3000GT/GTO Techniczne - Ciśnienie oleju w 6G74 DOHC.
plecho1 - 17-12-2011, 20:06
Ciśnienie na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku powinno być w granicach 1 bara a to że rośnie wraz z obrotami to normalne.
Krystian990 - 18-12-2011, 19:17
http://www.youtube.com/watch?v=z-j-OnZFpDM 3000GT z silnikiem 6g&$ i przy 6:25 masz ujęcie na zegar ciśnienia oleju i możesz sobie zobaczyć mniej więcej jak u gościa to wygląda ciśnienie/RPM. Ale takie ciśnienie jak jest u Ciebie to norma.
kleryk-3kgt - 19-12-2011, 18:38
Skąd mamy wiedzieć? Nie jeździmy SUVami.
Krystian990 - 21-12-2011, 12:59
Ztąd możemy to wiedzieć, że to praktycznie identyczny silnik jak w 3000GT:P
[ Dodano: 21-12-2011, 13:04 ]
Ale nie masz sie co obawiać, ze masz za wysokie bo gościu z filmika też przy 6G74 ma 6.2 bara przy 3tys RPM.
kleryk-3kgt - 21-12-2011, 15:54
Rozumiem że tylko buda jest inna? Te same ciśnienie oleju, ten sam osprzęt itd.?
Krystian990 - 21-12-2011, 16:52
w zasadzie to tak.
zbyszek05 - 21-12-2011, 20:21
W zasadzie to : 6g72 dohc 3.0 jest delikatnie inny wewnątrz niż 6g74 dohc -3.5 litra - z wyglądu to jest nawet identyczny ...
Do poczytania o różnicach dla niektórych, którzy uważają ze to jest to samo :
http://translate.google.p...s/6G74swap.html
http://wrenchmonkey.com/Webpages/6G74swap.html
ori tekst - do przetłumaczenia dla niektórych
kleryk-3kgt - 22-12-2011, 11:00
"Kupiłem kopalni z Eric Silniki Japonii w Chicago (773) 463-8108" Z tym google translatorem to jakaś paranoja, już wiem dlaczego ludzie na tym forum w niektórych tematach piszą takie bzdury.
|
|
|