To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Dom/garaż/ogród - prysznic na działce

berlov - 24-04-2011, 19:35
Temat postu: prysznic na działce
W tym sezonie planuje na działce budowę podstawowej infrastruktury, czyli sławojki, szopy i prysznica polowego. Co do sławojki mam już plan opracowany, ale prysznic mnie nurtuje.

A mianowicie :

ścianki boczne chcę zrobić z płotu lamelowego , "podłogę" z kamieni polnych , żeby się nie robiło błoto , ale zastanawiam się czy detergenty którymi się myjemy nie będą czasem szkodziły trawnikowi dookoła ? Są jakieś może jakieś ekologiczne ?

Jak macie jakieś rady będę naprawde wdzięczny

Pieraś - 24-04-2011, 22:10

Ja jestem zielony w tych tematach ale pierwsze wrazenie jest takie, ze za bardzo kombinujesz..... tzn. nie ma tam kanalizy nigdzie gdzie mozna by zrobic dobry odplyw?

W ramach zartu (odebrac to tylko pozytywnie) najlepsze mycie w stylu biwakowym bylo bloto z jeziora .. powaga :)

berlov - 25-04-2011, 01:36

Hehe - jezioro jest niedaleko, ale zawsze nie ma to jak prysznic :)
A co do kanalizacji to jak by była to bym nie musiał dziury pod sławojką kopać :)
Działka póki co jest w wersji na Beara Gryllsa , więc o rurze odpływowej nie ma co marzyć a nie chce wymordować przy okazji prysznica całgo ekosystemu , stąd ten post :)

Pieraś - 25-04-2011, 11:10

berlov napisał/a:
.... a nie chce wymordować przy okazji prysznica całgo ekosystemu , stąd ten post :)

To sie ceni. Ale na allegro pewnie mozna juz cos znalezc:
http://allegro.pl/bio-myd...1543189266.html

jacek11 - 25-04-2011, 12:44

Zawsze można zrobić mini szambo z dryn.Jedna kosztuje w granicach 100 zł.robimy wylewkę,na wierzch dekiel(ok.80 zł).W jednej drynie mieści się ok.800 litrów.Wtedy kupujemy najtańszy brodzik,parę rurek pcv i gotowe.
mc - 03-05-2011, 00:23