To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E52A 1.8] FALOWANIE OBROTÓW

marycjusz - 05-10-2011, 20:57
Temat postu: [E52A 1.8] FALOWANIE OBROTÓW
WITAM

MÓGŁBY KTOŚ DOPOMÓC, MAM GALANTA, AMERYKANIEC 1993/94 , 1,8 (Z GAZEM) - FALUJĄ MI OBROTY NA GAZIE A NA BENZYNIE UTRZYMUJĄ SIĘ CAŁY CZAS NA POZIOMIE 2000 TYS. (CZASEM TEŻ FALUJĄ -WIE KTOŚ OD CZEGO ZACZĄĆ ?? Z GÓRY DZIEKI

jacek11 - 05-10-2011, 21:38

Po pierwsze,wyczyścić przepustnicę.po drugie,wyregulować dokładnie przepustnicę.
po trzecie,zrobić restart ECU.
następnie napisać czy pomogło :wink: :mrgreen:
przepustnicę regulujemy tylko na benzynie :!:

tom11 - 05-10-2011, 21:43

po czwarte wywalić gaz :mrgreen:
jacek11 - 05-10-2011, 21:56

tom11 napisał/a:
po czwarte wywalić gaz :mrgreen:

wydaje mi się,że to jednak nie pomoże w tym przypadku :wink:

marycjusz - 06-10-2011, 18:17

Przepustnica wyczyszczona, reguluję na benzynie i w ogóle jakby nie reagował, bynajmniej nie mogę zmniejszyć obrotów, wkręcić na wyższe owszem, ale zejść do 1000 nie da rady :(
Jeszcze jakieś ciekawe pomysły? - silniczek krokowy ma coś do rzeczy ?

Jak zrobić ten restart ECU ? Na czym to polega - jakby ktoś tak w miarę prosto opisał pokaże to bratu który jest mechanikiem (ale niestety nie może sobie poradzić z tym problemem)

Z góry dzięki :lol:

tom11 - 06-10-2011, 19:50

http://www.eurosoftware.com.pl/krzyzak/work.html


ta strona powinna Ci się przydać Masz tam wszystkie opisy regulacji obrotów

[ Dodano: 06-10-2011, 19:56 ]
restart kompa polega na zdjęciu klemy + ok.5 min. założyć i znowu zdjąć tym razem na chwile. następnie odpalić i czekać na wolnych obrotach do momentu włączenia i wyłączenia wentylatora.Należy pamiętać o : koła prosto ,wszystkie odbiorniki prądu wyłączone(światełko w kabinie itp.)

areksz121 - 07-10-2011, 09:42

Równie dobrze może być walnięty bypass w przepustnicy (taki dodatkowy zawór ze sprężyną obok kanału od silnika krokowego) i mimo że krokowy zamknie się do końca to i tak za dużo powietrza dostaje się na wolnych obr do dolotu i stąd też mogą być te wysokie obroty...

http://forum.mitsumaniaki...8ddc52a4#711401

http://forum.mitsumaniaki...8ddc52a4#711401

marycjusz - 14-10-2011, 15:49

na razie mój mechanikos ma popsuty palec i muszę poczekać aż szwy mu zdejmą, jak już uda się rozwiązać problem napisze o co chodziło, ale dzięki za porady :)
ksiaze - 21-04-2013, 22:08
Temat postu: falowanie obrotów
Hej, napisałbyś na czym się skończyło ?
marycjusz - 23-04-2013, 10:37

Jasne :)
Wymieniłem całą przepustnicę i po kłopocie. Nawet nie trzeba było nic ustawiać, po prostu wstawiłem drugą przepustnicę (z krokowym oczywiście) i obroty automatycznie same się ustawiły. Tak dokładnie żeby powiedzieć, to na 100 % był walnięty krokowiec , ale że dostałem całą przepustnicę z krokowcem to wymieniłem cały zestaw i do dzisiaj wszystko śmiga jak należy.

ksiaze - 23-04-2013, 10:46
Temat postu: falowanie obrotów po wymianie wydechu
Dzięki za info.
Mi po wymianie wydechu zaczęły obroty wariować. Wcześniej było OK.
Wczoraj zresetowałem ECU. Sonda lambda wymieniana pół roku temu.

Chyba jeszcze trochę pojeżdżę a dopiero potem zacznę interweniować.

Ktoś miał problemy z obrotami po wymianie układu wydechowego(w tym siatka na "portkach") ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group