Space Wagon Techniczne - 2.4gdi przerywa , prycha , brak dynamiki
sebeq - 01-05-2011, 20:30 Temat postu: 2.4gdi przerywa , prycha , brak dynamiki Witam , ostatnio moje mitsu zaczelo dziwnie pracować , silnik odpala bardzo ladnie ,lecz brak mu dynamiki przy przyspieszaniu , zdarza sie ze dziwnie prycha w wydech jakby nie dopalal jeden z cylindrów . Dodam ze swiece wymienione ale to nie pomoglo , kolekor wyczysczony z nagaru ,przepustnica rowniez czysta. Spalanie podczas jazdy 9L/100 wczesniej mialem 8,6L , moj styl jazdy sie nie zmienil wiec obstawiam ze cos jest nie tak . Bardzo prosze o sugestie jak to ugryzc i z ktorej strony zaczac szuakanie.
robertdg - 01-05-2011, 22:05
Zacząć od diagnozy komputerowej i sprawdzenia parametrów pracy rzeczywistej
sebeq - 11-05-2011, 19:36
A co myslicie o zakupie interfejsu diagnostycznego ELM ? czy ktoś to używał do MSW ? Wole zaplacic za interfejs ktory sie potem przyda .
sergik - 17-05-2011, 18:57
Powiem że używałem w swoim i jest ok. Nowe interfejsy ELM i tak w 99% nie działają poprawnie (mowa o tańszych )i wymagają małej przeróbki polegajacej na przecięciu jednej ścieżki i zmasowaniu odpowiedniej nogi chyba "kondensatora" o ile dobrze pamiętam.(bład w produkcji). W razie czego pomogę we wskazaniu odpowiednich miejsc przeróbek jakby nie działało poprawnie. Więc reasumujac jeżeli masz chęci i wprawną rekę polecam (bardzo małe elementy).
sebeq - 17-05-2011, 22:17
z elektroniką jestem na codzien wiec nie bedzie problemu , dzieki za wskazówke , zamawiam interfejs . Gdyby nie działał napisze w temacie.
pozdrawiam sebeq
cojac - 21-05-2011, 11:55
...tak się wtrącę, mam te same objawy. Mój LAUNCH wskazał na wtrysk i położenie wałka rozrządu. Sprawdź te elementy. Zacznij od położenia wałka, wtrysk może być odłamkowym.
sebeq - 16-06-2011, 19:41
chcialem zdiagnozowac interfejsem elm ale wyszla wielka d.. poniewaz interfejs sie nie łączy, moze kolega sergik mi pomoze go uruchomic. Tymczasem zrobilem samodiagnostyke wywalilo błędy :
46
78
56
i potem zapętla sie w kólko
78
56
78
56
Auto zaczeło chlać 9,5/100km , wczesniej 8,6 i bylo dynamiczne teraz zamulony muł .
edit , auto mialo błąd potencjometra od gazu ,zostal naprawiony i smiga , do tego kazde połączenie pod maską wyczyszczone i zabezpieczone srodkiem kontakt do styków.
Reszta błedó zostala skasowana i narazie sie nie pojawiają .Auto jedzie bardzo dobrze spalanie wrocilo do poziomu 8.5L/100
sergik - 25-06-2011, 16:19
Napisz czy udały się przeróbki ELMa. Pozdr.
sebeq - 25-06-2011, 21:24
niestety nie , posiadam inna wersje elma , ale zakupilem juz starsza specjalnie pod przerobke w tym tygodniu sprawdze czy sie uda.
Przez nowego ELMa takze sie nie udało , zakupilem interfejs VAG KKL USB na ukladzie FDTI , nastepnie we wtyczce zmostowalem pin 1 z 4 .TAk przerobiony interfejs + program EVOSCAN łączy sie z moim MSW 2.4GDI 99r . Mozna odczytywac błędy , sprawdzac parametry pracy a takze zmieniac je np obroty jalowe itp .
pozdrawiam sebeq
krychuPL - 09-09-2011, 20:33
Moglby mi ktos napisac gdzie znajduje sie pocentiometr gazu?
z gory dziekoje
pozdro
GandalfG - 15-09-2011, 21:59
sebeq napisał/a: | niestety nie , posiadam inna wersje elma , ale zakupilem juz starsza specjalnie pod przerobke w tym tygodniu sprawdze czy sie uda.
Przez nowego ELMa takze sie nie udało , zakupilem interfejs VAG KKL USB na ukladzie FDTI , nastepnie we wtyczce zmostowalem pin 1 z 4 .TAk przerobiony interfejs + program EVOSCAN łączy sie z moim MSW 2.4GDI 99r . Mozna odczytywac błędy , sprawdzac parametry pracy a takze zmieniac je np obroty jalowe itp .
pozdrawiam sebeq |
Czy możesz opisać jakiego rodzaju przeróbkę należy wprowadzić w ELM by ruszył. Wspominano tu o cięciu ścieżki i wstawianiu kondensatora.
Próba zmostkowania pinów 1 i 4 nic nie dała.
Pozdrawiam
|
|
|