Pajero II - wskaźnik ciśnienia doładowania
lukas 78 - 28-10-2011, 16:03 Temat postu: wskaźnik ciśnienia doładowania myślę o czymś takim moze ktoś ma lub miał
http://allegro.pl/wskazni...1881464349.html
hajmanek - 28-10-2011, 17:51
Ja u siebie mam podobny do tego
http://www.ebay.co.uk/itm...=item5646549373
lukas 78 - 28-10-2011, 19:55
i jak się sprawdza miałeś kłopoty z podłaczeniem ,gdzie masz zamontowany ?
hajmanek - 28-10-2011, 22:18
Elektrycznie podpialem przy zegarku (ktorego zamienilem wczesniej na voltomierz, dochodzi tam napiecie wlaczonych swiatel) a sam zegar mam razem z zegarem cisnienia i temperatury oleju w panelu nad radiem. Oryginalnie pod radyjkiem jest (byla u mnie taka kieszen na balagan). Radio przenioslem nizej, a tam zamontowalem zegary. Podcisnienie podpialem przy bost pinie pompy (mam pompe mechaniczna). Postaram sie jutro zrobic pare fotek to dodam do forum
[ Dodano: 28-10-2011, 21:28 ]
Ale ogolnie to mysle zeby w wolnej chwili zmienic te zegary na innej firmy, troche za bardzo daja po oczach w nocy. Gruszka cisnienia oleju ostanio mi padla, kupilem innej firmy ale nie jest dobrze dopasowana, wiec podpialem ja pod zegar temperatury oleju i pokazuje mi co sie dzieje. Mam ladny zegar cisnienia oleju firmy revotec ale nie mam do niego gruchy. Musze ja kupic osobno. Zegar jest czarny z miodowym podswietleniem, czyli tak jak w mitsu. Bede musial upolowac jeszcze taki sam do turbo i temperatury
Faraonix - 28-10-2011, 23:04
Swoj zamontowalem po prawej stronie zegarow, podswietlenie pod zegary, wezyk podpiolem za turbo, mozna by wpiac trojnik do wezyka ktory idzie z turbo na pompe.
Kupilem ze skala od -0,5 do 1,5 bara. Teraz bym kupil ze skala 0 - 1,5 bara - bardziej wykozystana skala. Ponizej 0 nigdy nie schodzi, chyba ze ktos by zatkal wlot powietrza. Moglby sie przydac gdyby wpiac go za przepustnica o ile jest - moze by pokazal jakies podcisnienie gdy zamknieta.
hajmanek - 29-10-2011, 19:58
Obiecane zdjecie
http://www.fotosik.pl/pok...4b8d14b9c0.html
lukas 78 - 29-10-2011, 21:58
mnie wkurza niebieskie podświetlenie i dlatego kupię ten z linka ,świeci podobnie do oryginałów,
dzięki za informacje podepnę pod wężyk sterujący LDA na pompie i tak muszę ściągnąć go bo mi się cos przycina trzepień
pozdrowienia
pawel80 - 30-10-2011, 09:37
mam woltomierz z tego samego sortu
świeci minimalnie jaśniej niż wszystkie oryginalne wskaźniki no trochę jaśniej jest ale nie przeszkadza zamocowałem w miejsce termometru
lukas 78 - 30-10-2011, 11:39
ja myślałem zamocować go w obudowie też alledrogo oryginalne wskaźniki zostawię w spokoju tylko jeszcze nie wiem gdzie go zamontuję musze poszukać miejsca żeby nie przeszkadzało i był w miarę dobrze widoczny
Faraonix - 30-10-2011, 12:02
Ja swoj zamontowalem tak
Wskaznik swieci sie na bialo po przekreceniu stacyjki
lukas 78 - 30-10-2011, 17:01
faraonix
otwornicą rzeźbiłeś
Faraonix - 30-10-2011, 18:58
nie pamietam ale chyba dremel'em albo wypalalem lutownica i podszlifowywalem dremel'em
hajmanek - 31-10-2011, 00:59
Ja w tym miejscu man wlacznik przednich halogenow
Faraonix - 31-10-2011, 11:53
Ja przenioslem wyzej, bo chyba byl na dole. Co masz tam jeszcze ? U mnie bylo podgrzewanie szyby, awaryjne i przeciwmgielne oraz jedno jedno puste ktore wykozystalem. Chyba ze cos dorobiles. Dodatkowe swiatla podlaczylem po dlugie. Jak komus mrugam (pociagne raczke) to zaswiecaja sie same dlugie (bi-xenony), ale jak przelacze na dlugie to swieca krotkie + 4 dodatkowych xenonow
lukas 78 - 31-10-2011, 16:19
hajmanek u ciebie też dobrze wygląda tylko ja potrzebuję tylko jeden zegar voltomierz mam elektroniczny z chęcią wskaźnik turbo też założyłbym cyfrowy ale te co widziałem cena powala
|
|
|