To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] Outek nie tak do konca idealny

dab - 02-02-2012, 10:35
Temat postu: [II 2.0 DID] Outek nie tak do konca idealny
Hej Panowie,
Dlugo mnie nie była ale wracam z impetem he he 
Jako, ze w maju konczy mi się gwarancja zamierzam przyposcic finalny atak na mankamenty, które powychodzily w trakcie uzytkowania outka.
Doradzcie czy mam jakies szanse w poszczegolnych punktach cos ugrac czy mnie mogą skutecznie splawic?
Oto moje bolaczki:
1. Czujniki cofania – strasznie krotki zasieg dzialania. Zglaszalem to przy ostatnim przegladzie i mowili ze nie ma mozliwosci wyregulowania(wydluzenia) ich zasiegu. Tu na forum ktos kiedys pisal ze to się bez problemu robi jeśli sa to czujki ori…
2. Gwizdanie turbiny – dobrze slyszalne jak się dodaje gazu na luzie.
3. Skrzypiace siedzisko fotela kierowcy – zglaszalem to na ostatnim przegladzie i jedynie co mogli zrobic na miejscu to upchneli tam jakas szmate myslac ze to pomoze (ASO LIS w KALISZU…ehhhhhh znow kolejna popelina w ich wykonaniu….) Mowili, ze musze zostawic outka na caly dzien żeby mogli to rozebrac i sprawdzic… W Kaliszu nie było mi to po drodze ale w moim ASO we Wrocku mam zamiar odac im auto żeby się z tym uporali i to nie metoda szmatkowa 
4. Brzeczace podszybie – zglaszalem ale sa bezradni
5. Ubytki plynu chlodniczego – jakis litr co 20kkm
6. Parujace tylne klosze – obecnie ciezko pokazac, bo mrozy 
7. Sapiace przednie i tylne zawieszenie (amory?) przy przejezdzaniu przez szykany – glonie podczas ujemnej tmperatury.
8. Nie zwija się roleta bagaznika – na mrozie
Najbardziej martwi mnie to gwizdanie i ubytki plyny – duzo się tu o tym naczytalem  Przeoralem wszystkie watki zwiazane z ta kwestia i nie wyglada to optymistycznie  A ASO mowi ze jest OK.: ubytki plynu sa możliwe i nie oznacza to ze cos się zlego dzieje – ze tak ich zacytuje. Zgwizdaniem turbo – podobnie – jak olej się nie leje a tylko gwizdze to jest OK., tak może być… ehhhhhhhhhhh
Czy w tym kraju o wszystko trzeba walczyc io wydzierac sila z gardla???
dajcie znac, poradzcie.
dzieki

mitsu00 - 02-02-2012, 19:37

U mnie punkty 3;6;7 uwzgledniono na gwarancji i elementy wymieniono na nowe.
rezon - 03-02-2012, 08:24

dab napisał/a:
Czujniki cofania – strasznie krotki zasieg dzialania. Zglaszalem to przy ostatnim przegladzie i mowili ze nie ma mozliwosci wyregulowania(wydluzenia) ich zasiegu. Tu na forum ktos kiedys pisal ze to się bez problemu robi jeśli sa to czujki ori…
instrukcja 4-50" po wyłączeniu systemu przyciskiem SONAR należy nacisnąć i przytrzymać przycisk SONAR przez ponad 3 sekundy, a następnie zwolnić go. Jedno potwierdzenie dźwiękowe oznaczać będzie, że zmieniono obszar pola widzenia czujników." Dwukrotne potwierdzenie oznacza zmniejszenie pola widzenia - taka sama procedura.
dab napisał/a:
Gwizdanie turbiny – dobrze slyszalne jak się dodaje gazu na luzie.
- u mnie pogwizduje od 50kkm. Jak nie jest specjalnie głośne tylko takie sobie pogwizdywanie - to nie ma co się przejmować. Padają zarówno gwiżdżące, jak i idealnie ciche turbiny.
dab napisał/a:
Parujace tylne klosze – obecnie ciezko pokazac, bo mrozy
to jest ewidentna usterka
dab napisał/a:
Sapiace przednie i tylne zawieszenie (amory?) przy przejezdzaniu przez szykany – glonie podczas ujemnej tmperatury.
w PL nie do przejścia. W moim w tym roku jakby trochę ciszej, albo głuchnę na starość :wink:
dab napisał/a:
Ubytki plynu chlodniczego – jakis litr co 20kkm
To reklamuj koniecznie - ja też dolewam - ok. 100g na 30-35Mm czyli ubytek z parowania, ty wlewasz zdecydowanie więcej czyli gdzieś ucieka
jan_outII - 03-02-2012, 14:56

Podłącze się do tematu.

U mnie obserwuje odgłosy skrzypienia/tarcia podczas otwierania tylnej klapy. Na początku myślałem, że to zawiasy ale posmarowałem a odgłosy nadal istnieją.

Teraz moje podejrzenie padło na amortyzatory tylnej klapy.

Efekt jest taki, że po dłuższym nie używaniu tylnej klapy podczas zamykania/otwierania wydobywa się skrzypienie (jak niesmarowane stare drzwi). Ten dźwięk jest zauważalny tylko podczas pierwszego otwarcia. Jesli za chwilę zamkne/otworze to jest wszystko OK.
Zauważyłem to przy obecnych mrozach - wcześniej było OK.

Obecnie dochodzi do tego, że wstyd mi otworzyć tylną klapę przy kimś - auto nie ma roku a odgłosy jak przy otwieraniu drzwi w syrenie.

Myślicie, że mogę na gwarancji wymienić te amortyzatory.

13zbyszek13 - 03-02-2012, 15:36

Mój jest super.
mitsu00 - 03-02-2012, 17:23

jan_outII napisał/a:
U mnie obserwuje odgłosy skrzypienia/tarcia podczas otwierania tylnej klapy. Na początku myślałem, że to zawiasy ale posmarowałem a odgłosy nadal istnieją.

Teraz moje podejrzenie padło na amortyzatory tylnej klapy.

Efekt jest taki, że po dłuższym nie używaniu tylnej klapy podczas zamykania/otwierania wydobywa się skrzypienie (jak niesmarowane stare drzwi). Ten dźwięk jest zauważalny tylko podczas pierwszego otwarcia. Jesli za chwilę zamkne/otworze to jest wszystko OK.
Zauważyłem to przy obecnych mrozach - wcześniej było OK.
Tez to mialem i zlotym srodkiem bylo posmarowanie zawiasow tylnej klapy smarem teflonowym np w spray:u. Zreszta wez sobie psiknij wszystkie zawiasy w calym aucie. Pomoze na 100%.
lexus - 03-02-2012, 18:09

mitsu00 napisał/a:
Zreszta wez sobie psiknij wszystkie zawiasy w calym aucie. Pomoze na 100%.
,Racja poprostu kto smaruje ten jedzie :lol: :Ten typ tak ma
sound_designer - 03-02-2012, 22:27

13zbyszek13 napisał/a:
Mój jest super.


Mój też :) Chociaż... ostatnio wymienilem akumulator bo ten od nowości mial sprawnośc tylko na 50%. Ale to wyszlo tylko na zdrowie - przy tych mrozach odpala nez zająknięcia.

jan_outII - 03-02-2012, 22:35

Dzięki za podpopwiedź.

Czy mozecie podać nazwę preparatu, który stosowaliście?

Chciałbym kupić coś co jest już sprawdzone.

Pozdrawiam

mitsu00 - 04-02-2012, 12:16

jan_outII napisał/a:
Dzięki za podpopwiedź.

Czy mozecie podać nazwę preparatu, który stosowaliście?

Chciałbym kupić coś co jest już sprawdzone.

Pozdrawiam
No teraz to juz troche przesadziles..... :wink: Wpisz w Google smar teflonowy zawiasy i znajdziesz to czego szukasz.
arturodob - 04-02-2012, 16:27
Temat postu: witam kolege
witam a propo gwizdzacej turbiny musisz im zgardla wyciagnac zeby ci nowa dali u mnie tez gwizdala i co sie okazalo ze jest nieszczelna i dlatego gwizdala kaz ja wyciagnac i rozebrac bo inaczej nic stego sam to przerabialem do wrzesnia tamtego roku az sie wsciklem i powiedzialem ze nie podaruje
pozdrawiam

dab - 06-02-2012, 08:01
Temat postu: Re: witam kolege
arturodob napisał/a:
witam a propo gwizdzacej turbiny musisz im zgardla wyciagnac zeby ci nowa dali u mnie tez gwizdala i co sie okazalo ze jest nieszczelna i dlatego gwizdala kaz ja wyciagnac i rozebrac bo inaczej nic stego sam to przerabialem do wrzesnia tamtego roku az sie wsciklem i powiedzialem ze nie podaruje
pozdrawiam


Byla nieszczelna czyli przepuszczala olej?

tytko - 07-02-2012, 16:42

Czy te skrzypiace na mrozie przednie amory wymieniaja bez problemu , czy trzeba się edit w serwisie. Bo moje tak robią i nie wiem czy ma sens jechać do serwisu Rybniku

Edit: Wulgaryzm wykropkowany nadal jest wulgaryzmem.
Na marginesie... to słowo pisze się "razem".

mitsu00 - 07-02-2012, 17:21

tytko napisał/a:
Czy te skrzypiace na mrozie przednie amory wymieniaja bez problemu , czy trzeba się edit w serwisie. Bo moje tak robią i nie wiem czy ma sens jechać do serwisu Rybniku
Obawiam sie ze to 2gie. Tez mordowalem sie sapiacym zawieszeniem i w ASO z 6-7 razy z tym bylem. Jedynie to przesmarowywali cos i olewali ze niby wszystko jest Ok. W koncu w SE wymienili mi oba przednie amorki bez problemu. Ale probuj... Mnie sie niestety nie udalo w Wawie.
dab - 08-02-2012, 09:24

[quote="rezon"]
dab napisał/a:
Czujniki cofania – strasznie krotki zasieg dzialania. Zglaszalem to przy ostatnim przegladzie i mowili ze nie ma mozliwosci wyregulowania(wydluzenia) ich zasiegu. Tu na forum ktos kiedys pisal ze to się bez problemu robi jeśli sa to czujki ori…
instrukcja 4-50" po wyłączeniu systemu przyciskiem SONAR należy nacisnąć i przytrzymać przycisk SONAR przez ponad 3 sekundy, a następnie zwolnić go. Jedno potwierdzenie dźwiękowe oznaczać będzie, że zmieniono obszar pola widzenia czujników." Dwukrotne potwierdzenie oznacza zmniejszenie pola widzenia - taka sama procedura.
dab napisał/a:


rezon, niestety ale podajesz przepis na tzw martwa strefe w okolicy haka holowniczego a nie na zwiekszenie zasiegu czujnikow...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group