To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] problem

zielony24 - 15-04-2012, 15:46
Temat postu: [3.2 DID] problem
witam wszystkich mam 3 problemy pajero 2001

1. w czasie jazdy nie ważne czy jade 30 czy 130 km/h ( wolniej lub szybciej) słychać pykanie-stukanie (przednie lewe koło) coś w stylu luźnych śrub na zaciskach hamulcowych wszystko ucicha gdy nawet delikatnie nacisne hamulec
2. pomarańczowa kontrolka od oleju raz na 200-300 kilometrów lubi sie zaświecić na 5-10 km jazdy( brak reguły typu pod górke, z górki na równym)
3. podczas ruszania średnio raz na 50 ruszeń z tyłu samochodu słychać coś w stylu jak by coś ocierało.
4 łożyska z piastami na przednią oś jakie wybrać, mam pajero od 1,5 roku i jestem zmuszony 2raz wymienic na nowe ma przejechane jakieś 70 tys. km od ostatniej wymiany ( sezon zimowy 100% 4H w wiosna lato jesień na 1000 km tygodniowo 200-300 km z napedami i z obciązeniem :?:

santek - 15-04-2012, 19:47

Uzyj opcji "Szukaj". Tematy wałkowane na tym forum od kilku lat.
Heilsberg - 15-04-2012, 20:55

Kolego Santek, zanim się odezwiesz, przeczytaj zasadę pisania postów w dziale samochody, a szczególnie odnośnie"szukaj", na głównej stronie jest. Punkt 8.2 w zasadach Forum.
siersciunio - 15-04-2012, 21:52

1. i 2. i 3. To nie wiem mimo opcji szukaj ;P

A temat 4. To Zbyszek2 ci odpowie i rzeczywiście maglowane , ja magluje i magluje i bede brał oryginalsy bo to tylko 100 roznicy do zamiennika dobrej klasy. Jak byś poszukal to byś znalazł że po takim przebiegu to sie lubi posypać.

Szyszkowa - 16-04-2012, 08:35
Temat postu: Re: problem
zielony24 napisał/a:

2. pomarańczowa kontrolka od oleju raz na 200-300 kilometrów lubi sie zaświecić na 5-10 km jazdy( brak reguły typu pod górke, z górki na równym)

Sprawdź czy Twój samochód nie kwalifikuje się do akcji serwisowej polegającej m.in. na wymianie bagnetu oleju. Będziesz miał wówczas prawidłowe wskazania.
Objaw, o którym piszesz spowodowany jest przez zbyt niski poziom oleju silnikowego.
Dolej z pół litra i będzie OK.
zielony24 napisał/a:

4 łożyska z piastami na przednią oś jakie wybrać, mam pajero od 1,5 roku i jestem zmuszony 2raz wymienic na nowe ma przejechane jakieś 70 tys. km od ostatniej wymiany ( sezon zimowy 100% 4H w wiosna lato jesień na 1000 km tygodniowo 200-300 km z napedami i z obciązeniem :?:

Kup oryginalne. Ja miałem raz jakieś za 400-500 zł i poszło po paru tysiącach. Oryginał (zamontowany po fakcie) zrobił już ponad 20 tys.

siersciunio - 16-04-2012, 08:50

Szyszkowa, Ty się reperujesz na Krakowskiej?
Szyszkowa - 16-04-2012, 13:10

Już nie- warsztat jest teraz przeniesiony na Nowy Dwór. Ale tak, na Krakowskiej parę razy mój samochód stał.
zielony24 - 16-04-2012, 15:24

dzieki panowie za wszystkie rady


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group