Space Star Ogólne - [MSS GDI] Pilot centralnego
chestertel - 18-12-2011, 20:08 Temat postu: [MSS GDI] Pilot centralnego Witam serdecznie mam pytanie czy to jest oryginalny pilot od centralnego czy może jakaś doróbka
pilot jest strasznie zniszczony i kiepsko działa
moje pytanie gdzie można znaleźć centralkę zamka czy można dokupić jakiś pilot i zaprogramować może innego pilota (uniwersalny)
http://www.fotosik.pl/pok...4bf8a71156.html
robertoz - 18-12-2011, 20:43
ja mam gdi i mam inny...
bogdan54 - 20-12-2011, 21:54
Też mam inny ,jest na nim logo . MSS 1, 6 2003r .
macos - 21-12-2011, 19:44
Ja po zakupie swojego MMS 1,3 z 99r.też miałem jakiegoś podejrzanego pilota,który zresztą nie działał,pojechałem do gościa który zajmuje się alarmami i centralkami,niestety nie mógł go uruchomić ,wymieniłem na nowe ,zapłaciłem150,- pln z centralką
Z tego co widziałem, to centralka znajduje się w okolicy bezpieczników pod kierownicą,dokładnie nie zaglądałem co tam robił,ale najważniejsze że wszystko działa jak należy już ponad rok na jednym pilocie (drugi leży w domu) i nie żałuje wydanej kasy.
pozdr.
zet-em - 12-04-2012, 11:26
Witam:)
Mam centralny na kluczyk ale naszła mnie ochota aby założyć sobie na pilota.
Na Allegro widzę setki sterowników z pilotami ale nie mam pojęcia który z nich byłby
dobry i w miarę niezawodny dla mojego Starka.
Nie chcę kupować ,,w ciemno" i eksperymentować. Może ktoś ma w swoim aucie i sprawdził ,,na własnej skórze" jakiś konkretny model sterownika.
proszę o podpowiedź
plecho1 - 12-04-2012, 12:03
Jeśli kupisz coś z przedziału 50 - 100zł, to powinno być ok. Ja zamontowałem kilka sterowników Noxon z metalowymi pilotami i nie było z nimi problemów. Jedynie z pilotów czasem schodzi błyszcząca powłoka. Praktycznie wszystkie sterowniki jeśli kosztują podobnie, to oferują praktycznie to samo. Wszystkie uniwersalne dają możliwość podłączenia do wszystkich rodzajów fabrycznych rodzajów centralnych zamków. U Ciebie najprawdopodobniej jest centralny sterowany masą, jest tak chyba we wszystkich Mitsu. Przed montażem będziesz musiał skonfigurować nowy sterownik właśnie do sterowania masą. Dalej będziesz musiał odnaleźć 6 lub 7 przewodów w instalacji auta pod które będziesz musiał podłączyć nowy sterownik. Będą to:
1)przewód zasilający na którym jest zawsze napięcie + 12V;
2)masę;
3)przewód sterujący odpowiedzialny za zamykanie;
4)przewód sterujący odpowiedzialny za otwieranie;
5 i 6)dwa przewody biegnące do lamp kierunkowskazów, jeden do lewych i drugi do prawych jeśli oczywiście będziesz chciał mieć funkcję sygnalizacji kierunkowskazami;
7)kabel zasilający na którym napięcie pojawia się po włączeniu na zapłon, ale ten przewód nie jest wymagany w większości sterowników.
zet-em - 12-04-2012, 12:42
O to mi chodziło!
Konkretnie i na temat - dzięki plecho1
plecho1 - 12-04-2012, 14:03
Nie ma za co
|
|
|