[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Schemat instalacji 2.4 GDi
student007 - 09-04-2012, 12:05 Temat postu: [EA3A/W 2.4] Schemat instalacji 2.4 GDi przepraszam jestem tu nowy otoz niedawno zakupilem galant 2.4 gdi w pelnej skorze i takie tam jednakze silnik jest do wymiany z racji tego ze jestem w szwecji jego wymiana w warsztacie odpada jest to koszt rzedu od 3000 do 4000tys zloty zatem postanowilem zrobic to sam i tu jest problem bo nim zdecydowalem sie go wymienic chcialem zdiagnozowac co mu naprawde dolega i odrecalem wszystko po kolei nie zwracajac zbytniej uwagi na przewody wszysko bylo proste jednakze w chwili gdy wyciagnolem silnik pogubilem ktora wiazka idzie do tylu a ktora do przodu dla tego prosze was o jakis schemat lub link do moze juz istniejacego postu szukalem i nie moglem nic takiego znajsc z gory dzieki za jakos pomoc
Tomek - 09-04-2012, 12:19
witam
nie ten dział tak wogóle
ale odwiedź też dział downloads: http://forum.mitsumaniaki.pl/index.php?c=22
tak znajdziesz servicemanual i schematy tez powinny byc
student007 - 09-04-2012, 12:34
dzieki a czy mozesz mi powiedziec jak przeniesc moj post do wlasciwego dzialu
Tomek - 09-04-2012, 12:38
student007 napisał/a: | dzieki a czy mozesz mi powiedziec jak przeniesc moj post do wlasciwego dzialu |
to juz moderator
Hubeeert - 09-04-2012, 15:32
student007, przeniosłem ten twój post.
Bądź łaskaw stosowac znaki interpunkcyjne bo w tej chwili trudno zrozumieć od razu co napisałeś.
student007 - 09-04-2012, 18:26
jezeli o znaki interpunkcyjne to sie poprawie, a co do liter to moja klawiatura nie ma polskich znakow. Dzieki za przeniesienie.
polaff - 09-04-2012, 18:35
Polskie znaki można ustawić w systemie a układ klawiatury nie ma żadnego znaczenia.
radek79 - 09-04-2012, 20:56
powitać ,napisz lepiej co jest padnięte w silniku bo ostatnio widziałem klijęta który wymieniał silnik z powodu padniętej przepustnicy, w 20minut zarobiłem 200zł
Owczar - 09-04-2012, 23:05
student007 napisał/a: | jezeli o znaki interpunkcyjne to sie poprawie, a co do liter to moja klawiatura nie ma polskich znakow. Dzieki za przeniesienie. |
Ale myślę, że możesz pisać zdanie od wielkiej litery.
Generalnie wiązka jest zrobiona tak, że długość kabla, jego wygięcia i kostki prowadzą same w odpowiednie miejsce.
student007 - 10-04-2012, 07:02
Co padniete, otoz brak jednej panewki. Wal do szlifu badz do wymiany, a kompresjia to 14 , 3 ,6 ,9.jak rowniez masa opilkow w misie. reszta panewek tez nie jest w najlepszym stanie, taniej zamontowac drugi silnik ,ktory dzisiaj powinien do mnie dotrzec dzieki za pomoc moze dam rade to pospinac
eddisson - 10-04-2012, 14:41
Tu masz całą elektrykę do EAxx:
http://vxd.pl/galant/gala...ICAL_WIRING.pdf
http://vxd.pl/galant/gala...ICAL_WIRING.pdf
http://vxd.pl/galant/gala...ICAL_WIRING.pdf
http://vxd.pl/galant/gala...ICAL_WIRING.pdf
http://vxd.pl/galant/gala...ICAL_WIRING.pdf
http://vxd.pl/galant/gala...ICAL_WIRING.pdf
http://vxd.pl/galant/gala...ICAL_WIRING.pdf
http://vxd.pl/galant/gala...ICAL_WIRING.pdf
Wszystko jest ładnie rocznikami poukładane, znajdziesz tam też i GDi.
Tu masz z Workshop Manuala o ECU silnika (strona 13I-1, 195 w PDF):
http://vxd.pl/galant/galant/SUPPLEMENT/2001/13.pdf
student007 - 12-04-2012, 15:00
witam silnik w koncu dotarl wczoraj przymierzylem sie do wymiany rozrzadu poki silnik mam na zewnatrz, i tu pojawil sie dylemat pasek nie naruszony porownalem go z nowy i wygladaja identycznie, rzadnych sladow zzuzycia , tak samo rolki jedynie co mi sie nie podoba to rdza na rolkach i na kole zebatym walu. nie wiem co robic zostawic czy zmieniac. musze dodac ze rolki maja luzy na boki , te nowe rolki tez maja takie luzy
[ Dodano: 12-04-2012, 21:01 ]
no panowie dziekuje za wszelka pomoc byla dosc przydatna , silnik juz wlozony jutro kable do pospinania ktore juz wiem gdzie ida problem tylko z dwoma czujnikami bo sa pourywane koncowki ale to szzczegol juz .jeszcze raz dziekuje
|
|
|