Chcę kupić Lancera! - Ralliart
LasloMan - 14-02-2012, 17:49 Temat postu: Ralliart Witam,
Na początku witam się również bo jestem tu nowy a szukam fachowej porady
Chciałem zawsze kupić sobie Ralliart'a i mam teraz ofertę na model z 2009 roku przebieg 50000 km 2.0 Turbo benzyna 240 koni 6 biegowa skrzynia bixenony kubełki . Sprowadzany z Niemiec. Cena 70 000. Był uderzony w przód i wymieniany będzie błotnik, plastiki i xenona oraz maska. Cena chyba rozsądna ale wolę sprawdzić i daltego piszę na forum. Sprowadzający dał mi do wyboru albo mogą mi to wyklepać za 500 pln albo kupic za 6 000 (!) w serwisie i wtedy cena wzrośnie.
Na alledrogo nie widze nic sensownego albo jakieś dziwne opisy typu 350 KM z silnika z evo ??
Zdjecia
Co myślicie o tej ofercie i o co powinienem się pytać? Zaznaczam ze nie znam się na trikach sprzedawców ale to auto mi się bardzo podoba.
cabaniarz - 14-02-2012, 18:07
Zalecam przyjrzeć się dokładnie uszkodzeniom, ze zdjęć wnioskuję, ze mocno oberwał Przy takiej mocy i prędkościach jakie będą osiągane geometria zawieszenia musi być idealna
robertdg - 14-02-2012, 18:21
LasloMan napisał/a: | albo mogą mi to wyklepać za 500 pln albo kupic za 6 000 (!) w serwisie i wtedy cena wzrośnie. | Nie rozumiem, zobowiązali się to naprawić za 500zł
gzesiolek - 14-02-2012, 18:22
LasloMan napisał/a: | albo jakieś dziwne opisy typu 350 KM z silnika z evo |
Jest wersja 350KM nowego Evo, sprzedawana w salonach wiec nie wiem skad to zdziwienia...
Co do rozbitka to ze zdjec za duzo nie widac, ale wydaje mi sie ze kwota duza jak na strzelonego 3latka
LasloMan - 14-02-2012, 18:29
Hmm 70 00 to dużo ? No w tej kwocie nie widziałem innej oferty w dobrym stanie. Jest szansa żeby za coś opuścili? Owszem jest coś za 36 tys na otomoto ale to centralny strzał w chłodnicę więc nawet nie pytałem co i jak.
PS
No dobrze w EVO jest 350 ale w Ralliart nie słyszałem żeby tam było 350 koni? Możesz mnie oświecić jakąś ofertą fabryczną z silnikiem 350 KM??
krzychu - 14-02-2012, 18:53