To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne do 2005r. - Wyciek pod filtrem powietrza i pulsujące hamulce

gringolo - 19-08-2011, 16:25
Temat postu: Wyciek pod filtrem powietrza i pulsujące hamulce
Witam serdecznie,

potrzebuję Waszej pomocy w zdiagnozowaniu paru problemów, może ktoś z Was miał do czynienia z czymś podobnym.

Zauważyłem dzisiaj podczas zmiany filtra powietrza, że przewody oraz cała przestrzeń pod nim jest opryskana olejem - a wręcz czarną mazią. Sprawdziłem poziomy wszystkich płynów i są w normie, nie widać również źródła z którego by się on wydobywał ale na pewno są to okolica filtra powietrza.

Druga sprawa to podczas hamowania a przede wszystkim przy większej prędkości zaczyna pulsować pedał gazu i to dość mocno aż do momentu zatrzymania pojazdu.

Autko ma już 82 tys km (tak pokazuje licznik) ale przypuszczam że może mieć parę tysięcy więcej bo kupowałem 2 letni i miał niby 14 tys km co wydaj się być mało prawdopodobne. Zabieram się więc do zmiany uszczelek i pokryw w zaworach wraz z ich regulacją oraz wymiany paska rozrządu w rolkami i pompą wodną oraz olejami w przekładaniach. Czy możecie polecić źródło z którego warto zakupić te części. Dzwoniłem do Japparts i mają tylko pasek i roli do rozrządu a w Mitsubishi w Gdańsku chcą jakieś kosmiczne pieniądze. Wdzięczny również będę za kontakt do polecanego mechanika u którego mógłbym to zrobić w okolicach 3miasta lub nawet dalej ale żeby było solidnie i żeby sprawdził ewentualnie co jeszcze trzeba zrobić.

Z niepokojących spraw to jeszcze dość duże luzy na kierownicy i długie odpalanie. Wdzięczny będę za wszelkie uwagi i spostrzeżenia oraz o doradzenie co ewentualnie jeszcze należy w autku zrobić przy tym przebiegu. Oczywiście filtry i olej zmieniam regularnie.

Auto 4wd , rocznik 2005, manual

pozdrawiam
Konrad

MariuszS - 11-10-2011, 22:14
Temat postu: serwis Koleczkowo
Hej.
Ja mam miśka z 2000r. mój rozrząd i pompę wymieniał Marcin "Kalina" z Koleczkowa
Cena niska, bez porównania z ASO, robił mi też uszczelkę pod głowicą i wszystko działa i to jak :-) Apropos u mnie są dwa paski jak pamiętam... a o części się nie Martwisz, Marcin załatwi wszystko od ręki :-)
myślę że mogę go polecić jak najbardziej.
Jeden minus, duży minus .. coraz więcej roboty, aut na placu jak na złomowcu, przesuwanie terminów, chroniczny brak czasu....
Jak Uzbroisz się w cierpliwość i będziesz miał troszkę szczęścia to naprawisz autko szybko, a na pewno dobrze.
Trzeba dzwonić i ponaglać. ale jakość napraw ok a to najważniejsze.
Mariusz

zbyszekm2 - 11-10-2011, 22:43
Temat postu: Re: Wyciek pod filtrem powietrza i pulsujące hamulce
gringolo napisał/a:
Witam serdecznie,

potrzebuję Waszej pomocy w zdiagnozowaniu paru problemów, może ktoś z Was miał do czynienia z czymś podobnym.

Zauważyłem dzisiaj podczas zmiany filtra powietrza, że przewody oraz cała przestrzeń pod nim jest opryskana olejem - a wręcz czarną mazią. Sprawdziłem poziomy wszystkich płynów i są w normie, nie widać również źródła z którego by się on wydobywał ale na pewno są to okolica filtra powietrza.

Druga sprawa to podczas hamowania a przede wszystkim przy większej prędkości zaczyna pulsować pedał gazu i to dość mocno aż do momentu zatrzymania pojazdu.

Autko ma już 82 tys km (tak pokazuje licznik) ale przypuszczam że może mieć parę tysięcy więcej bo kupowałem 2 letni i miał niby 14 tys km co wydaj się być mało prawdopodobne. Zabieram się więc do zmiany uszczelek i pokryw w zaworach wraz z ich regulacją oraz wymiany paska rozrządu w rolkami i pompą wodną oraz olejami w przekładaniach. Czy możecie polecić źródło z którego warto zakupić te części. Dzwoniłem do Japparts i mają tylko pasek i roli do rozrządu a w Mitsubishi w Gdańsku chcą jakieś kosmiczne pieniądze. Wdzięczny również będę za kontakt do polecanego mechanika u którego mógłbym to zrobić w okolicach 3miasta lub nawet dalej ale żeby było solidnie i żeby sprawdził ewentualnie co jeszcze trzeba zrobić.

Z niepokojących spraw to jeszcze dość duże luzy na kierownicy i długie odpalanie. Wdzięczny będę za wszelkie uwagi i spostrzeżenia oraz o doradzenie co ewentualnie jeszcze należy w autku zrobić przy tym przebiegu. Oczywiście filtry i olej zmieniam regularnie.

Auto 4wd , rocznik 2005, manual

pozdrawiam
Konrad

Pulsuje pedał gazu, czy hamulca?
Długie odpalanie to filtry, rozrusznik, akumulator, pompa.
Luzy można próbować skasować ( pojawiają się przeważnie dopiero od 150 tys km)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group