UK & IRLANDIA - Fellow Galant owner in Dublin, please help me out.
dOOb - 10-06-2011, 14:04 Temat postu: Fellow Galant owner in Dublin, please help me out. Witam.
Poszukuje wlasciciela Galanta EA2A w Dublinie z ..... 10-oma minutami wolnego czasu.
Powód?
Moj Galant zaczal niedawno szarpac podczas jazdy Wymienilem mu filtr powietrza, paliwa oraz swiece i nadal szarpie Jestem prawie pewien ze to cos nie tak z zaplonem, wobec tego nastepna rzecza do sprawdzenia sa cewki. Samochodem nie jezdze, nie chce pogorszyc sprawy wiec do warsztatu jak na razie sie nie wybieram.
Jezeli jestes posiadaczem Galanta EA2A, twoj silnik nie szarpie, mieszkasz w Dublinie w Irlandii i bylbys w stanie podjechac kiedys do Dublin 6 zebym mogl dokonac tymczasowego transplantu cewek i sprawdzic czy to jest przyczyna mojego problemu bylbym ci niezmiernie wdzieczny. Przerzucenie cewek to kilka minut roboty.
Nowe cewki + kable to raczej kosztowna wymiana (ok €200), chcialbym byc pewien ze to na prawde konieczne zanim wyloze pieniadze.
Zapewniam pokrycie kosztu paliwa i twojego czasu.
Please.
Cezar - 10-06-2011, 14:19
dOOb, wymien najpierw same kable WN, jak to nie pomoze dopiero wymieniaj cewki
dOOb - 10-06-2011, 15:33
ja nie mam kabli WN, mam 2 fajki + 2 fajkocewki
Cezar - 10-06-2011, 16:00
dOOb napisał/a: | ja nie mam kabli WN, |
To ciekawe
Masz takie cos:
http://allegro.pl/cewka-z...1613837652.html x2
i
http://allegro.pl/prz-zap...1653384969.html
Podaje przykladowe czesci
Wymien przewody zaplonowe na NGK np http://allegro.pl/przewod...1629958465.html i szarpanie powinno ustapic
dOOb - 10-06-2011, 16:48
czyli tak jak napisalem
fajkocewka
fajka
zawsze myslalem ze kable WN to te ktore lacza rozdzielacz zaplonu (ktorego u mnie nie ma) ze swieca, ale mniejsza o to, rozumiem o czym mowisz
skad taka pewnosc i czy zwrocisz mi pieniadze jesli nie ustapi?
czyz nie latwiej/taniej byloby sprawdzic to poprzez zalozenie czyichs (pewnych) cewek/fajek?
dlaczego nie sprawdzic tego przed zakupem?
Cezar - 10-06-2011, 19:34
dOOb napisał/a: | skad taka pewnosc |
Bo ostatnio sam to przerabialem, poprzednie kable Seiwa szybko padly i Gal zaczal szarpac tak do 2tys obrotow, po wymianie na NGK jak reka odjal
Podobnie bylo w Mazdzie - wymienilem przewody i nic juz nie szarpie.
Zrobisz jak chcesz, to Twoje auto
|
|
|