[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] Przewody SEIWA i świece NGK
Grzegorz82 - 13-10-2011, 07:49 Temat postu: [CJ1A 1.3] Przewody SEIWA i świece NGK Witam
Ostatnio przy moim Colcie z 1996r. silnik 1.3, który został sprowadzony m-c temu postanowiłem wymienić świece i kable. I własnie odnośnie tego drugiego nie wiem czy dobrze zrobiłem. Świece miały czarny nalot nagaru na krawendziach gwintów - czy to oznaka spalania oleju lub innych niedomagań? Dodam że poza tym elektroda i izolator czyste.
Ale najlbardziej zairytowały mnie te nowe przewody. Te co w Colcie były zamontowane są tak skonstruowane że ta guma fajki ciasno przylega do świecy, uniemośliwiając praktycznie dostawanie się wilgoci do środka, dodatkowo wcisk świeca przewód jest wyraźny i przewód siedzi bardzo stabilnie. Na tych przewodach SEIWA fajka luźno leży na świecy i wcisk jest bardzo słaby, łatwo zdjąć taki przewód. I stąd moje pytanie nr.2 czy wszystko będzie w porzadku, tez tak macie? czy moga być problemy zimą. Dodam że na razie wszystko jest w porządku.
Pexu - 13-10-2011, 10:09
Seiwa to słaby wybór. zimą mogą być problemy, szczególnie podczas opadów śniegu.
naciąłem się raz na Seiwę - jexdziłem miesiąc, później zaczęły się przebicia a w śnieżycy samochód po prostu stanął. nic nie warte przewody, lepiej zainwestować w NGK.
kojot128 - 13-10-2011, 11:28
ja kupiłem auto właśnie z przewodami seiwy, końcówka jednego z kabli przy aparacie zapłonowym była praktycznie utleniona trzymała się na tej czarnej gumie - wymieniłem na NGK
piotrekdm1983 - 13-10-2011, 11:56
Odkąd zakupiłem wszystkie świece i kable NGK skończyły się problemy z zasilaniem , aparatem zapłonowym i odpalaniem . Polecam tylko NGK .
krzysieg - 13-10-2011, 14:08
Macie NGK francuskie czy japońskie ?
Mam u siebie Seiwa od lutego tego roku przejechane 5k km i nic sie nie dzieje , gumy dociskają dobrze styki ciasno wchodzą w świece i dobrze trzymają sie kabli-podwójne zaciski .
Ale w paru miejscach zauważyłem jakby nakłucia tak jakby ktoś nakłuł szpilką .
W sumie jak za cene 60zł to niezłe kable (made in japan) .
Chociaż na forum mazdy teraz znalazłem złe opinie o nich że dostają przebicia miękną od ciepła itp
Może nie wszystkie są produkowane w Japonii ...
Sprawdzę po ciemku czy nie mają przebicia...
piotrekdm1983 - 13-10-2011, 14:37
Ja mam Made in Japan . Polecam sklep Autojapan parts .
krzysieg - 16-10-2011, 19:46
Zajrzałem przy odpalonym pod maskę po ciemku i zero iskier ...także do Seiwy nic nie mam .
Grzegorz82 - Te twoje Seiwa były made in japan ?
Grzegorz82 - 17-10-2011, 07:23
Na moich przewodach jest made in japan. Na razie nic się nie dzieje, chodzi bez zarzutu, tylko strasznie miękkie się zrobiły te przewody.
A poza tematem wam 1.3 też spala w mieście na bardzo krótkich odcinkach (1-2km) średnai spalania wychodzi coś koło 9 -10 litrów?
KlaudiuszBdg - 17-10-2011, 14:40
Grzegorz82, Tak, auto mam 100% zdrowe - ten typ tak ma
Grzegorz82 - 17-10-2011, 14:49
Kurcze, to jakaś masakra, golf III 1.4 tyle pali. A mówią że niemieckie paliwożerne a japońskie oszczędne . Jeździłem wcześniej tico i seicento 1.1 i ten drugi nie spalił więcej jak 7-7,5 litra, a 10l to naprawdę duża dawka co by nie pisać.
KlaudiuszBdg - 17-10-2011, 16:00
Tutaj masz swietny komentarz od mystka dot. spalania:
http://forum.mitsumaniaki...=65480&start=15
Dodaj ze pierwsze 1-2 km silnik pracuje na ssaniu i pali dodatkowe litry
Marcin-Krak - 17-10-2011, 19:57
Tematów o spalaniu jest milion pięcset 100 900
Kontynuowanie tego wątku tutaj dalej zostanie nagrodzone
|
|
|