To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Sport - OOROTY PAJERO SPORT V3.024 zaw

MAX-315 - 22-05-2011, 21:41
Temat postu: OOROTY PAJERO SPORT V3.024 zaw
Witam wszystkich opisze calą sytuacje i troche tego bedzie wiec wybaczćie.

Wymieniłem przepływkę przepustnice kompletna od innej pajerki pompke paliwa filtr paliwa i po odpaleniu weszła na obroty do 1800obr./min lecz niechciała spadac zgasiłem i odpaliłem zpowrotem buło prawie ok załaczyłem klime i zeszła do 900obr./min. puzniej odpiołem akumulator odczekałem chwile podłączyłem zpowrotem , spusciłem srube podćiągajaca przepustnice odpaliłem weszła spowrotem na te 1800obr. zostawiłem na włączonym silniku przez 20min. zgasiłem po jakims czasie odpał i nie to auto jazda po miescie u znajomych i odpał i znowu zaczeły spadac te obroty i zaczeła gasnąc .
Wiec panowie gdzie tkwi problem bo niemam pomysłów .
Czy jeszcze sadę wymienic jest denso za 250 lecz bez wtyczki same kable nr. takie same lecz niewiem jak podpiac bo so 4 przewody niebieski biały i dwa czarne u mnie a tam kto wie
Pozdrawiam MAX

1405 - 23-05-2011, 22:58
Temat postu: Re: OOROTY PAJERO SPORT V3.024 zaw
MAX-315 napisał/a:
Witam wszystkich opisze calą sytuacje i troche tego bedzie wiec wybaczćie.

Wymieniłem przepływkę przepustnice kompletna od innej pajerki pompke paliwa filtr paliwa i po odpaleniu weszła na obroty do 1800obr./min lecz niechciała spadac zgasiłem i odpaliłem zpowrotem buło prawie ok załaczyłem klime i zeszła do 900obr./min. puzniej odpiołem akumulator odczekałem chwile podłączyłem zpowrotem , spusciłem srube podćiągajaca przepustnice odpaliłem weszła spowrotem na te 1800obr. zostawiłem na włączonym silniku przez 20min. zgasiłem po jakims czasie odpał i nie to auto jazda po miescie u znajomych i odpał i znowu zaczeły spadac te obroty i zaczeła gasnąc .
Wiec panowie gdzie tkwi problem bo niemam pomysłów .
Czy jeszcze sadę wymienic jest denso za 250 lecz bez wtyczki same kable nr. takie same lecz niewiem jak podpiac bo so 4 przewody niebieski biały i dwa czarne u mnie a tam kto wie
Pozdrawiam MAX
Ustaw tą przepustnice jak należy...
Tu znajdziesz niezbędne info...
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15

jak kwestia złej regulacji przepustnicy będzie wyeliminowana to będziemy szukać dalej. Nic nie kupuj i nie wymieniaj. Ten silnik jest wredny. Jak ktoś zacznie w nim coś kręcić to potrafi potem nieźle dokuczyć... :arrow:

Vini - 25-05-2011, 21:23

1405 napisał/a:
Ten silnik jest wredny.

Możesz to rozwinąć, jakie znasz przypadki "upierdliwości" tego silnika?

1405 - 25-05-2011, 22:18

Vini napisał/a:
1405 napisał/a:
Ten silnik jest wredny.

Możesz to rozwinąć, jakie znasz przypadki "upierdliwości" tego silnika?

U mnie akurat jest silnik 6g72 czyli 12 zaworowy i miałem problem z ustalaniem obrotów jałowych. Było to skutkiem kompletnego rozregulowania przez poprzedniego właściciela przepustnicy, łącznie z pozamienianymi przewodami WN. Trochę pracy musiałem włożyć.
Z obserwacji najwięcej problemów sprawia silnik krokowy który sterowany przez komputer EFI praktycznie cały czas koryguje obroty silnika i częściowo ma też wpływ na skład mieszanki. Gdyby tego draństwa nie było ustawienie parametrów było by o wiele prostsze.
Sytuacja jest już praktycznie opanowana jedynie nie do końca prawidłowo silnik pracuje na LPG a dokładnie różne są zachowania przy powrocie na zasilanie na benzynę. Ta instalacja jeszcze wprowadza trochę zamieszania i czasami pojawiają się problemy z obrotami, jak i z szybkim uruchomieniem ciepłego silnika.
Wydaję mi się ze silnik 24zaworowy prawdopodobnie ma taką samą przepustnicę więc gotów jestem podzielić się swym doświadczeniem. :arrow:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group