Chcę kupić Lancera! - Zakup Lancera 2003-2006r. prośba o ocenę i poradę
Arktic - 24-02-2012, 09:43 Temat postu: Zakup Lancera 2003-2006r. prośba o ocenę i poradę Witam wszystkich forumowiczów i forumowiczki, jestem nowym użytkownikiem ale na forum zaglądałem dość często szukając informacji na temat tej marki. Ale wracając do tematu, poszukuje Lancera najchętniej z silnikiem 2.0 rodzaj budy jest dla mnie mało ważny ponieważ podobają mi się wszystkie, najważniejszy jest stan techniczny pojazdu. Chciałbym prosić was o pomoc w znalezieniu mojego wymarzonego wozidełka mam nadzieje ,że dzięki waszej wiedzy i doświadczeniu uda mi się kupić niezajechany egzemplarz.
Poniżej dodaję kilka linków do aukcji, moze ktoś już oglądał te samochody i może o nich coś powiedzieć bo niestety do każdego z nich mam trochę kilometrów a nie za bardzo mam ochote na bezproduktywny objazd kraju. Liczę na waszą pomoc, ponieważ z racji tego ,że nie jestem mechanikiem sam nie mogę powiedzieć o tych samochodach zbyt wiele.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
1. http://otomoto.pl/mitsubi...-C22983628.html
2. http://otomoto.pl/mitsubi...-C22861456.html <-- troche niski przebieg
3. http://otomoto.pl/mitsubi...-C23006868.html <-- troche dziwna wersja 1.6 z kierownicą MOMO ale może takie też wypuszczano
4. http://otomoto.pl/mitsubi...-C22924438.html
5. http://moto.allegro.pl/la...2158556035.html
Przepraszam za ewentualne błędy w pisowni.
krzychu - 25-02-2012, 13:06
Zastanawia mnie dlaczego te "sprowadzone" mają tak zaniżoną cenę i nikt tego nie bierze... Te krajowe i zarejestrowane jakoś dziwnie mają dużo wyższą cenę....
Anonymous - 26-02-2012, 10:46
Witam
Ja też od pół roku szukam Lancera ale tylko w wersji kombi i po lifcie, czyli od 2006 roku. Przedliftowe miały problemy ze skrzypieniem tylnego zawieszenia, rdzewiały ramki szyb drzwi.