To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - carisma 1.9TD obroty

gw87 - 30-06-2011, 14:07
Temat postu: carisma 1.9TD obroty
Witam, mam taki problem moze ktos mial podobny?.. dzis po wroceniu z miasta gdy auto stalo na luzie pod domem dziwnie zaczely mi isc obroty same do gory (wcisnalem sprzeglo i wszystko wrocilo do normy, raz mialem tak ze doszly nawet do 2500tys/obr zgasilem silnik pozniej normalnie) dodam jeszcze ze jak stoi na luzie tak z min i przegazuje do tak do 2500tys to jest jakis dziwny metaliczny dzwiek za drugim razem normalnie tylko jak po stoi chwile.. co to moze byc moze cos do regulacji przeczyszczenia, wymiany?
-dziwnie tez wyglada czujnik temp nawet po dlugiej trasie nie dojdzie na srodek skali tylko wyglada tak jakby caly czas silnik byl niedogrzany do wymiany ?(spalanie w normie sprawdzalem) podesle fote;

pawelsonx - 30-06-2011, 14:58

albo pompa się zapowietrza
albo lda(turbo booster) przepuszcza paliwo sprawdź węzyk ten co idzie od tego zaworu do kolektora czy suchy

Premieros - 10-07-2011, 19:27

Hmm a ni e puszcza "kłęba chmuru" jak się wkręca ?
gw87 - 16-08-2011, 21:10

pawelsonx albo ktos inny (z braku czasu dopiero dzis sciagnalem ten węzyk do LDA (turbo booster)zaraz przy nim i drugą strone przy kolektorze wypłyneło z niego kilka kropel paliwa czyli przepusza? i do wymiany pojdą uszczelki itp?

-drugie co zaobserwowalem to przy elektrozaworze pod tą gumą wchodzi do niego kabelek i przy nim sączy sie paliwo kiilka kropel nie zeby ciekło i moje pytanie czy mozliwe ze przez to pompa sie zapowietrza i stad te objawy? czy to z powodu turbo boostera ktory przpuszcza paliwo?
prosze o szybkie odpowiedzi w czwartek rano jadę do jakiegos magika i pasowalo by cos wiedziec zeby mnie nie skroil:P

[ Dodano: 16-08-2011, 21:25 ]
a tu dokladny opis tego co mi sie z autem dzieje;
"Awaria tego elementu objawia się tak Cytat ze strony forum /mondeo Awaria boostera, czyli „regulatora sterowanego ciśnieniem doładowania”, Pojawiające się zwiększone zużycie
paliwa(nie zauwazylem), odczuwalne spadki mocy(nie zauwazylem), wzmożone kopcenie z wydechu(czasem przy odpaleniu i jak ida same obroty w góre) czy momentalne i „nieposkramialne” wkręcanie się silnika na bardzo wysokie obroty z towarzyszącą głośną pracą wtrysków i klekotem zaworów(dokładnie), mogą świadczyć, iż nadszedł czas na diagnozę i naprawę tego elementu… czyli membrany jakies uszczelki itp?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group