To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] Czy ktoś chipował swego miśka?

TomekWoj - 13-05-2011, 13:52
Temat postu: [II 2.0 DID] Czy ktoś chipował swego miśka?
Witam mam pytanie ?
Czy ktoś już chipował swego "miśka"
Jeśli tak na ile go skrecił i jak sie zachowuje?
Z góry dziekuje!

Muciek - 13-05-2011, 17:24

Jeśli chodzi o wgranie nowej mapy, to mój tata taką posiada - wgrywana ori przez ASO Mitsubishi, różnica jest jeśli chodzi o moc i to dość wyraźna, z 140KM zrobiło się 170KM, spalanie w mieście w granicach 9l/100km. Z tego co mi wiadomo sprzęgło jest dość słabe, więc ta mapa przyspiesza jego zużycia, ale coś za coś.

Jeśli chodzi o inne Chip Tuning'i to nie mam pojęcia.

rezon - 13-05-2011, 18:59

165KM i 360Nm - zachowuje się znacznie lepiej, pali tyle samo lub mniej. Niestety sprzęgło, a co gorsza koło dwumasowe wymienione już po 90kkm.
sound_designer - 13-05-2011, 23:34

A jaki jest koszt wymiany takiego sprzęgła?
Muciek - 14-05-2011, 00:26

Razem z dwumasem coś mi się kojarzy, że było mówione o kwocie ok. 7000zł
mitsu00 - 14-05-2011, 00:40

Muciek napisał/a:
Razem z dwumasem coś mi się kojarzy, że było mówione o kwocie ok. 7000zł
W ASO ta cena nie zawiera koła dwumasowego. Chodzi tu oczywiscie o ori czesci.
joachim69 - 14-05-2011, 01:41

ja mam soft od Mastersa i jeździ jakoś w miarę ,wiadomo że 185 koni w tym aucie to o jakieś 40 za mało ale póki co daje radę , ślubu z nim nie biorę i dlatego kwestia sprzęgła itd mało mnie interesuje , jak się popsuje to sobie wymienię i tak wszystko idzie w koszty a ASO staram się omijać z daleka
sound_designer - 14-05-2011, 07:28

Czekajcie bo cos mi tu nie gra :) Wymiana sprzegła oo 90 km i koszt 7tyś??
rezon - 14-05-2011, 08:11

sound_designer napisał/a:
Wymiana sprzegła oo 90 km i koszt 7tyś??
nie 90km tylko 90kkm czyli kilokilometrów;) takie nienaukowe oznaczenie Mm (mega metr) czyli tysiąca kilometrów lub dokładniej miliona metrów ;) . Koszt wymiany wyniósł 6,5 tysiąca poza ASO z czego koszt dwumasy, dostępnej do 2.0DiD wyłącznie oryginalnej wyniósł 4tysiące, sprzęgło wzmocnione z Niemiec za 472 EUR + robocizna i jakieś drobiazgi.
joachim69 napisał/a:
ślubu z nim nie biorę i dlatego kwestia sprzęgła itd mało mnie interesuje , jak się popsuje to sobie wymienię i tak wszystko idzie w koszty a ASO staram się omijać z daleka
ja na razie niestety wziąłem ślub dopóki Sąd nie da mi rozwodu ;) . Sprzęgło musiałem wymienić, bo po wyjeździe do Austrii zaczęło się tak ślizgać, że wyraźnie było słychać uślizgi nawet w pojedynkę. Też poszło w koszty, co nie oznacza, że lubię wydawać 6,5kzł na remonty bo takie mam hobby. Wolałbym je wydać na co innego niż wspieranie trzech diamentów. A wymianę robiłem też poza ASO, bo oszustom nie dam zarobić, a 170km do innego bałem się już jechać. W ASO koszt wymiany z częściami to pewnie k. 10kzł sound_designer, sprzęgło jest słabe i w ori mocy pewnie pojeździ dłużej, ale ja podniosłem moc (niedużo, ale jednak) i nie jeżdżę jak emeryt, co spowodowało szybsze jego zużycie. Zaskoczyło mnie nie tyle zużycie sprzęgła, bo tego się spodziewałem, ale 1,5-2mm rant na kole dwumasowym, które się "wytarło" razem ze sprzęgłem. Niestety mam ponownie założone oryginalne - do 2,2 macie zamienniki.

[ Dodano: 14-05-2011, 08:17 ]
a mapę robiłem w Dynosoft w Katowicach. Ma bardzo dobre recenzję od użytkowników Octavii i innych panzerwagenów - ode mnie zresztą też. :twisted:

sylb - 14-05-2011, 10:22

Mała ciekawostka, którą wyczytałem ostatnio na temat części ori. Ktoś sobie zadał trud i policzył ile by kosztował golf poskładany z części zakupionych w ASO i wyszło mu 320 tyś zł.
mitsu00 - 14-05-2011, 15:08

joachim69 napisał/a:
ja mam soft od Mastersa i jeździ jakoś w miarę ,wiadomo że 185 koni w tym aucie to o jakieś 40 za mało ale póki co daje radę , ślubu z nim nie biorę i dlatego kwestia sprzęgła itd mało mnie interesuje , jak się popsuje to sobie wymienię i tak wszystko idzie w koszty a ASO staram się omijać z daleka
Życzę ci tylko żebyś nie mial takich samych problemów jak ja po około 40kkm z nową mapą. Padł mi przepływomierz i zaczeła wariować elektronika sterujaca turbiną. Ciągle komp wchodzil w tryb awaryjny. Wróciłem do ori i wszystkie problemy minęły. Miałem go ustawionego na 195 KM i 440Nm.
rezon - 14-05-2011, 19:19

sylb napisał/a:
Ktoś sobie zadał trud i policzył ile by kosztował golf poskładany z części zakupionych w ASO i wyszło mu 320 tyś zł.
Misiek wyszedł by pewnie jeszcze 50% z tego. A wracając do tematu - dobry tuner to podstawa. Zanim zdecydowałem się na podniesienie mocy w Outku długo szukałem i zasięgałem opinii. Nie problem podnieść moc o 50%, problem żeby autko chciało później długo i bezproblemowo jeździć.
sound_designer - 14-05-2011, 20:56

A ktos "dopieszczał" Outka w V-tech w Krakowie?

ja na razie pytam o rózne rzeczy z czysto teorytycznego punktu bo tego auta jeszcze nie mam ale wole wczesniej sie przygotować.
Tak swoja droga - idealna by była sytuacja odkupienia Outka od ktoregos z Was - pasjonatow i ludzi dbajacych o swoje autka, z działajaca nawigacją, wytłumieniem śeodka, z podniesiona moca, z wymienionym wzocnionym sprzęgłem, z odpowiednio dobranymi cichymi oponami nawoskowanym wypucowanym...:)
A tak to pewnie przyjdzie mi kupić jakies polisingowe autko od malo zainteresowanego dbałoscia o samochod niemca...

rezon - 14-05-2011, 22:32

sound_designer, Z KRakowa to lepiej podjedź sobie do Katowic do Dynosoftu. Chłopak naprawdę zna się na rzeczy i mapę dobiera indywidualnie, a nie wgrywa gotowy soft. W Krakowie może niedługo pojawić się Outek poreklamowy - czyli malowana przed sprzedażą gwiazda TVN Turbo ;)
sound_designer - 14-05-2011, 23:21

Dzieki za porade - jak bedzie tak daleko podjade do Katowic
Mój problem z zakupem Outa jest tez taki ze chce wersję Instyle z jasna skóra i nie czarny i nie srebny a najlepiej grey lub thunder blue... cos czuje ze bedzie cięzko znależć...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group