To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] B. ciężko odpala przy wilgoci

Anonymous - 15-11-2006, 17:59
Temat postu: [CK1A 1.3] B. ciężko odpala przy wilgoci
Jestem świeżutki i nie mam z wiedzy z mechaniki itp. więc się nie śmiejcie z opisu:
Zrobiło się chłodniej i wilgotno, kręcę i kręcę, coś załapuje, bu...bu... jakby na 1 cylindze, 300obrotów niezależnie od pedału gazu, po 1min polepsza się, po 5 min prawie dobrze, po 10 min normalnie. Teraz tak jest każdego ranka. Po wjeździe w kałużę też tak się zachowywał dopóki nie "odparował". Choć się nie znam podejżewam inst. el. Jakieś rady co po kolei sprawdzić? - na początek chyba sprawdzę kopułkę i przewody? -
Dziś miałem wreszcie chwilkę. 3 przewody były ładne a oto foto najkrótszego:
[img][/img][img][/img]
Zamówiłem też kopułkę i palec bez oglądania - w końcu to już 9 lat...

akbi - 15-11-2006, 18:10

wymień kable WN
KaWu - 15-11-2006, 23:44

Tak jak kolega akbi, radzi: przewody WN, zobacz tez swiece i kopulke. Prawdopodobnie jak jest wilgotno to masz przebicia na kablach.
Anonymous - 15-11-2006, 23:56

Czasami można odpalić i w nocy widać jak iskry latają po silniku gdy jest wilgotno i są przebicia :)

kabli nie kupuj innych niż NGK
(ja kupiłem jakieś inne, okazały sie do du** i znów włożyłem stare)
swoja drogą świece też wypadało by wsadzic nowe - kiedy ostatnio wymieniałeś ?

w kopułce też wilgoć często sie zbiera... przy okazji zobacz w jakim stanie jest palec rozdzielacza...

puntspusy - 16-11-2006, 07:41

leser napisał/a:
kabli nie kupuj innych niż NGK


oj drogie kabelki zwlaszcza jesli masz gaz !

po zimie czekaja mnie kable i swiece do wymiany, swiece juz mam NGK sygnowane,
czas pozbierac kase na kable

Karwoś - 16-11-2006, 23:04

j.w. - kable i koniecznie sprawdzenie nawet wzrokowe styków i wszystiego co jest związane z prądem - ale jeśli czuć jakby cylinderki nie banglały to na pewno coś z kablami.

A ja się z pytaniem dorzucę - mam gaz sekwencyjny i ponad 20 000 km na niej - w sumie samochód ma 37000km - świece powinienem wymienić?? - producent podaje 60000km??Oczywiście nic się nie dzieje - nawet przy -25 rok temu odpralał z pierwszego - a teraz to się okaże - ale wiadomo - wilgoć jest straszniejsza niż mróz.

Anonymous - 16-11-2006, 23:36

Miałem właśnie ostatnio takie objawy , szybka reakcja i po strachu:
kable wn Seiwa num. katalogowy:L35006JC, Japan 100zł
świece NGK: W16EXRU1, Japan, 50zł komplet
Teraz śmiga super, czy deszcz, czy mróz hihi.

Anonymous - 27-12-2006, 20:00

Ponieważ to mój pierwszy post pozdrawiam wszystkich. Zainteresował mnie temat bo miałem i mam podobne problemy. Byłem w slepie z częściami i poprosiłem o przewody WN do mojego miśka podałem wszystkie niezbędne dane, zamówiono i przywieziono na drugi dzień, zadowolony ze problem bede miał z głowy zmieniłem przewody (został mi 1), po powrocie do domu zauwazyłem ze silnik nie równo pracuje otwieram maskę a tam świeta przewody jak choinka wróciłem przedstawiłem problem wymieniono mi na SEIWA znowu został mi 1 przewód, niestety problem nie zniknął i te przewody miały przebicie, udałem sie po raz kolejny do sklepu i zwróciłem uwagę dlaczego zamawiają mi 5 przewodów a nie 4, Pan zapytał po raz kolejny jaki samochód rok produkcji nr silnika, na koniec zapytał czy sprowadzany, odpowiedziałem że tak, wówczas wielkie zdziwienie bo dowiedziałem się że samochody z roku 90 w Polsce pojawiły sie w 92 r. i dlatego są złe przewody, cóż z tego otrzymałem kolejne SEIWY (4), i znowu muszę udac się do sprzedawcy :x
Anonymous - 28-12-2006, 21:55

Ja mam seiwy i jest super, a za iskrami nie ganiałem po silniku, może są, hihi, sprawdz czy napewno to oryginalne kable, muszą być w eleganckim kartoniku i wszedzie pisze Japan, jest num. kat. itd podobno oryginalnie montowane kable to właśnie Seiwa i NGK:)
Anonymous - 28-12-2006, 22:01

Oddaj im te Seiwy,tez takie mialem i mialem z nimi problemy,zadzwon do Japaneze a on ci dobierze bez problemu porzadne NGK,chyba ze masz jakis sklep w poblizu to kup ale NGK tylko,powiem tylko tyle,ze u Japaneze bedziesz mial duzo taniej
Anonymous - 28-12-2006, 22:11

moze sie nie znam, ale po co mam oddawać dobre kable, po ich wymianie od razu zaczął normalnie pracowac, teraz jest mokro i zimno, pali na dotyk, ja w komplecie miałem 4 kable i z tego co wiem to oryginalne Seiwy są zawsze 4 a nie 5 sztuk!
Anonymous - 28-12-2006, 22:30

Zalezy od auta jaki jest uklad zaplonowy,Seiwa robi w kompletach 4 jak i 5 przewodow i to nie jest kwestia czy jest podrobka czy nie,ale jest to tylko i wylacznie uzaleznione od szczescia kupujacego jakie kable mu sie trafia,jak po zalozeniu sie nie swiaca to jaknajbardziej sa ok,ale przy Seiwach z tego co wiem to sie rzadko zdarza,wiec Tobie sie udalo;)Polecam karolw78 zamowic sobie u Japaneze NGK takie kupowalem i z przesylka do Twojego auta zaplacisz okolo 75zl zas Seiwy z tego co pamietam sa po 115zl tylko z ich jakoscia bywa roznie.Pozdrawiam
Anonymous - 28-12-2006, 22:46

75 zł za NGK to tanio , tylko aby kupić coś od Japaneze trzeba mieć chyba farta :)
Może wypowiesz się na temat końcówki drążka kier. czy można kupić tylko 555, a może fortune?

akbi - 29-12-2006, 09:19

smosen napisał/a:
u Japaneze NGK takie kupowalem i z przesylka do Twojego auta zaplacisz okolo 75zl

smosen, Twoje kable są inne niż kable do Lancera Bastka,
i nie sądzę aby cena kabli NGK do Lancera z 98r była zbliżona do 75zł

Za kable NGK do mojego Lancera muszę zapłacić u Japaneze ok 220zł - co oczywiście nadal jest najniższą ceną za kable NGK to mojego autka

Anonymous - 29-12-2006, 16:31

Przeciez napisalem wyraznie,ze karolw78 ma takie kable jak ja ,a nie Bastek,wiec akbi czytaj uwaznie.Do Lancera 98r sa calkiem inne i duzo drozsze kable.[/b]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group