[02-06]Lancer CS0 - Turbo w Lancer 1.6 2005rok
Anonymous - 16-11-2006, 21:54 Temat postu: Turbo w Lancer 1.6 2005rok Witam
Co myślicie o uturbieniu seryjnego Lancera sedan (model 2005 rok) . Ma to jakikolwiek sens?? Jaką moc (i moment) mogę z niego wydobyć?? Jaką firmę ewentualnie polecacie ?? Ktoś może próbował już czegoś takiego (szukałem na forum,ale nie udało mi się odnaleźć,może ślepy jestem),jeśli już taki temat był to przepraszam,ale proszę o rzetelne odpowiedzi, co ,jak, po co, za ile i gdzie ;D
sla - 16-11-2006, 21:58
Trzeba było kupić 2,0.
Hubeeert - 16-11-2006, 22:22
banzajek napisał/a: | Witam | Witam
banzajek napisał/a: | Co myślicie o uturbieniu seryjnego Lancera sedan (model 2005 rok) | Znudziła Ci sie bezawaryjna praca samochodu?
banzajek napisał/a: | Ma to jakikolwiek sens?? | Nie bardzo banzajek napisał/a: | Jaką moc (i moment) mogę z niego wydobyć | Do codziennej jazdy około 25-30% więcej banzajek napisał/a: | Jaką firmę ewentualnie polecacie ?? | TOMA RACING, TOMSON
banzajek napisał/a: | Ktoś może próbował już czegoś takiego (szukałem na forum,ale nie udało mi się odnaleźć,może ślepy jestem | Nie jesteś slepy - nikt tego nie robił ale jak chcesz turbobenzynkę to sobie taką kup
banzajek napisał/a: | jeśli już taki temat był to przepraszam, | Nie ma za co nie było
banzajek napisał/a: | ,ale proszę o rzetelne odpowiedzi, co ,jak, po co, za ile i gdzie | Zadzwoń do tych firm. Uprzedzam - raczej nikt tego w Polsce nie robił więc będziesz pionierem a to nie za dobrze bo będa się na Twoim samochodzie uczyć...
Poszukaj na e-bay gotowych zestawów do uturbiania.
Karwoś - 16-11-2006, 22:58
Po co robić coś czego nie robiłnawet producent - lepiej poszukać 1.5 colta z turbiną 150KM (np tego najnowszego)i wstawić do siebie - pomijam koszty . ale za to będzie jeździł a nie padnie po aru tysiączkach.
A wstawienie w profesjonalnej firmie to ok 15tyś wzwyż - ale mogę się mylić i tylko straszę.
Anonymous - 16-11-2006, 23:05
Karwoś napisał/a: | ale za to będzie jeździł a nie padnie po aru tysiączkach. | Myślicie że aż tak bardzo destrukcyjnie to wpłynie na niego?? Nie chcę misia kaleczyć,ale czuję niedosyt mocy... byłem głupi ze nie kupiłem 2.0 a teraz tego żałuję...ale nie o to chodzi. To może podpowiecie co innego można zmienić żeby zwiększyć moc w moim miśku?? Karwoś napisał/a: | lepiej poszukać 1.5 colta z turbiną 150KM | myślisz że swap byłby bezproblemowy ?? Te same wiązki, uchwyty montażowe itd??
[ Dodano: 16-11-2006, 23:06 ]
ps. wstawienie w tomsonie - między 10 a 13 tysięcy...
Robson86 - 16-11-2006, 23:16
zawsze mozna z chipowac autko , ...ale w samochodzie bez turbo oszalamiajacej roznicy w osiagach nie bedzie
Hubeeert - 16-11-2006, 23:35
Robson86 napisał/a: | zawsze mozna z chipowac autko , ...ale w samochodzie bez turbo oszalamiajacej roznicy w osiagach nie bedzie | Dolanie paliwa i zmiana map da parę koni + większe spalanie. Po co?
Karwoś - 16-11-2006, 23:42
banzajek napisał/a: | myślisz że swap byłby bezproblemowy ?? Te same wiązki, uchwyty montażowe itd?? |
To już pytanie do fachowców
Chip w silnik bez turbo to 10% maxymalnie ale j.w. Hubeeert napisał/a: | Po co? |
Już lepiej kupić samochód Boreckiego A fajny jest - tyle czy on zechce sprzedać - i po co wstawiać turbo - z drugiej strony - jak się ma więcej KM to po jakimś czasie chce sie mieć jeszcze więcej.
A nawet jak się ma 2.0 (ja mam 4G94) - to czy jest sens wkładania turbo?? (a tak na marginesie 4G94 siedziało w EVO 6??) - jak się włoży niefabryczne to na pewno coś się spiep......
Hubeeert - 16-11-2006, 23:55
Karwoś napisał/a: | a tak na marginesie 4G94 siedziało w EVO 6??? |
4G64T
Karwoś - 17-11-2006, 00:09
A co to za silnik - 4G94 - bo nawet gdzieś czytałem ze to GDI - tyle że mój to na pewno nie GDI - dokładnie jest to SOHC 16V - tylko tyle o nim wiem.
Anonymous - 17-11-2006, 00:47
Na forum http://www.4gtuners.com twierdzą, że 4G18 już zrobiono z turbina (BOT), ale efekty nie są warte kasy.
Oprócz tego tracisz gwarancję!
Ja też czasem marudzę czemu nie wybrałem 2.0, ale mija mi jak płace za paliwo
Swoją drogą ciekawe jest to, że 4G18 występuje w kilku wersjach np: moc 105KM przy 6000 ...w Afryce klik
a na Filipinach to już nawet 110KM przy 6200 obr/min, ale spelnia norme czystosci spalin tylko Euro2 klik
Anonymous - 17-11-2006, 08:18
czyli ewentualnie wymiana dolotu i wydechu?? czy to też nie jest warte świeczki??
Hubeeert - 17-11-2006, 08:21
banzajek napisał/a: | czyli ewentualnie wymiana dolotu i wydechu?? czy to też nie jest warte świeczki | Odpuść. Jeździj aż się znudzi i kup albo z większym silnikiem albo od razu z turbo. Najlepiej nowego Lancera z TDI rodem z Volfsburga
|
|
|