L200 Techniczne do 2005r. - L200 94 z zabitym silnikiem
BlachaL200 - 06-11-2011, 13:17 Temat postu: L200 94 z zabitym silnikiem Witam serdecznie.
Od niedawna jestem właścicielem pojazdu Mitsubishi L200 rocznik 1994 z zabitym silnikiem 2,5td, z racji tego że silnik i tak muszę wymienić (nie mam szans go naprawić a przynajmniej jest to nieopłacalne), czeka mnie przekładka i tu moje pytanie czy:
# skrzyna z L200 2,5td -94 podejdzie do silnika 2,8 diesla z Pajero II?
# jest jakaś znacząca różnica pomiędzy żywotnością silnika diesla 2,5 a 2,8 (poprostu który się częściej psuje)?
# czy jest sens się z tym pobawić
Ogólnie mam za sobą jakieś tam przejścia jeśli chodzi o grzebanie w terenówkach po ojcowskiim Pajero I 3,0 ale moje L200 wymaga dość sporo pracy którą mam zamiar ogarnąć w najbliższym czasie, chodzi mi tylko o to czy zostać przy fabryce czy się troche pobawić.
Pozdrawiam
zbyszekm2 - 06-11-2011, 14:34 Temat postu: Re: L200 94 z zabitym silnikiem
BlachaL200 napisał/a: | # skrzyna z L200 2,5td -94 podejdzie do silnika 2,8 diesla z Pajero II? |
nie podejdzie.
BlachaL200 napisał/a: | # jest jakaś znacząca różnica pomiędzy żywotnością silnika diesla 2,5 a 2,8 (poprostu który się częściej psuje)? |
wszystko zależy od użytkownika. Choć dla mnie lepszy jest 2,8 td
BlachaL200 napisał/a: | # czy jest sens się z tym pobawić
Pozdrawiam |
nie ma.
Był 2,5 td szukaj takiego samego.
BlachaL200 - 12-11-2011, 12:58
No to szukam 2,5 td, ten silnk chyba dość długo był montowany do różnych modeli Mitsu i nie tylko. Ostatnio znalazłem ogłoszenie silnika z Galoppera że silnik pasuje do l200/Pajero choć jego oznaczenie jest zupełnie inne D4BF.
Były jakieś istotne zmiany silnika 4d56 z biegiem lat? Auto mam 94 ale młodszy silnik np. z 99 będzie teoretycznie w lepszej kondycji. Na co uważać?
No i ostatnia kwestia to błotniki przednie, moje przerdzewiały gdzie kupić? Szukałem na aukcjach ale mało jest blach do pierwszej generacji
|
|
|