Pajero III - pajero glosno pracuje silnik 3.2 did
kris2280 - 28-07-2011, 00:37 Temat postu: pajero glosno pracuje silnik 3.2 did witam mam problem z moim miskiem.2000rok 3.2 did,zaczol mi glosniej chodzic w czasie jazdy,jak by sie zaplon przestawial na wczesny tak gra,i jak dluzej pochodzi to jak go gasze z kluczyka to jeszcze z 5 sek.pracuje silnik.prosze o pomoc,moc ma normalna nic sie nie dzieje!!!!
zbyszekm2 - 28-07-2011, 08:15 Temat postu: Re: pajero glosno pracuje silnik 3.2 did
kris2280 napisał/a: | witam mam problem z moim miskiem.2000rok 3.2 did,zaczol mi glosniej chodzic w czasie jazdy,jak by sie zaplon przestawial na wczesny tak gra,i jak dluzej pochodzi to jak go gasze z kluczyka to jeszcze z 5 sek.pracuje silnik.prosze o pomoc,moc ma normalna nic sie nie dzieje!!!! |
Prawdopodobnie padł elektrozawór, A jak przykapca to pękł tłok.
kris2280 - 03-08-2011, 21:24
zbyszku a jak to sprawdzic czy to pekniety tlok?auto odpala normalnie nie kopci ma moc chodzi rowno.tylko glosniej i jak jest goracy to po wylaczeniu stacyjki chodzi pare sekund.z gory dzieki!!!
tompol34 - 05-08-2011, 13:56
odkręć korek wlewu oleju na pracującym silniku, jak będziesz widział spaliny i mocne chlapanie olejem chlapanie olejem.
kris2280 - 07-08-2011, 20:27
WITAM sprawdzilem i troche chlapie ale to chyba normalne bo walek rozrzuca!! a silmik chodzi rowniótko,tylko jak jade to glosniej jak by zawory graly lub zaplon za wczesny!!!
tompol34 - 08-08-2011, 10:03
cześć, kolego a luzy zaworowe są ok? u mnie też klepało, okazało się,że były za duże luzy po regulacji problem znikł
[ Dodano: 08-08-2011, 10:05 ]
jak dalej nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu to raczej problem z PTS
kris2280 - 08-08-2011, 15:23
pts ?czyli cos z pompa?
tompol34 - 16-09-2011, 20:18
chyba mnie dopadło to samo, tzn. przyspieszony zapłon i gaśnie po 2-3 po wył, sprawdziłem omomierzem tps pomiary w normie tz. 160 i 80 ohm, rozebrałem zawór ("patyk" cały, palcem można przesunąć tłok przestawiacza wtrysku "nie zatarty" ), zawór ctv pomiar powyżej wartości nominalnej, ale niewiele około 200-300 ohm, co jeszcze może być. Proszę o podpowiedzi.
dziękuję
[ Dodano: 16-09-2011, 20:50 ]
błąd CVT ma poniżej 10 ohm (9,6)
czardek61 - 17-09-2011, 09:49
zbyszekm2,
Cześć Zbyszku. Pojawił mi się stuk przy jeździe na dwa koła po dodaniu lub odjęciu gazu najczęściej pod górkę. Po załączeniu 4H ten stuk jest o wiele mniejszy. Wymieniłem dwumasę i sprzęgło bo mi się rozsypała a stuk dalej jest. Stuka tak jakby gdzieś od środka do tyłu.
I jeszcze przy odjęciu gazu słabnie wspomaganie kierownicy po dodaniu gazu wraca do normy.
Jeśli możesz mi pomóc to z góry dziękuję
lesmen - 17-09-2011, 11:01
mi to wygląda na walnięty krzyżak na wale napędowym.
czardek61 - 17-09-2011, 11:16
Mój mechanik sprawdzał wał ale twierdzi że ten stukot pochodzi ze skrzynki rozdzielacza i chce ją rozbierać, a ja czuję jakby ten stuk pochodził gdzieś z tyłu
zbyszekm2 - 17-09-2011, 17:55
czardek61 napisał/a: | zbyszekm2,
Cześć Zbyszku. Pojawił mi się stuk przy jeździe na dwa koła po dodaniu lub odjęciu gazu najczęściej pod górkę. Po załączeniu 4H ten stuk jest o wiele mniejszy. Wymieniłem dwumasę i sprzęgło bo mi się rozsypała a stuk dalej jest. Stuka tak jakby gdzieś od środka do tyłu.
I jeszcze przy odjęciu gazu słabnie wspomaganie kierownicy po dodaniu gazu wraca do normy.
Jeśli możesz mi pomóc to z góry dziękuję |
witaj
suma luzów w skrzyni biegów, przeguby kinetyczne tylnego wału, (labo same przegubu albo luz na frezach na których są osadzone, ostatnia rzecz to tylny most. Odkręć wał ( i tak musisz do sprawdzanie kinetyka) i zobacz jaki jest bezwład zabieraka na ataku tylnego mostu?
czardek61 - 17-09-2011, 21:55
zbyszekm2,
Dziękuję za radę w poniedziałek sprawdzę
HANSOLOOO - 18-09-2011, 09:54
zbyszekm2 napisał/a: | czardek61 napisał/a: | zbyszekm2,
Cześć Zbyszku. Pojawił mi się stuk przy jeździe na dwa koła po dodaniu lub odjęciu gazu najczęściej pod górkę. Po załączeniu 4H ten stuk jest o wiele mniejszy. Wymieniłem dwumasę i sprzęgło bo mi się rozsypała a stuk dalej jest. Stuka tak jakby gdzieś od środka do tyłu.
I jeszcze przy odjęciu gazu słabnie wspomaganie kierownicy po dodaniu gazu wraca do normy.
Jeśli możesz mi pomóc to z góry dziękuję |
witaj
suma luzów w skrzyni biegów, przeguby kinetyczne tylnego wału, (labo same przegubu albo luz na frezach na których są osadzone, ostatnia rzecz to tylny most. Odkręć wał ( i tak musisz do sprawdzanie kinetyka) i zobacz jaki jest bezwład zabieraka na ataku tylnego mostu? |
Pozostają jeszcze poduszki na których zamocowana jest główka mostu oraz tuleje wachacza tylniego wzdłuznego (miałem to samo) wymiana pomogła
Poydrawiam
tompol34 - 18-09-2011, 13:04
wracając do tematu przestawiacza kąta wtrysku, który zawór to reguluje ? timing control valve ?, bo zapłon mam chyba za wczesny
|
|
|