To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - wskaźnik ciśnienia doładowania

lukas 78 - 28-10-2011, 16:03
Temat postu: wskaźnik ciśnienia doładowania
myślę o czymś takim moze ktoś ma lub miał :wink:
http://allegro.pl/wskazni...1881464349.html

hajmanek - 28-10-2011, 17:51

Ja u siebie mam podobny do tego
http://www.ebay.co.uk/itm...=item5646549373

lukas 78 - 28-10-2011, 19:55

i jak się sprawdza miałeś kłopoty z podłaczeniem ,gdzie masz zamontowany ?
hajmanek - 28-10-2011, 22:18

Elektrycznie podpialem przy zegarku (ktorego zamienilem wczesniej na voltomierz, dochodzi tam napiecie wlaczonych swiatel) a sam zegar mam razem z zegarem cisnienia i temperatury oleju w panelu nad radiem. Oryginalnie pod radyjkiem jest (byla u mnie taka kieszen na balagan). Radio przenioslem nizej, a tam zamontowalem zegary. Podcisnienie podpialem przy bost pinie pompy (mam pompe mechaniczna). Postaram sie jutro zrobic pare fotek to dodam do forum :)

[ Dodano: 28-10-2011, 21:28 ]
Ale ogolnie to mysle zeby w wolnej chwili zmienic te zegary na innej firmy, troche za bardzo daja po oczach w nocy. Gruszka cisnienia oleju ostanio mi padla, kupilem innej firmy ale nie jest dobrze dopasowana, wiec podpialem ja pod zegar temperatury oleju i pokazuje mi co sie dzieje. Mam ladny zegar cisnienia oleju firmy revotec ale nie mam do niego gruchy. Musze ja kupic osobno. Zegar jest czarny z miodowym podswietleniem, czyli tak jak w mitsu. Bede musial upolowac jeszcze taki sam do turbo i temperatury :)

Faraonix - 28-10-2011, 23:04

Swoj zamontowalem po prawej stronie zegarow, podswietlenie pod zegary, wezyk podpiolem za turbo, mozna by wpiac trojnik do wezyka ktory idzie z turbo na pompe.
Kupilem ze skala od -0,5 do 1,5 bara. Teraz bym kupil ze skala 0 - 1,5 bara - bardziej wykozystana skala. Ponizej 0 nigdy nie schodzi, chyba ze ktos by zatkal wlot powietrza. Moglby sie przydac gdyby wpiac go za przepustnica o ile jest - moze by pokazal jakies podcisnienie gdy zamknieta.

hajmanek - 29-10-2011, 19:58

Obiecane zdjecie
http://www.fotosik.pl/pok...4b8d14b9c0.html

lukas 78 - 29-10-2011, 21:58

mnie wkurza niebieskie podświetlenie i dlatego kupię ten z linka ,świeci podobnie do oryginałów,
dzięki za informacje podepnę pod wężyk sterujący LDA na pompie i tak muszę ściągnąć go bo mi się cos przycina trzepień
pozdrowienia :wink:

pawel80 - 30-10-2011, 09:37

mam woltomierz z tego samego sortu
świeci minimalnie jaśniej niż wszystkie oryginalne wskaźniki no trochę jaśniej jest ale nie przeszkadza zamocowałem w miejsce termometru

lukas 78 - 30-10-2011, 11:39

ja myślałem zamocować go w obudowie też alledrogo oryginalne wskaźniki zostawię w spokoju tylko jeszcze nie wiem gdzie go zamontuję musze poszukać miejsca żeby nie przeszkadzało i był w miarę dobrze widoczny
Faraonix - 30-10-2011, 12:02

Ja swoj zamontowalem tak
Wskaznik swieci sie na bialo po przekreceniu stacyjki

lukas 78 - 30-10-2011, 17:01

faraonix :thumbright:
otwornicą rzeźbiłeś

Faraonix - 30-10-2011, 18:58

nie pamietam ale chyba dremel'em albo wypalalem lutownica i podszlifowywalem dremel'em
hajmanek - 31-10-2011, 00:59

Ja w tym miejscu man wlacznik przednich halogenow
Faraonix - 31-10-2011, 11:53

Ja przenioslem wyzej, bo chyba byl na dole. Co masz tam jeszcze ? U mnie bylo podgrzewanie szyby, awaryjne i przeciwmgielne oraz jedno jedno puste ktore wykozystalem. Chyba ze cos dorobiles. Dodatkowe swiatla podlaczylem po dlugie. Jak komus mrugam (pociagne raczke) to zaswiecaja sie same dlugie (bi-xenony), ale jak przelacze na dlugie to swieca krotkie + 4 dodatkowych xenonow
lukas 78 - 31-10-2011, 16:19

hajmanek u ciebie też dobrze wygląda tylko ja potrzebuję tylko jeden zegar voltomierz mam elektroniczny z chęcią wskaźnik turbo też założyłbym cyfrowy ale te co widziałem cena powala :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group