To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - Ciśnienie oleju w 6G74 DOHC.

plecho1 - 17-12-2011, 20:06

Ciśnienie na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku powinno być w granicach 1 bara a to że rośnie wraz z obrotami to normalne.
Krystian990 - 18-12-2011, 19:17

http://www.youtube.com/watch?v=z-j-OnZFpDM 3000GT z silnikiem 6g&$ i przy 6:25 masz ujęcie na zegar ciśnienia oleju i możesz sobie zobaczyć mniej więcej jak u gościa to wygląda ciśnienie/RPM. Ale takie ciśnienie jak jest u Ciebie to norma.
kleryk-3kgt - 19-12-2011, 18:38

Skąd mamy wiedzieć? Nie jeździmy SUVami.
Krystian990 - 21-12-2011, 12:59

Ztąd możemy to wiedzieć, że to praktycznie identyczny silnik jak w 3000GT:P

[ Dodano: 21-12-2011, 13:04 ]
Ale nie masz sie co obawiać, ze masz za wysokie bo gościu z filmika też przy 6G74 ma 6.2 bara przy 3tys RPM.

kleryk-3kgt - 21-12-2011, 15:54

Rozumiem że tylko buda jest inna? Te same ciśnienie oleju, ten sam osprzęt itd.?
Krystian990 - 21-12-2011, 16:52

w zasadzie to tak.
zbyszek05 - 21-12-2011, 20:21

W zasadzie to : 6g72 dohc 3.0 jest delikatnie inny wewnątrz niż 6g74 dohc -3.5 litra - z wyglądu to jest nawet identyczny ...

Do poczytania o różnicach dla niektórych, którzy uważają ze to jest to samo :

http://translate.google.p...s/6G74swap.html

http://wrenchmonkey.com/Webpages/6G74swap.html

ori tekst - do przetłumaczenia dla niektórych

kleryk-3kgt - 22-12-2011, 11:00

"Kupiłem kopalni z Eric Silniki Japonii w Chicago (773) 463-8108" Z tym google translatorem to jakaś paranoja, już wiem dlaczego ludzie na tym forum w niektórych tematach piszą takie bzdury.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group