[XX-92]Colt C50 i starsze - [C51A] Brak mocy po wymianie rozrządu(?)
Fragu - 13-04-2012, 07:17 Temat postu: [C51A] Brak mocy po wymianie rozrządu(?) Hej.
Mamy taki problem, po wymianie rozrządu colt baaardzo osłabł, z 75Km zostało może 40..ledwo ruszyć idzie, obroty stoją na jałowym w okolicy 500.
Stary pasek jak się okazało przy rozbieraniu był przestawiony o 1 ząbek, nowy założony wg znaków.
Jakieś pomysły co tu zrobić ?
plecho1 - 13-04-2012, 07:25
To pewnie masz przestawione na osi to koło na którym była różnica. Może klin jest ścięty i koło jest w pozycji jakby był przestawiony pasek o jeden ząb. Jak ustawiłeś rozrząd właściwie według znaków, to on jest teraz przestawiony. Albo przestaw rozrząd tak jak było na starym pasku albo zdejmij koło i i je popraw.
Było kiedyś tak u znajomego w starym Lancerze z roku około 1990 w dieslu. Wymieniałem mu rozrząd i też ustawiliśmy na znaki a nie tak jak był założony stary pasek. No i niestety, ale rozbieraliśmy jeszcze raz i złożyliśmy jak było na starym pasku. Tylko już nie pamiętam, które koło było przestawione bo robiliśmy to 7 lat temu.
Krzyzak - 13-04-2012, 12:26
Fragu napisał/a: | Stary pasek jak się okazało przy rozbieraniu był przestawiony o 1 ząbek, nowy założony wg znaków.
Jakieś pomysły co tu zrobić ? |
pewnie przestawiony zapłon na aparacie - ustaw pośrodku fasolki i powinno być OK
versus - 14-04-2012, 13:25
Witam.
Klin nie jest ścięty wszystko jest ok.
Przy ściąganiu paska zaznaczyłem sobie swoje znaki bo nie pokrywały mi się znaki seryjne o jeden ząbek, po założeniu nowego paska moje się pokrywały które sobie zaznaczyłem.
Ustawiłem jednak na seryjne, TDC na wale przestawiłem o ten nieszczęsny ząbek i poskładałem wszystko.
No i sie okazało ze mocy brak.
Będe miał chwile czasu to rozbiorę wszystko i na nowo ustawie.
Dzięki za rady napiszemy jak bedzie problem rozwiązany ;]
kamild0 - 14-04-2012, 14:05
Miałem to samo, jak znaki masz dobrze ustawione to pokręć aparatem zapłonowym.
versus - 14-04-2012, 15:41
kamild0 napisał/a: | Miałem to samo, jak znaki masz dobrze ustawione to pokręć aparatem zapłonowym. |
Sprawdze to tez Dzieki za rady
[ Dodano: 14-04-2012, 23:38 ]
Zapłon sprawdzony było wszystko ok ustawione, przekręciłem go na maxa w prawo i auto odżyło ale nie jest to co powinno do końca także pozostaje rozpiąć rozrząd i ustawić tak jak było i ew. trochę aparatem przestawię bo były problemy ze skaczącymi lekko obrotami.
[ Dodano: 18-04-2012, 00:09 ]
No i wszystko gra jak trzeba, rozrząd przestawiony tak jak był na początku, wyregulowane zaworki i ma teraz siłe jechać
A mam pytanko odnośnie obrotów, gdy mu depnę gaz szybko i puszcze to tak obroty na sekunde spadają do ok500 i poźniej wkręca się normalnie. W jeździe to nie przeszkadza ale się głowie co może powodować takie cuś. Czy wyregulowanie gaźnika coś pomoże? Aparatem zapłonu kręciłem także nic to nie pomaga.
|
|
|