Pajero III - [3.2 DID] pajero 3.2 did problem z pompą wtryskową POMOCY
rrrhz4 - 17-01-2012, 10:46 Temat postu: [3.2 DID] pajero 3.2 did problem z pompą wtryskową POMOCY Witam nacieszyłem zie nowym zakupem az 1500 km
problem polega na tym ze zgasilem ijuz nieodpaliło swieci sie kontrolka SC i jak go zapalam okropnie dymi z wydechu niereaguje na gaz iprzebiera
Po podłączeniu pod tester wywala błąd 48
Jak pisaliscie moze to byc nastawnik pompy
Czy jest on do wymontowania bez jej wyciągniecia i jak wygląda sprawa z tym zaworem który jest na dole pompy czy to moze byc on uszkodzony
Prosze o pomoc co mam zrobic
tompol34 - 17-01-2012, 14:02
cześć, przerób wszystkie moje posty odnośnie pomp, a w szczególności "foty z pompy GE" nastawnik możesz przeczyścić bez wyciągania pompy z auta. Jeżeli chcesz demontować cały nastawnik zaznacz pozycję na pompie.
rrrhz4 - 18-01-2012, 10:37
dzieki za pomoc biore urlop i bede z tym walczyl
powiedz mi jeszcze jak jest z tym zaworen na dole pompy bo odkrecilem go i jak wkladam tam palec to ten tloczek nie rusza sie
czy jest zatarty? i jaka jest szansa jego reanimacji? dziekuje z gory i Pozdrawiam
zbyszekm2 - 18-01-2012, 14:33
rrrhz4 napisał/a: | dzieki za pomoc biore urlop i bede z tym walczyl
powiedz mi jeszcze jak jest z tym zaworen na dole pompy bo odkrecilem go i jak wkladam tam palec to ten tloczek nie rusza sie
czy jest zatarty? i jaka jest szansa jego reanimacji? dziekuje z gory i Pozdrawiam |
Jak jest zatarty to wyjmij pompę, i postaraj się odkręcić klapkę z drugiej strony. Zalej jakimś płynem co rozpuszcza brudy i po 2 godz. staraj się go rozruszać.
tompol34 - 18-01-2012, 14:38
być może jakiś brud z paliwa go zablokował. poszukaj małego ściągacza do łożysk wewnętrznych i spróbuj go rozruszać, podejrzyj mój post w temacie"brak możliwości uruchomienia" tam masz link
rrrhz4 - 18-01-2012, 15:03
Dziekuje bardzo za pomoc Pozdrawiam. oby sie udało bo niema kasy na nową pompe
Jeszcze jedno pytanko bo przypomniałem sobie
mitsubishi jest na automacie i gdy silnik był zimny wszystko bylo ok ale gdy zagrzal sie do pelnej temp. to gdy dojezdzalem do skrzyzowania i naciskalem na hamulec to silnik tak jak by chciał zgasnąc czy to tez jest od pompy czy skrzynia?
zbyszekm2 - 18-01-2012, 15:35
rrrhz4 napisał/a: | Dziekuje bardzo za pomoc Pozdrawiam. oby sie udało bo niema kasy na nową pompe
Jeszcze jedno pytanko bo przypomniałem sobie
mitsubishi jest na automacie i gdy silnik był zimny wszystko bylo ok ale gdy zagrzal sie do pelnej temp. to gdy dojezdzalem do skrzyzowania i naciskalem na hamulec to silnik tak jak by chciał zgasnąc czy to tez jest od pompy czy skrzynia? |
to jest właśnie nastawnik dawki paliwa.
tompol34 - 18-01-2012, 15:49
Ostateczność przed wymianą pompy to próba reanimacji. Zdemontować cały nastawnik wyciągnąć magnesem neodymowym na jakimś "patyku" opiłki z pompy, wylanie ropy, zalanie mieszanką nafty i np. WD, odstawienie na kilka godzin, wykręcić wszystkie czujniki,skręcenie całości(nastawnika), RĘCZNIE pomału obracać kołem pompy, na wyjście przewodów dać przeźroczyste węże to będzie widać syf jaki idzie z pompy, po przepłukaniu zalać dobrą ropą złóżyć całość.
powodzenia
Mrówka - 23-03-2012, 10:55
W moim Pajero chyba kończy żywot pompa i tak przeglądam wszystkie opcje i znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro.pl/mi...2216009937.html
Czy ktoś regenerował tam pompę i jak się sprawuje ?
KrzysG - 23-03-2012, 11:33
Moze na poczatek wystarczy czyszczenie, ja mialem blad 43 i po wyczyszczeniu pompy (150zl) jest super.
Jako sprawdzony punkt regeneracji moge polecic:
http://www.regeneracjapomp.com/
siersciunio - 23-03-2012, 11:47
U mnie pompa z Klimcaru wytrzymała 3 miesiące !!! Firma specjalizuje się w imporcie używanych i daje miesięczną gwarancje rozruchową .
Decyzja należy do Ciebie może trafisz dobra ,a może zapłacisz nst 4 tysie za pompę.
Sprawdź na początku bak i rurę wlewu (rozetnij filtr i zobacz co jest w srodku.
zbyszekm2 - 23-03-2012, 13:37
Jakie są objawy?
Mrówka - 23-03-2012, 15:51
Zaczęło się zimą w duże mrozy. Po odpaleniu samochód po 3-5 sekundach gasł (pracował jakby na 3 cylindrach) ale nie zawsze myślałem, że zamarzło paliwo więc dolałem depresatora. Jeżeli już odpalił to dymił na biało i nie reagował na dodawanie gazu. Ale ciekawe jest to, że po rozgrzaniu samochód zachowuje się normalnie.
KrzysG - 23-03-2012, 15:57
Sprawdziles czy masz jakies bledy?
AKA - 23-03-2012, 18:37
Jeżeli chcesz coś pewnego wiedzieć o swojej pompie daj ją do dobrego serwisu - mnie w zeszłym roku przegląd kosztował 100 zł. Z tego co wiem wszystkie drobne naprawy pompy (w tym czyszczenie) kosztują w miarę rozsądnie.
|
|
|