To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Turbo w Lancer 1.6 2005rok

Anonymous - 16-11-2006, 21:54
Temat postu: Turbo w Lancer 1.6 2005rok
Witam

Co myślicie o uturbieniu seryjnego Lancera sedan (model 2005 rok) . Ma to jakikolwiek sens?? Jaką moc (i moment) mogę z niego wydobyć?? Jaką firmę ewentualnie polecacie ?? Ktoś może próbował już czegoś takiego (szukałem na forum,ale nie udało mi się odnaleźć,może ślepy jestem),jeśli już taki temat był to przepraszam,ale proszę o rzetelne odpowiedzi, co ,jak, po co, za ile i gdzie ;D

sla - 16-11-2006, 21:58

Trzeba było kupić 2,0.
Hubeeert - 16-11-2006, 22:22

banzajek napisał/a:
Witam
Witam
banzajek napisał/a:
Co myślicie o uturbieniu seryjnego Lancera sedan (model 2005 rok)
Znudziła Ci sie bezawaryjna praca samochodu?
banzajek napisał/a:
Ma to jakikolwiek sens??
Nie bardzo
banzajek napisał/a:
Jaką moc (i moment) mogę z niego wydobyć
Do codziennej jazdy około 25-30% więcej
banzajek napisał/a:
Jaką firmę ewentualnie polecacie ??
TOMA RACING, TOMSON
banzajek napisał/a:
Ktoś może próbował już czegoś takiego (szukałem na forum,ale nie udało mi się odnaleźć,może ślepy jestem
Nie jesteś slepy - nikt tego nie robił ale jak chcesz turbobenzynkę to sobie taką kup
banzajek napisał/a:
jeśli już taki temat był to przepraszam,
Nie ma za co ;-) nie było
banzajek napisał/a:
,ale proszę o rzetelne odpowiedzi, co ,jak, po co, za ile i gdzie
Zadzwoń do tych firm. Uprzedzam - raczej nikt tego w Polsce nie robił więc będziesz pionierem a to nie za dobrze bo będa się na Twoim samochodzie uczyć...

Poszukaj na e-bay gotowych zestawów do uturbiania.

Karwoś - 16-11-2006, 22:58

Po co robić coś czego nie robiłnawet producent - lepiej poszukać 1.5 colta z turbiną 150KM (np tego najnowszego)i wstawić do siebie :) - pomijam koszty :) . ale za to będzie jeździł a nie padnie po aru tysiączkach.

A wstawienie w profesjonalnej firmie to ok 15tyś wzwyż - ale mogę się mylić i tylko straszę.

Anonymous - 16-11-2006, 23:05

Karwoś napisał/a:
ale za to będzie jeździł a nie padnie po aru tysiączkach.
Myślicie że aż tak bardzo destrukcyjnie to wpłynie na niego?? Nie chcę misia kaleczyć,ale czuję niedosyt mocy... byłem głupi ze nie kupiłem 2.0 a teraz tego żałuję...ale nie o to chodzi. To może podpowiecie co innego można zmienić żeby zwiększyć moc w moim miśku??
Karwoś napisał/a:
lepiej poszukać 1.5 colta z turbiną 150KM
myślisz że swap byłby bezproblemowy ?? Te same wiązki, uchwyty montażowe itd??

[ Dodano: 16-11-2006, 23:06 ]
ps. wstawienie w tomsonie - między 10 a 13 tysięcy...

Robson86 - 16-11-2006, 23:16

zawsze mozna z chipowac autko :D , ...ale w samochodzie bez turbo oszalamiajacej roznicy w osiagach nie bedzie :?
Hubeeert - 16-11-2006, 23:35

Robson86 napisał/a:
zawsze mozna z chipowac autko :D , ...ale w samochodzie bez turbo oszalamiajacej roznicy w osiagach nie bedzie :?
Dolanie paliwa i zmiana map da parę koni + większe spalanie. Po co?
Karwoś - 16-11-2006, 23:42

banzajek napisał/a:
myślisz że swap byłby bezproblemowy ?? Te same wiązki, uchwyty montażowe itd??


To już pytanie do fachowców

Chip w silnik bez turbo to 10% maxymalnie ale j.w.
Hubeeert napisał/a:
Po co?


Już lepiej kupić samochód Boreckiego :) A fajny jest - tyle czy on zechce sprzedać - i po co wstawiać turbo - z drugiej strony - jak się ma więcej KM to po jakimś czasie chce sie mieć jeszcze więcej.

A nawet jak się ma 2.0 (ja mam 4G94) - to czy jest sens wkładania turbo?? (a tak na marginesie 4G94 siedziało w EVO 6??) - jak się włoży niefabryczne to na pewno coś się spiep......

Hubeeert - 16-11-2006, 23:55

Karwoś napisał/a:
a tak na marginesie 4G94 siedziało w EVO 6???

4G64T

Karwoś - 17-11-2006, 00:09

A co to za silnik - 4G94 - bo nawet gdzieś czytałem ze to GDI - tyle że mój to na pewno nie GDI - dokładnie jest to SOHC 16V - tylko tyle o nim wiem. :(
Anonymous - 17-11-2006, 00:47

Na forum http://www.4gtuners.com twierdzą, że 4G18 już zrobiono z turbina (BOT), ale efekty nie są warte kasy.
Oprócz tego tracisz gwarancję!
Ja też czasem marudzę czemu nie wybrałem 2.0, ale mija mi jak płace za paliwo :)

Swoją drogą ciekawe jest to, że 4G18 występuje w kilku wersjach np: moc 105KM przy 6000 ...w Afryce :) klik
a na Filipinach to już nawet 110KM przy 6200 obr/min, ale spelnia norme czystosci spalin tylko Euro2 :) klik

Anonymous - 17-11-2006, 08:18

czyli ewentualnie wymiana dolotu i wydechu?? czy to też nie jest warte świeczki??
Hubeeert - 17-11-2006, 08:21

banzajek napisał/a:
czyli ewentualnie wymiana dolotu i wydechu?? czy to też nie jest warte świeczki
Odpuść. Jeździj aż się znudzi i kup albo z większym silnikiem albo od razu z turbo. Najlepiej nowego Lancera z TDI rodem z Volfsburga ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group