Pajero Ogólne - Easy select w Pajero classic 2.5 TD z 2002
tomcad1 - 28-01-2012, 15:40 Temat postu: Easy select w Pajero classic 2.5 TD z 2002 Witam szanowne grono. Czy możliwe jest że w modelu jak w temacie zastsoswano easy select? Spotkałem się z opinią że ES w pajero wkładane było do 1996r.
Anonymous - 29-01-2012, 10:11
Witam!
Classic był najczęściej, jeśli nie tylko na ES.
tomcad1 - 29-01-2012, 12:17
dzięki, jestem uspokojony.
zbyszekm2 - 29-01-2012, 22:49 Temat postu: Re: Easy select w Pajero classic 2.5 TD z 2002
tomcad1 napisał/a: | Witam szanowne grono. Czy możliwe jest że w modelu jak w temacie zastsoswano easy select? Spotkałem się z opinią że ES w pajero wkładane było do 1996r. |
Były i takie i takie.
Franek7 - 08-02-2012, 15:49
Tylko ES
http://de.wikipedia.org/w...#Pajero_Classic
Pajero Classic
Der "Classic" wurde im Gegensatz zur ursprünglichen Baureihe V20 lediglich mit zuschaltbarem Allradantrieb produziert, der Super-Select-Allrad ist nicht verfügbar.
Można przeczytać ten temat
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45737
Takie i takie były w nowszej budzie ( jak Classic) po restylingu ale do 1999r
2000r to już Pajero Classic i ES
Natomiast SS ma Pajero w budzie V60 z silnikiem 2,5 116 kM
Dużo tych Pajero jest na rynku włoskim
http://suchen.mobile.de/f...ber=2&picture=9
zbyszekm2 - 13-02-2012, 18:22
Ale ja mam i takie i takie i w użytkowaniu i na placu, klientów pajerka.
Więc coś z ta encyklopedia nie tak.
tomcad1 - 27-02-2012, 13:56
No i pierwsze problemy po kupnie.
Kontrolka blokady mostu raz pali się w sposób ciągły, a raz miga. Ciekaw jestem o co chodzi. Kompresor po włączeniu blokady chodzi cały czas. Czy to jest też normalne?
zbyszekm2 - 27-02-2012, 13:59
tomcad1 napisał/a: | No i pierwsze problemy po kupnie.
Kontrolka blokady mostu raz pali się w sposób ciągły, a raz miga. Ciekaw jestem o co chodzi. Kompresor po włączeniu blokady chodzi cały czas. Czy to jest też normalne? |
Sprawdź przewody podciśnieniowe.
tomcad1 - 27-02-2012, 19:19
sprawdziłem na wykrzyżu że blokada jest załączona niezależnie czy kontrola miga, czy pali się w sposób ciągły (podczas takiej jazdy pojawiały się dwa stany kontrolki)
|
|
|