To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - fachowcy od Sigmy 3.0 24V w pomorskim

repak - 01-02-2012, 21:29
Temat postu: fachowcy od Sigmy 3.0 24V w pomorskim
poszukuję dobrego mechanika do sigmy 3.0 24V chodzi o silnik i pneumatyczne zawieszenie
angelos - 05-02-2012, 13:16
Temat postu: Re: fachowcy od Sigmy 3.0 24V w pomorskim
repak napisał/a:
poszukuję dobrego mechanika do sigmy 3.0 24V chodzi o silnik i pneumatyczne zawieszenie

z pneumatycznym zawieszeniem to wielkiej filozofii nie ma, najważniejsze to szczelne amortyzatory i działający kompresor no i oczywiście chęci oraz trochę " kultury technicznej", jest trochę postów na forum na ten temat, jak wszystko posprawdzać. Na początek dioda i sprawdzenie błędów, później sprawdzenie amorów ( odkręcenia 5 śrub/amortyzator , naczynie z woda i kompresor)
co do silnika to to może Wojtek lub Slawek /Slaw zna kogoś, bo jest bliżej niż my :D
Niektórzy korzystali z usług pewnego mechanika ale już tego nie robią.

VirMan - 06-02-2012, 09:13

zresztą pewien mechanik w poznańskich okolicach więc daleko :)
repak - 07-02-2012, 16:37

Jest dobry mechanik w Suwałkach ale już padł mi silnik i muszę kupic drugi bo nie odpuszcze Sigmie, ma być zrobiona na cacy. Kiedyś kiedyś jeżdziłem Sigmą, 3000GT i Dodgem kilka razy, w latach 90tych, jeden z moich kolegów lubił takie auta i teraz chcę córki Sigmę odremontować, co dla mnie też przyjemność...
angelos - 07-02-2012, 17:41

repak napisał/a:
Jest dobry mechanik w Suwałkach ale już padł mi silnik i muszę kupic drugi bo nie odpuszcze Sigmie, ma być zrobiona na cacy. Kiedyś kiedyś jeżdziłem Sigmą, 3000GT i Dodgem kilka razy, w latach 90tych, jeden z moich kolegów lubił takie auta i teraz chcę córki Sigmę odremontować, co dla mnie też przyjemność...


Może podepniesz pare zdjęci to z chęcią obejrzymy :D
Pytanie jeszcze czy remont się opłaca, chyba że nie liczysz się z kosztami

mazda10000 - 07-02-2012, 19:30

Utrzymywanie tych nie jest ani trochę opłacalne... ale za to bardzo przyjemne :)
zbyszek05 - 07-02-2012, 20:15

repak jak padł ci silnik to zakup taki który będzie siedział w aucie i będzie możliwość jego posłuchania inaczej naprawiaj swój - koszty będą miejsze
repak - 07-02-2012, 20:36

Wiem, że utrzymanie i naprawa jest kosztowna, silnik chcę kupić drugi. Za to przyjemność z jazdy jest ok. Fotki wrzucę jak zrobię, za 2-3 miesiące, teraz jadę na statek zarabiać na remont. Moja wyróżnia się białymi kierunkami, felgi to Y
zbyszek05 - 08-02-2012, 13:01

Chętnie porozmawiam o białych kierunkach...
repak - 08-02-2012, 16:20

Właściwie to nie są białe tylko przezroczyste z czarnym otokiem tak jak reflektory przednie i srebrna żarówka, natomiast na błotniki już trzeba dopasowywać
wojtas - 08-02-2012, 16:37

Można coś takiego zrobić oryginalnie tylko trzeba dorwać takie kierunki od Verady:



i połączyć je z przodem po Facelifting-u:


repak - 08-02-2012, 16:44

Moje są inne, zdjęcie mogę Ci przesłać na telefon bo coś nie mogę wrzucić na kompa, wyskakuje błąd wysyłania.
wojtas - 08-02-2012, 17:37

Ok za pozwoleniem repaka :


zbyszek05 - 08-02-2012, 19:31

Właśnie ...takie są fajne jak u repaka.Te białe od verady nie podchodzą pod stare lampy a nowe lampy i grill nie podobają mi sie . Dla mnie stary grill to sigma , boczne też masz białe? To są "samoróbki "te kierunki repak?
repak - 08-02-2012, 19:39

Tak, samoróbka i wyszły bardzo dobrze, dobry klej, dobry materiał trochę pracy a podpatrzyłem je na zdjęciach szwedzkiej sigmy, boczne mam od lancera białe ale muszę dopasować klary z jakiegoś innego auta. Te przednie zrobiłem z plastycznej pleksi i użyłem do tego wodoodpornego kleju który używamy na statkach...

[ Dodano: 08-02-2012, 19:41 ]
Klej zlewa plastik z pleksi i póżniej trzeba wszystko oszlifować szlifierką z tarczą listkową



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group