Tuning - Turbo do silnika 6a13?? i różnica z 6a13TT
kamil88 - 18-07-2011, 17:24 Temat postu: Turbo do silnika 6a13?? i różnica z 6a13TT Mam takie pytanie czy ktoś kiedyś próbował zaturbiać 6a13?. Kolega chce taki silnik wsadzić (i tu proszę się nie śmiać ) do drift wozu, na bazie poloneza. W/w silnik ma napędzać tego stwora,ale wiadomo bazowa moc jest ogromna w porównaniu z oryginałem,ale co turbo to turbo.
Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny
i rozumiem że 6a13 i 6a13TT to prawie to samo?
robertdg - 18-07-2011, 20:12
kamil88 napisał/a: | i rozumiem że 6a13 i 6a13TT to prawie to samo? | nie to samo, pomimo podobnych oznaczeń, inne głowice, inny osprzęt, etc
Wszyc - 20-07-2011, 00:31
Na szybko
- tłoki inne odprężone od turbo
- korbowody się na pewno wysypią nie dość że silnik dostaje w drifftingu nieźle po łbie a seryjne korby mogły by już polegnąć od samego uturbienia pytanie ile chce się dmuchać ale do driftu kute korby i tłoki nie zbędę
i w tym momencie już Cie zasmucę miłego szukania kutych bebechów do tego silnika
niech kolega tym poldżerem trenuje i niech myśli o jakimś BMW albo o chociaż samym silniku z bejcy dużo części drogo ale i tak taniej niż to co planuje ten silnik raczej nie szczyci się taką odpornością na pałowanie No co prawda można testować może uciągnie seryjne wolnossące 6a13 warunki driftingu ale wiesz zostawianie wszystkiego w rękach losu to słaba opcja jak w grę wchodzą pieniądze
Nie samochód czyni kierowcę niech trenuje na polonezie a potem przeżuci się na jakiś sprawdzony samochód w tej dziedzinie a szlaki są już przetarte niech nie eksperymentuje bo więcej będzie w garażu siedział niż czerpał radość z jazdy
Może Ci kolesie na forach driftowych nudzą już tym zrób to zrób tamto ale wież mi mają racje przechodzili przez te trudne początki nim się dorobili auta ale warto ich posłuchać
robertdg - 20-07-2011, 08:35
Wszyc, w kilku drifto-bejcach widziałem sławetne SR20-tki, ciągnięte prosto z JP w dodatku właściciele sobie chwaliły te motory
Wszyc - 20-07-2011, 15:31
No SRki są bardzo dobre ale niestety przygotowanie Nissana do driftu średnio więcej pieniędzy kosztuje z tego co się orientuję po opiniach kolegów i na forach dlatego mówię o BMW taniej kupić wielki silnik od BMW który jakoś tam sobie radzi po remoncie niż podnosić moc w SR20 ale nie moje opinie tylko kumpli ja dopiero myślę nad zabawą w drifting
|
|
|