To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] colt gti problemy..

rumba - 05-11-2011, 20:48
Temat postu: [CA5A 1.8] colt gti problemy..
witam. niedawno zakupilem wyzej wymienionego colcika i mam problem z nierowna praca silnika a mianowicie obroty troche falują. ponadto przy zimnym silniku obroty wskakuja na 3 tys i musze odczekac az spadna do 1,5 i dopiero jade. normalne to?? no i trzecia sprawa zapala mi sie check engine jak pojezdze po miescie (spokojnie obroty do 3 tys). ratujcie co moge zrobic???
rosomak1983 - 06-11-2011, 00:31

na poczatek odczytaj kody błedu dioda, skoro pali sie po jakims czasie stawiam na sonde lambda. :wink:
Obroty to alboi krokowiec albo zle ustawione obroty.

rumba - 06-11-2011, 06:47

aha a to ze pali za drugim razem rano to co moze byc?? trzeba zakrecic raz kluczyk i dopiero za drugim odpala no i sa te wysokie obroty wlasnie na poczatku a potem na swiatlach minimalnie drgaja. sa w okolicach 1 i podnosi sie wskazowka tak z 1mm a to w gore a to w dol
rosomak1983 - 06-11-2011, 20:05

to ze zapala za drugim to albo słaba kompresja na cylindrach, zmierz ja albo moze jakos paliwo zapodaje z opóznieniem moze sie zapowietrza...
A jak przekrecisz pare razy kluczykiem zapłon to zapali za pierwszym razem ???

rumba - 07-11-2011, 16:06

Cytat:
A jak przekrecisz pare razy kluczykiem zapłon to zapali za pierwszym razem ???


tak
zapala ladnie ale od razu wchodzi na wysokie obroty 4tys i trzeba czekac 3min (liczylem dzisiaj) az zejdzie do 1,5tys. ktos sie orientuje gdzie Lublinie mozna zdiagnozowac co to jest??? bylem w dzisiaj w warsztacie ale mowili ze bedzie problem z podlaczeniem go do kompa bo to stary model i co teraz?? w sumie da sie z tym jezdzic ale wolalbym to naprawic i nie robic szopy rano pod blokiem bo wstyd :wink:

Hugo - 07-11-2011, 18:21

Odkreciłbym przepustnicę, dokładnie wyczyścił ją i silniczek krokowy i zobaczył co będzie. jak nie pomoże to zająłbym się TPS-em.
Anonymous - 08-11-2011, 19:18

jak powyzej sonda lambada, krokowiec.Ten drugi niestety trudniejszy do dostania
rosomak1983 - 08-11-2011, 19:29

Browar napisał/a:
Ten drugi niestety trudniejszy do dostania

jak sie wie z czego jeszcze pasuje to nie :D

Anonymous - 08-11-2011, 19:46

no to pomoz koledze przysluzysz sie ojczyźnie
rosomak1983 - 08-11-2011, 20:04

Pewnie ze pomoge, niech odczyta priva na wstepie, bo mam to czego mu trzeba.
Anonymous - 08-11-2011, 20:25


rumba - 09-11-2011, 06:06

o sonde lambde pytalem poprzedniego wlasciciela i niby mowil ze jest sprawna a krokowiec podobno czyscil kiedys. jak uzbieram troche kasy to bede po kolei wszystko sprawdzal. jeszcze powinienem dodac ze brak jest katalizatora w aucie
rosomak1983 - 09-11-2011, 12:31

sprawdzales błedy dioda ? Czyszczenie nie zawsze pomaga krokowcowi
rumba - 09-11-2011, 16:22

jeszcze nic nie sprawdzalem. a da sie to samemu sprawdzic?? sorry ze pytam bo pewnie jest gdzies instrukcja na forum ale nie chce mi sie narazie szukac :P z kasa narazie u mnie krucho wiec bede naprawial swoj bolid stopniowo. najpierw wymienie olej w silniku bo na bagnecie jest duzo ponizej,oslone magla no i moze lozysko. no i na ten miesiac starczy. reszta w nastepnym terminie :P
pyjte - 09-11-2011, 19:09

Krokowy przemierz czy jest na nim opór jak jest to go wyczyść środkiem do czyszczenia gaźników, potem zanim zabierzesz się za szukanie TPS'a weź go wyreguluj ( znajdziesz dokładny opis na stronie Mitsumaniakia Krzyżak Wielu informacji szukaj tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=14769


Co do wymrugania "błędów" rownież na jego stronie masz dokładny opis co i jak.

Przy okazji jak to w każdym Colcie wymontuj ECU i sprawdź kondensatry ot tak profilaktycznie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group