To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Colt - Ogólne - Colt Cj0 Totalny remont czy też NIE ?

vVKrystianVv - 09-01-2012, 14:35
Temat postu: Colt Cj0 Totalny remont czy też NIE ?
Witam!!

Jestem w posiadaniu Colta CJ0 z 96 roku z silnikiem 1.3 (75km) .Auto dostałem , byłem bardzo zadowolony, jeździ mi się idealnie ,lecz mam z nim problemy , tylko i wyłącznie ze silnikiem.
Bierze olej , wcina dużo benzyny( nieraz miałem wrażenie,że się robi wir w baku :? , taki dziwny odgłos z pompy paliwa , gdy auto stoi na wolnych obrotach) , przepustnica jest klejona i ciągnie lewe powietrze i tu moje pytanie : z jakiego auta szukać przepustnicy ,czy jest jakiś zamiennik na te silnikowe części . Proszę o pomoc ,bo mm dwa wyjście z tej sytuacji : Sprzedać, albo doprowadzić do perfekcji .

W razie czego możecie pisać na GG : 15695163
Mam troche pytań co do tego modelu .

Pozdrawiam!!

FTOrek - 09-01-2012, 15:50

Czemu chcesz zamiennik a nie oryginał -używka.Przelicz wszystko i decyduj.Jeśli buda jest zdrowa to wielkich kosztów tu nie widzę.Powodzenia.
vVKrystianVv - 09-01-2012, 16:47

Auto było sprowadzone z Niemiec , podwozie zakonserwowane ,widać że byle flejtuch tego nie robił. Jak na razie do wymiany ,przepustnica, uszczelka głowicy . Myślę,że dałbym rade sam wymienić przepustnice ,tylko problem z tą uszczelką, a mechanik chce dość troche za wymiane. Żeby to samemu zrobić potrzebował bym jakiś Tutorial krok po kroku jak to zrobić :/ . A gdybym się dostał do tej uszczelki , to jeszcze planowanie głowicy , o ile to ma sens gdyż silniczek ma nabite 320 tys.

Pozdrawiam!!

WK89 - 09-01-2012, 17:58

oczywiście że to ma sens , kupisz drugi silnik z firmy krzak i dalej będziesz miał problemy lepiej dać drugie życie temu co siedzi pod maska a nawinie na koła kolejne 300tys. co do wymiany uszczelki pod głowica nie ma tragedii ale musisz mieć pojęcie o mechanice zdemontowanie pokrywy zaworów i samej głowicy to nie problem , najważniejsze odkręcanie śrub w odpowiedniej kolejności trzeba pamiętać by zaznaczyć na kole i na wałku rozrządu jak leży żeby potem ustawić rozrząd , nie wiem czy ten silnik ma kasowanie luzów zaworowych hydrauliczne ale wątpię , musisz po chować wystające zawory i wyjąc tulejki centrujące z głowicy (będą albo w głowicy albo w bloku) dasz głowice do planowania zeszlifujesz resztę uszczelki z bloku i tak dalej hehe trochę się rozpędziłem zapominałem dodać o spuszeniu płynu chłodniczego i oleju i zdemontowaniu aparatu zapłonowego , trochę chęci i sobie poradzisz
Hugo - 09-01-2012, 20:08

WK89 napisał/a:
nie wiem czy ten silnik ma kasowanie luzów zaworowych hydrauliczne ale wątpię
Nie ma.
vVKrystianVv - 09-01-2012, 20:19

Jeśli ktoś kiedyś planował głowice i wymieniał uszczelke na niej to proszę o jakieś Fotki podglądowe. Szukam po necie,lecz bez skutku . Pozostaje mi także kupić Silnik z mniejszym przebiegiem , wiadomo kupiłbym mocniejszy np: 1.6 16v ,ale skrzynia pewnie nie będzie pasować i układ elektryczny , to już dodatkowe koszta .Sam silnik jak patrzyłem : allegro w granicach 500--700 zł .

Pozdrawiam!!

czarnuch23 - 09-01-2012, 20:49

Na gg ci zostawiłem wykłąd :)
co do zdjęć to wiele ci nie pomogą lepszy będzie kolega który to robił pod ręką. Mogę ci napisać jak sie to robi tylko czy dasz sobie radę?

FTOrek - 10-01-2012, 08:49

Taka operacja na odległość jest bardzo ryzykowna.Z tego co piszesz nie grzebałeś jeszcze w silniku.
Moja rada.Poproś chłopaków z regionu o pomoc.Jesteś jednym z nas MM.Myślę ,że pomogą.
To co dla jednych jest proste dla drugich to czarna magia. Powodzenia.

WK89 - 10-01-2012, 12:25

vVKrystianVv napisał/a:
Jeśli ktoś kiedyś planował głowice i wymieniał uszczelke na niej to proszę o jakieś Fotki podglądowe
ja mam jakieś fotki jak zmieniałem uszczelkę to zrobiłem dla upamiętnienia rozebranego misia ale raczej się nie nadadzą są słabej jakości robione ipadłem a tobie by się raczej przydało krok po kroku z opisem.
vVKrystianVv napisał/a:
kupiłbym mocniejszy np: 1.6 16v ,ale skrzynia pewnie nie będzie pasować i układ elektryczny
skrzynia powinna pasowac przynajmiej w 1.5 , 1.6 i 1.8 (4g15 , 92 , 93) to ta sama skrzynia w 1.3 myślę ze też to samo ale elektryka jest inna
vVKrystianVv - 10-01-2012, 19:50

Widział ktos kiedys coś takiego :shock: , co tam jest poklejone ? Silniczek krokowy ? :?



Pozdrawiam!!

[ Dodano: 18-01-2012, 19:31 ]
Żyje ktoś , czy to co forum zaczyna już podupadać ??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group