Pajero II - problem z automatem
jabol66 - 30-03-2012, 12:48 Temat postu: problem z automatem Mam taki problem Panowie, otóż po włożeniu automatu w miejsce manualnej skrzyni pojawił się problem przy starcie z L rusza z jedynki przy starcie z 2 rusza z dwójki przy starcie z D rusza z trójki, dodam iż overdrive nie jest podłączony bo.... Za dużo gimnastyki z kablami, czy musie być to podłączone czy wystarczy ten zawór od overdrivu w jakąś pozycję ustawić
jawaldek - 30-03-2012, 14:07
Sprawdzałeś jadąc i przerzucając L>>2>>D to normalka. Czy sprawdzałeś jadąc na D wtedy wyczujesz jak zmieniają się biegi "1" jest krótka "2" dość długa to samo "3" itd. Aby wyczuć zmianę potrzebna jest długa prosta droga. Overdriv służy do "przełączenia" nadbiegu-przydatne przy wyprzedzaniu i "jeździe sportowej" tzn jedziesz tylko do "3" i samochód jest bardziej dynamiczny i większy wir w baku i większe obroty silnika. "Przyspieszacz" jest też pod pedałem gazu-->> chyba nigdy już nie zapamiętam jak to się zwie
rico.1 - 30-03-2012, 17:10
jabol66 napisał/a: | przy starcie z D rusza z trójki | opisz to dokładniej
jeśli nie czujesz wtedy zmian przełożeń to po prostu jest źle wyregulowana linka od skrzyni na pompie wtryskowej, albo już sama skrzynia prześlizguje
Faraonix - 31-03-2012, 00:38
jawaldek napisał/a: | Sprawdzałeś jadąc i przerzucając L>>2>>D to normalka. Czy sprawdzałeś jadąc na D wtedy wyczujesz jak zmieniają się biegi "1" jest krótka "2" dość długa to samo "3" itd. Aby wyczuć zmianę potrzebna jest długa prosta droga. Overdriv służy do "przełączenia" nadbiegu-przydatne przy wyprzedzaniu i "jeździe sportowej" tzn jedziesz tylko do "3" i samochód jest bardziej dynamiczny i większy wir w baku i większe obroty silnika. "Przyspieszacz" jest też pod pedałem gazu-->> chyba nigdy już nie zapamiętam jak to się zwie |
to sie zwie kick down, czyli tumaczac kopniecie w dol
jabol66 - 31-03-2012, 13:01
Panowie jest tak jak napisałem, czuje i wiem jak automat zmienia biegi a ten zmienia tylko wtedy jak zmienie ja z D na 2 lub z 2 na 1 lub odwrotnie, poprostuz 1 na 2 z 2 na d. Auto to 30V6 nie diesel. I na pewno sam nie zmienia biegów tylko jaki jest D,2 lub L to z takiego rusza i takim się porusza
jawaldek - 31-03-2012, 13:35
jabol66 napisał/a: | Auto to 30V6 nie diesel | quśwa ale pojemność a rodzaj paliwa nie ma różnicy dla skrzyni. W awatarze masz napisane 2,8 TD jabol66 napisał/a: | skrzyni pojawił się problem przy starcie z L rusza z jedynki przy starcie z 2 rusza z dwójki przy starcie z D rusza z trójki | to w czym problem ?? w Automacie jak masz na "D" ruszasz i tak z "1" tyle że skrzynia sama przerzuca i dojdzie do najwyższego biegu. Przy "L" wyrwiesz silnik z ramy a skrzynia i tak nie przełączy na wyższy bieg to samo przy "2"
jabol66 - 01-04-2012, 13:51
nie rozumiemy się właśnie tu mam problem jak wzucam na D i próbuje ruszyć to tak jak bym z 3 na półsprzęgle ruszał i nie zmienia biegów bo już jest na najwyższym odrazu przy ruszaniu. Jak wrzucam 2 to tak jak bym z dwójki ruszał i też nie zmienia biegu bo jest na drugim odrazu po wrzuceniu i zarówno z niego rusza jak i jedzie cały czas jeżeli wrzucę na L to wtedy czuje kopyto bo rusza z jedynki no ale jego normalna charakterystyka nie pozwala zmieniać biegu na wyższy. Więc moje pytanie jest taki czy wie ktoś w czym jest problem bo jak (obojętne czy jade czy nie) wrzucam na D to auto jest na 3 biegu, jakj 2 to na dwójce a jak L to na jedynce(tu akurat jest ok)
rico.1 - 02-04-2012, 20:46
jabol66 napisał/a: | Więc moje pytanie jest taki czy wie ktoś w czym jest problem | byłoby łatwiej jakbyś podał który typ skrzyni tam wrzuciłeś, rocznik itp.
jabol66 - 03-04-2012, 19:36
skrzynia jest 95 rok ale mam tez z97 po lifcie i jest taka sama
|
|
|