To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Galant 97 2.0 Bierze olej

ZarZosz - 09-05-2011, 06:50
Temat postu: Galant 97 2.0 Bierze olej
Witam mam problem bo moj galant bierze spore ilosci oleju tak okolo 0.5l na 200-300km!!! Co moze byc przyczyna i jaki jest okolo koszt naprawy?? Ostatnio mialem wymiane zaworow planowanie glowicy wymiana uszczelki bo przeskoczyl mi rozrzad no i npaliny sa blekitne i dosc spore!!! Piszcie na maila prosze ZarZosz@gmail.com!!! Dzieki!!!
motke - 09-05-2011, 08:14

a wymieniałe¶ uszczelniacze zaworowe?
Owczar - 09-05-2011, 08:46

ZarZosz napisał/a:
Piszcie na maila prosze ZarZosz@gmail.com!!! Dzieki!!!


ZarZosz, a może jeszcze podaj numer telefonu z pro¶b± o kontakt? Pytasz na forum i odpowiedzi też będ± na forum.

Tak jak napisał motke, albo kto¶ Ľle zrobił robotę głowicy, albo pier¶cienie olejowe puszczaj±. Trzeba by zrobić próbę ci¶nienia z prób± olejow±.

robertdg - 09-05-2011, 08:50

W±tpie aby spożycie rzędu 1/2litra oleum na 200-300km była wina tylko uszczelniaczy - ciekawi fakt ile oleum silnik spożywał przed zerwaniem głowicy, no chyba, że ktos wogóle zapomniał zalożyć uszczelniaczy :?
danielxc717 - 09-05-2011, 09:51

No wła¶nie przez uszczelniacze przepala olej nie wiem dlaczego mówisz, że nie :wink: ALbo czasami jest sytuacja taka gdy zrobi się góre to ci¶nienie wywala dół silnika i pier¶cionki s± do roboty. Ale to takie gdybanie. Niech kolegi idzie na pomiar kompresji próbe olejow± i wszystko będzie jasne.
misiu-bisi - 09-05-2011, 21:58

16 zużytych uszczelniaczy potrafi zje¶ć sporo oleju, wymien uszczelniacze i powinno pomóc, nie słyszałem żeby 4g63 miał problemy z pier¶cieniami olejowymi
deejay - 09-05-2011, 22:13

Moje zdanie jest takie , spotkałem sie już kilka razy , że szlifiernie po naprawie głowicy niestarannie montowały uszczelniacze i zdarzało się ze sie podwijały a nawet wysuwały z prowadnicy zaworu :roll: . Najlepiej zdemontować pokrywe zaworów i dokładnie zweryfikować , moze cos bedzie widac miedzy sprezynami , a jak nie to demontaz głowicy i weryfikacja na szlifierni .
mar111cin - 09-05-2011, 22:23

robić głowice i nie wymienić uszczelniaczy za pare groszy xD a teraz drugi raz wszystko rozbierać xD zmień mechanika..

a co do brania oleju przez uszczelniacze, znajomemu 1.4 (wiadomo jakiej grupy :lol: ) potrafiła bańka 4l starczyć na 1 000km xD

danielxc717 - 11-05-2011, 09:21

Niekoniecznie mechanika. Mogli zasugerować wymiane uszczelniaczy, ale przecież nie będ± wła¶ciciela zmuszać. Chyba, że rzeczywi¶cie mechanik nic nie powiedział o uszczelniaczach. Ale nie ma co odrazu na mechanika zganiać :wink:
Psikus - 11-05-2011, 19:13

W prelude po zrobieniu uszczelki pod głowic± i dotarciu zaworów wysypały się pier¶cienie olejowe. Przed uszczelk± od wymiany do wymiany wystarczył litr i troszkę, po zrobieniu tej głowicy litr na 100km. Głowice zrzucili¶my, założyli¶my oem uszczelniacze, poskładali¶my i niestety bez zmian - nie dopuszczali¶my my¶li że pier¶cienie mogły tak od razu stan±ć, kompresja była po 12,5 bara - niestety byli¶my w błędzie co kosztowało niepotrzebn± ilo¶ć czasu i gotówki. Oczywi¶cie po wymianie pier¶cionków problem znikn±ł. Jeżeli już zdejmiesz głowicę, to wyjęcie pier¶cieni i obejrzenie co i jak nie zajmie dużo więcej czasu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group