To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - tuning 4g69

bart_iceland - 13-02-2012, 14:49
Temat postu: tuning 4g69
jak w temacie :) moze ktos zwiekszal moc w tym silniku. jesli tak to prosilbym o jakis opisik i rezultaty. dodam ze szukalem w internecie i nie moglem za bardzo znalezc. z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich mitsumaniakow.
mariusz_2050 - 13-02-2012, 18:58

W "wolnossaku" to raczej kolego nie poszalejesz.
desti - 13-02-2012, 19:52

montaż Turba i intercoolera raczej jeżeli nie wchodzi w gre. To zostaje tobie jedynie modyfikacja wydechu zmiana kolektora ssącego i wydechowego zmiana przelotu bez katalizatora i przelot minimum 3,5 cala zmiana końcowego tłumika możesz uzyskać nawet 30KM do tego filtr powietrza HN albo jakiś inny nawet stożkowy do efektu akustycznego

[ Dodano: 13-02-2012, 19:52 ]
a i nie zakładaj żelastwa typu magnetyzery bo to bujda na resorach że działa

mkm - 14-02-2012, 04:00

desti napisał/a:
montaż Turba i intercoolera raczej jeżeli nie wchodzi w gre.

Dlaczego?
desti napisał/a:
To zostaje tobie jedynie modyfikacja wydechu zmiana kolektora ssącego i wydechowego

Jaka to ma być modyfikacja?
desti napisał/a:
zmiana przelotu bez katalizatora

jesteś pewien, że bez?
desti napisał/a:
i przelot minimum 3,5 cala zmiana końcowego tłumika możesz uzyskać nawet 30KM

Dlaczego minimum 3,5cala? Masz to gdzieś policzone?
desti napisał/a:
możesz uzyskać nawet 30KM

Hmmm... szczegółowo podany przyrost, bez szczegółów modyfikacji...
desti napisał/a:
do tego filtr powietrza HN

Jaki filtr?
desti napisał/a:
albo jakiś inny nawet stożkowy do efektu akustycznego

aaaa... to w takim razie ostatnia twoja rada jest nietrafiona...
desti napisał/a:

a i nie zakładaj żelastwa typu magnetyzery bo to bujda na resorach że działa

Do Twoich rad, będą jak znalazł. Jeszcze o strumienicy zapomniałeś :mrgreen:

bart_iceland - 14-02-2012, 11:04

a co myslicie o zmianach na poczatek wkladka filtra powietrza k&n plus cos takiego:
http://www.rpw.com.au/sho...uemart&Itemid=1
a drugie pytanie ktore juz pewnie padalo kiedys na forum: jaka jest roznica miedzy 4g69 w lancerze a tym w outlanderze?

dinero47 - 14-02-2012, 14:48

To i ja może podepne sie pod temat, bo od pewnego czasu nurtuje mnie pytanie czym rózni się Outlander benzyna 2.0 bez i z turbo? Co ewentualnie trzebaby wymienic, aby z normalnego zrobic turbo?
desti - 14-02-2012, 16:59

dinero47
różnica w 2.0 benzyna między turbo a bez
W turbo masz mocniejsze wnętrznośći silnika przystosowane do 250KM, masz inne ECU nie inaczej zaprogramowane , dodatkowo masz intercooler sztywniejsze zawieszenie. Co by trzeba było zrobić zmienić zakucie silnika zmienić kolektory do Turba założyć intercooler zmienić ECU ale taniej i prościej było by sprzedać to co masz i kupić wersje Turbo Pomijam różnice w wyglądzie zwykłej od turba

[ Dodano: 14-02-2012, 17:11 ]
mkm
Dlaczego? bo to są zbyt wysokie koszty
jesteś pewien, że bez? Bez może nie ze względu na sonde lambda ale wypruć z niego wnętrzności już tak,
Dlaczego minimum 3,5cala? Masz to gdzieś policzone? Ponieważ fabrycznie jest zbliżona średnica przelotu 30KM to nie są żadne obliczenia ale możliwy do uzyskania końcowy efekt
Jaki filtr? KN literówka się wkradła ale może nie brałeś pod uwagę tego że pisze z telefonu
Co do strumienicy to niewiele ona daje lepiej mieć polerowany przelot



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group