podają info odnośnie zawieszenia sportowego/nie sportowego? Może na tył nie ma znaczenia i są te same.
Jeśli chodzi o przód to jestem pewien - KYB nr 334369.
puntspusy - 31-03-2011, 12:44
chyba inzynierowie kayaby doszli do wniosku ze kazdy posiadacz wersji 1,6 moze sobie wrzucic zawieszenie z wersji 2,0 i odwrotnie,
amory juz mam u siebie przyszly 334369, teraz tylko wrzucic
krzychu - 31-03-2011, 13:30
E tam dużo myśleć. Na inne rynki (np. USA) mogło być bez sportowego...
puntspusy - 31-03-2011, 13:59
tez fuckt
Haiku - 31-03-2011, 20:00
puntspusy tak z ciekawości jaki masz przebieg?
Czy słabe amory na tyle mogą powodować zząbkowanie opony po krawędzi ? Jak sądzicie ? (mam tak z tyłu) przebieg obecnie 135 tys
krzychu - 31-03-2011, 20:03
Raczej zbieżność do poprawy.
puntspusy - 01-04-2011, 07:26
mam rowno 170tys
Haiku - 01-04-2011, 08:23
krzychu napisał/a: | Raczej zbieżność do poprawy. |
Zbieżność ostatnio robiłem ale faktycznie... może poprzedni właściciel zaniedbał sprawę. Najlepiej chyba będzie jak dam na tył dwie dobre opony i tyle.
krzychu - 01-04-2011, 10:05
No i poprawili zbieżność? Nie pourywali śrub? A sprawdzali chociaż tylne (można się spotkać z fachmanami co robią to po łebkach).
A 2 pozostałe masz dobre? Mocno są pościnane? Asymetryczne czy kierunkowe?
Ja mało ścięte to można przerotować z przodem albo odwrócić jeśli nie asymetryczne. Zresztą i tak wypadało by Ci sprawdzić czy problem ustąpił przed założeniem nowych. A czy nowe dać na tył przy przód to temat dość drażliwy dla co niektórych. IMO to na przodu nowe.
nerx - 01-04-2011, 13:00
Mam ten sam problem z oponami gdy kupowałem auto w niemczech opony były starte na krawędziach szczególnie zimówki były wręcz gładkie. Zrobiłem w Polsce zbieżność ale niestety dalej go ściąga w prawo. Zbieżność była robiona w dobrym zakładzie. Nie mam pojęcia w czym tkwi problem.
Haiku - 04-04-2011, 09:52
krzychu napisał/a: | No i poprawili zbieżność? Nie pourywali śrub? |
No i w tym problem. Nie było mnie przy robieniu zbieżności. Z wydruku wnioskuje, że tył był wykonywany bo mam na nim wartości początkowe i po zrobieniu zbieżności. U mnie minimalnie ściąga w lewo. Ogumienie na tyle (te zząbkowane i zjechane po rancie to Advan A460). Robię taki patent, że dokupuje nową A460 za stówkę, biorę swoją nową z zapasu i już mam komplet na tył Na zapas dam zząbkowaną.
|
|
|