Pajero Sport - OOROTY PAJERO SPORT V3.024 zaw
MAX-315 - 22-05-2011, 21:41 Temat postu: OOROTY PAJERO SPORT V3.024 zaw Witam wszystkich opisze calą sytuacje i troche tego bedzie wiec wybaczćie.
Wymieniłem przepływkę przepustnice kompletna od innej pajerki pompke paliwa filtr paliwa i po odpaleniu weszła na obroty do 1800obr./min lecz niechciała spadac zgasiłem i odpaliłem zpowrotem buło prawie ok załaczyłem klime i zeszła do 900obr./min. puzniej odpiołem akumulator odczekałem chwile podłączyłem zpowrotem , spusciłem srube podćiągajaca przepustnice odpaliłem weszła spowrotem na te 1800obr. zostawiłem na włączonym silniku przez 20min. zgasiłem po jakims czasie odpał i nie to auto jazda po miescie u znajomych i odpał i znowu zaczeły spadac te obroty i zaczeła gasnąc .
Wiec panowie gdzie tkwi problem bo niemam pomysłów .
Czy jeszcze sadę wymienic jest denso za 250 lecz bez wtyczki same kable nr. takie same lecz niewiem jak podpiac bo so 4 przewody niebieski biały i dwa czarne u mnie a tam kto wie
Pozdrawiam MAX
1405 - 23-05-2011, 22:58 Temat postu: Re: OOROTY PAJERO SPORT V3.024 zaw
MAX-315 napisał/a: | Witam wszystkich opisze calą sytuacje i troche tego bedzie wiec wybaczćie.
Wymieniłem przepływkę przepustnice kompletna od innej pajerki pompke paliwa filtr paliwa i po odpaleniu weszła na obroty do 1800obr./min lecz niechciała spadac zgasiłem i odpaliłem zpowrotem buło prawie ok załaczyłem klime i zeszła do 900obr./min. puzniej odpiołem akumulator odczekałem chwile podłączyłem zpowrotem , spusciłem srube podćiągajaca przepustnice odpaliłem weszła spowrotem na te 1800obr. zostawiłem na włączonym silniku przez 20min. zgasiłem po jakims czasie odpał i nie to auto jazda po miescie u znajomych i odpał i znowu zaczeły spadac te obroty i zaczeła gasnąc .
Wiec panowie gdzie tkwi problem bo niemam pomysłów .
Czy jeszcze sadę wymienic jest denso za 250 lecz bez wtyczki same kable nr. takie same lecz niewiem jak podpiac bo so 4 przewody niebieski biały i dwa czarne u mnie a tam kto wie
Pozdrawiam MAX | Ustaw tą przepustnice jak należy...
Tu znajdziesz niezbędne info...
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
jak kwestia złej regulacji przepustnicy będzie wyeliminowana to będziemy szukać dalej. Nic nie kupuj i nie wymieniaj. Ten silnik jest wredny. Jak ktoś zacznie w nim coś kręcić to potrafi potem nieźle dokuczyć...
Vini - 25-05-2011, 21:23
1405 napisał/a: | Ten silnik jest wredny. |
Możesz to rozwinąć, jakie znasz przypadki "upierdliwości" tego silnika?
1405 - 25-05-2011, 22:18
Vini napisał/a: | 1405 napisał/a: | Ten silnik jest wredny. |
Możesz to rozwinąć, jakie znasz przypadki "upierdliwości" tego silnika? |
U mnie akurat jest silnik 6g72 czyli 12 zaworowy i miałem problem z ustalaniem obrotów jałowych. Było to skutkiem kompletnego rozregulowania przez poprzedniego właściciela przepustnicy, łącznie z pozamienianymi przewodami WN. Trochę pracy musiałem włożyć.
Z obserwacji najwięcej problemów sprawia silnik krokowy który sterowany przez komputer EFI praktycznie cały czas koryguje obroty silnika i częściowo ma też wpływ na skład mieszanki. Gdyby tego draństwa nie było ustawienie parametrów było by o wiele prostsze.
Sytuacja jest już praktycznie opanowana jedynie nie do końca prawidłowo silnik pracuje na LPG a dokładnie różne są zachowania przy powrocie na zasilanie na benzynę. Ta instalacja jeszcze wprowadza trochę zamieszania i czasami pojawiają się problemy z obrotami, jak i z szybkim uruchomieniem ciepłego silnika.
Wydaję mi się ze silnik 24zaworowy prawdopodobnie ma taką samą przepustnicę więc gotów jestem podzielić się swym doświadczeniem.
|
|
|