To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C51A] Brak mocy po wymianie rozrządu(?)

Fragu - 13-04-2012, 07:17
Temat postu: [C51A] Brak mocy po wymianie rozrządu(?)
Hej.

Mamy taki problem, po wymianie rozrządu colt baaardzo osłabł, z 75Km zostało może 40..ledwo ruszyć idzie, obroty stoją na jałowym w okolicy 500.

Stary pasek jak się okazało przy rozbieraniu był przestawiony o 1 ząbek, nowy założony wg znaków.


Jakieś pomysły co tu zrobić ? :doubt:

plecho1 - 13-04-2012, 07:25

To pewnie masz przestawione na osi to koło na którym była różnica. Może klin jest ścięty i koło jest w pozycji jakby był przestawiony pasek o jeden ząb. Jak ustawiłeś rozrząd właściwie według znaków, to on jest teraz przestawiony. Albo przestaw rozrząd tak jak było na starym pasku albo zdejmij koło i i je popraw.
Było kiedyś tak u znajomego w starym Lancerze z roku około 1990 w dieslu. Wymieniałem mu rozrząd i też ustawiliśmy na znaki a nie tak jak był założony stary pasek. No i niestety, ale rozbieraliśmy jeszcze raz i złożyliśmy jak było na starym pasku. Tylko już nie pamiętam, które koło było przestawione bo robiliśmy to 7 lat temu.

Krzyzak - 13-04-2012, 12:26

Fragu napisał/a:
Stary pasek jak się okazało przy rozbieraniu był przestawiony o 1 ząbek, nowy założony wg znaków.


Jakieś pomysły co tu zrobić ?

pewnie przestawiony zapłon na aparacie - ustaw pośrodku fasolki i powinno być OK

versus - 14-04-2012, 13:25

Witam.

Klin nie jest ścięty wszystko jest ok.

Przy ściąganiu paska zaznaczyłem sobie swoje znaki bo nie pokrywały mi się znaki seryjne o jeden ząbek, po założeniu nowego paska moje się pokrywały które sobie zaznaczyłem.

Ustawiłem jednak na seryjne, TDC na wale przestawiłem o ten nieszczęsny ząbek i poskładałem wszystko.
No i sie okazało ze mocy brak.

Będe miał chwile czasu to rozbiorę wszystko i na nowo ustawie.

Dzięki za rady napiszemy jak bedzie problem rozwiązany ;]

kamild0 - 14-04-2012, 14:05

Miałem to samo, jak znaki masz dobrze ustawione to pokręć aparatem zapłonowym.
versus - 14-04-2012, 15:41

kamild0 napisał/a:
Miałem to samo, jak znaki masz dobrze ustawione to pokręć aparatem zapłonowym.


Sprawdze to tez :) Dzieki za rady :)

[ Dodano: 14-04-2012, 23:38 ]
Zapłon sprawdzony było wszystko ok ustawione, przekręciłem go na maxa w prawo i auto odżyło ale nie jest to co powinno do końca także pozostaje rozpiąć rozrząd i ustawić tak jak było i ew. trochę aparatem przestawię bo były problemy ze skaczącymi lekko obrotami.

[ Dodano: 18-04-2012, 00:09 ]
No i wszystko gra jak trzeba, rozrząd przestawiony tak jak był na początku, wyregulowane zaworki i ma teraz siłe jechać :)

A mam pytanko odnośnie obrotów, gdy mu depnę gaz szybko i puszcze to tak obroty na sekunde spadają do ok500 i poźniej wkręca się normalnie. W jeździe to nie przeszkadza ale się głowie co może powodować takie cuś. Czy wyregulowanie gaźnika coś pomoże? Aparatem zapłonu kręciłem także nic to nie pomaga.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group