Chcę kupić Lancera! - Zakup Lancera i prośba o ocenę
Anonymous - 03-11-2011, 19:01 Temat postu: Zakup Lancera i prośba o ocenę Witam od niedawna noszę się z zakupem Lancera w kombi , rocznik od 2006 ( po lifcie), niestety mało ciekawych aut jest do kupienia w 2.0, w związku z tym mam pytanie czy opłaca się kupić w wersji 1,6, czy jest on dużo mniej żwawy, jak ze spalanie, na wyścigi raczej nie jadę, mój obecny Lancerek bardzo mi pasuje, ale niestety ma już 14 latek i trzeba by coś zmienić.
Przy okazji czy mógłby ktoś ocenić tego Lancera
http://allegro.pl/show_item.php?item=1897057372
Pozdrawiam
krzychu - 03-11-2011, 19:55
Jest to rodzynek. Wersja 1,6 RA do tego po lifcie... Bardzo rzadki egzemplarz nieoferowany w Polsce.
A ten silnik no to zwykłej jazdy niezbyt załadowanym autem wystarcza. W każdym razie nic specjalnego i chyba będzie męczący na naszych DK jak ktoś się będzie śpieszył.
adnot - 03-11-2011, 20:33
Jeżeli chodzi o link . Co to za wersja ???
Widać kierownica MOMO , brakuje mi tu obręczy wokół lewarka zmiany biegów.Felgi 15 " - czemu nie 16" sportowe na 5 szpilek ??? Ciekawe jak wygląda pod maską - czy jest rozpórka ??
Dlaczego wykręcona antena na zdjęciach 1,2,5 ???
krzychu - 03-11-2011, 20:36
Nie przyglądałem się antence. Ale patrząc na zdjęcia wszystko się zgadza ospojlerowany, kierownica momo, białe zegary. 1,6 RalliArt. Nie pamiętam tylko czy felgi fabrycznie były 15 czy 16 cali. W każdym razie były inne niż w 2.0 bo w 2.0 są na 5 śrubek.
adnot - 03-11-2011, 20:48
Silnik 1,6 - ja jestem bardzo zadowolony . Typowy do NORMALNEJ jazdy. Jak się jedzie we dwoje , to jak trzeba to nawet potrafi być zrywny ( 3-4 tyś obrotów ) . Zapakowany w 4 osoby + bagaż to spokojnie się płynie 100 - 110 , można podziwiać widoki , bez forsowania .
Jak chcesz więcej to ewidentnie 2.0 bierz . No i w 2.0 te mruczenie Muzyka dla uszu
Jeszcze odnośnie linku : 1,6 RalliArt - Ja ma takiego i posiadam wszystkie te elementy , o których wspomniałem powyżej. Mam też oryginalne felgi na 5 śrubek 16 ".
krzychu - 03-11-2011, 21:17
adnot napisał/a: | Mam też oryginalne felgi na 5 śrubek 16 ". |
1,6 RA ma 5 śrubek? Na pewno??
.TM - 03-11-2011, 21:32
adnot napisał/a: | Mam też oryginalne felgi na 5 śrubek 16 " |
skąd sprowadzony bo raczej nie zakupiony w PL?
[ Dodano: 03-11-2011, 21:33 ]
adnot napisał/a: | brakuje mi tu obręczy wokół lewarka zmiany biegów |
o jaką obręcz wokół lewarka chodzi?
[ Dodano: 03-11-2011, 21:36 ]
już wiem, taka obręcz jak montowali w 2.0 i EVO
adnot - 04-11-2011, 11:43
tak dokładnie - taką obręcz jak w EVO.
Mój sprowadzony jest z Belgi.
krzychu - 04-11-2011, 11:48
Daj jakąś fote. Ale to nie może być z EVO bo EVO ma poszerzone nadkola sporo mniejsze ET, dużo szerszą felgę i oponę... Już nie wspominając o średnicy...
adnot - 04-11-2011, 11:56
Ok , prześlę fotkę , ale dopiero w poniedziałek , bo autko mam w konserwacji.
apikus - 04-11-2011, 11:59
Krzychu tu nie chodzi o felgi.
.TM napisał/a: | o jaką obręcz wokół lewarka chodzi? |
krzychu - 04-11-2011, 12:02
apikus napisał/a: | Krzychu tu nie chodzi o felgi. |
No tak
Ale dalej mnie interesuje temat 5 śrubek w 1,6.
adnot - 04-11-2011, 12:15
Ok - odpowiadam .
Mój 1.6 RA w wersji wagon wygląda identycznie jak ten np :
http://allegro.pl/mitsubi...1892376385.html
Posiada dodatkowo spryskiwacze reflektorów ( nie wiem dlaczego w tym 2.0 nie ma )
Felgi ma dokładnie takie same . Kierownice MOMO mam srebrna , tu widzę , że metal jest jakiś anodyzowany.Mam tez białe zegary.
A tak ogólnie to kropka w kropkę tylko silnik 1,6 RA , a nie 2.0.
Zdjęcia i tak prześlę w poniedziałek.
krzychu - 04-11-2011, 12:50
adnot napisał/a: |
Posiada dodatkowo spryskiwacze reflektorów ( nie wiem dlaczego w tym 2.0 nie ma ) |
To nie zależało od wersji tylko do rynku (na polski nie było). Tak samo podgrzewane fotele były chyba na Skandynawię.
adnot napisał/a: | Kierownice MOMO mam srebrna , tu widzę , że metal jest jakiś anodyzowany.Mam tez białe zegary. |
2.0 przed liftem miał srebrną, potem czarna kiernie. Zobacz zegary pewnie masz białe, a w 2.0 po lifcie są czarne. 1,6 RA ma tak jakby wyposażenie 2.0 przed liftem. Zastanawiają mnie tylko te felgi. Może po lifcie 1.6 RA miał już na 5 śrub... Przed z tego co wiem (roczniki 2004-2005) miały chyba felgi OZ na 4 śruby.
[ Dodano: 04-11-2011, 13:02 ]
Zobacz:
http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-C19914052.html
1,6 - 4 śruby pakiet jak by nie patrzeć sport/intense
http://allegro.pl/show_item.php?item=1897057372
1,6 - 4 śruby pakiet sport intense
Oba roczniki 2006, takie same felgi 15 cali na 4 śruby....
I teraz zobacz tego:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C21469524.html
rocznik 2004 i 5 śrub To chyba jakaś konfiguracja na jakiś konkretny kraj może była...? Dziwne. Nie wygląda też na mega przeszczep bo silnik 1,6, zegary tez od 1,6 (czerwone pole od 6 tys)....
adnot - 04-11-2011, 13:24
No , ja mam wyposażenie dokładnie jak w tym ostatnim linku na dole.
Z tego co mi powiedział znajomy z serwisu Mitsu, bo z nim jeździłem ponad pół roku szukając mojego Lancelota - to jest perełka , nie było takich na polskim rynku.
Wymienił nawet konkretny symbol , ufff.. ale nie pamiętam.
Jutro odbieram mojego z konserwacji - to się go zapytam i zapiszę .
|
|
|