To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Misio się psuje :( Brak ładowania.

kamild0 - 26-02-2012, 18:24
Temat postu: [C62A 1.5] Misio się psuje :( Brak ładowania.
Witam. Znów muszę prosić was o pomoc. Lancer przestał ładować akumulator. Więc regeneracja alternatora. Robię wszystko zgodnie ze stroną krzyżaka ale nie wychodzi mi to. Nie mogę go rozpołowić. Ta górna część obudowy rusza mi się, ale nie mogę ściągnąć jej razem z wirnikiem. Są jakieś sposoby na to? Próbowałem uderzać młotkiem górną obudowę, jak też wkładałem w imadło i z pełną siłą próbowałem wyciągnąć. Ma ktoś jakieś wskazówki jak z tym sobie radził?
WK89 - 26-02-2012, 18:47

imadło młotek przecinak i musi zejść , na ogół po odkręceniu śrub ściąga się łatwo , ewentualnie jedna stronę w imadło a druga wyszarpać
Bazz - 26-02-2012, 18:50

ja zrobiłem to tak: wywierciłem dziurę w tylnej obudowie, tam gdzie osadzone jest łożysko na środku ośki wirnika, nagwintowałem na śrubę M8 i nią wypchnąłem wirnik. Później zostaje tylko wykonać zaślepkę tego otworu.
plecho1 - 26-02-2012, 21:20

Ja lewą ręką trzymam za tylną część i za stojan a prawą stukam młotkiem gumowym w uchwyt mocujący który jest w części przedniej z wirnikiem. Alternator trzymam rolką paska do dołu. Raz jeden trafił mi się oporny alternator którego w wyrzej wymieniony sposób nie udało mi się rozebrać, był produkcji rosyjskiej :)
kamild0 - 26-02-2012, 22:55

Dziękuje panowie za pomoc:) jakoś udało mi się go rozbebeszyć. Szczotki przestały już robić, chyba od nowości nie były wymieniane bo jeszcze z logo Mitsubishi a to już 240tys ;)
Krzyzak - 27-02-2012, 07:40

kamild0 napisał/a:
chyba od nowości nie były wymieniane bo jeszcze z logo Mitsubishi a to już 240tys
tyle mniej więcej wytrzymują - przynajmniej wiesz, że masz oryginalny przebieg :)
kamild0 - 27-02-2012, 16:52

Krzyzak napisał/a:
kamild0 napisał/a:
chyba od nowości nie były wymieniane bo jeszcze z logo Mitsubishi a to już 240tys
tyle mniej więcej wytrzymują - przynajmniej wiesz, że masz oryginalny przebieg :)


To dobra wiadomość jeśli tak :) Tylko jakiś pechowy mam okres bo co chwila się coś psuje ale staram się na bieżąco naprawiać chociaż o mechanice nie mam zielonego pojęcia. Z wykształcenia jestem elektronikiem więc tak trochę nie po drodze :D Wiedzę czerpie z twojej strony. A tym czasem zaczęło cieknąc gdzieś w okolicy aparatu zapłonowego. Tam też jest simering?

WK89 - 27-02-2012, 17:28

wyjmij aparat zapłonowy i wymień oring jak dalej będzie ciec z tamtej strony to uszczelka


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group