Pajero III - [3.2 DID] problem
zielony24 - 15-04-2012, 15:46 Temat postu: [3.2 DID] problem witam wszystkich mam 3 problemy pajero 2001
1. w czasie jazdy nie ważne czy jade 30 czy 130 km/h ( wolniej lub szybciej) słychać pykanie-stukanie (przednie lewe koło) coś w stylu luźnych śrub na zaciskach hamulcowych wszystko ucicha gdy nawet delikatnie nacisne hamulec
2. pomarańczowa kontrolka od oleju raz na 200-300 kilometrów lubi sie zaświecić na 5-10 km jazdy( brak reguły typu pod górke, z górki na równym)
3. podczas ruszania średnio raz na 50 ruszeń z tyłu samochodu słychać coś w stylu jak by coś ocierało.
4 łożyska z piastami na przednią oś jakie wybrać, mam pajero od 1,5 roku i jestem zmuszony 2raz wymienic na nowe ma przejechane jakieś 70 tys. km od ostatniej wymiany ( sezon zimowy 100% 4H w wiosna lato jesień na 1000 km tygodniowo 200-300 km z napedami i z obciązeniem
santek - 15-04-2012, 19:47
Uzyj opcji "Szukaj". Tematy wałkowane na tym forum od kilku lat.
Heilsberg - 15-04-2012, 20:55
Kolego Santek, zanim się odezwiesz, przeczytaj zasadę pisania postów w dziale samochody, a szczególnie odnośnie"szukaj", na głównej stronie jest. Punkt 8.2 w zasadach Forum.
siersciunio - 15-04-2012, 21:52
1. i 2. i 3. To nie wiem mimo opcji szukaj ;P
A temat 4. To Zbyszek2 ci odpowie i rzeczywiście maglowane , ja magluje i magluje i bede brał oryginalsy bo to tylko 100 roznicy do zamiennika dobrej klasy. Jak byś poszukal to byś znalazł że po takim przebiegu to sie lubi posypać.
Szyszkowa - 16-04-2012, 08:35 Temat postu: Re: problem
zielony24 napisał/a: |
2. pomarańczowa kontrolka od oleju raz na 200-300 kilometrów lubi sie zaświecić na 5-10 km jazdy( brak reguły typu pod górke, z górki na równym)
|
Sprawdź czy Twój samochód nie kwalifikuje się do akcji serwisowej polegającej m.in. na wymianie bagnetu oleju. Będziesz miał wówczas prawidłowe wskazania.
Objaw, o którym piszesz spowodowany jest przez zbyt niski poziom oleju silnikowego.
Dolej z pół litra i będzie OK.
zielony24 napisał/a: |
4 łożyska z piastami na przednią oś jakie wybrać, mam pajero od 1,5 roku i jestem zmuszony 2raz wymienic na nowe ma przejechane jakieś 70 tys. km od ostatniej wymiany ( sezon zimowy 100% 4H w wiosna lato jesień na 1000 km tygodniowo 200-300 km z napedami i z obciązeniem |
Kup oryginalne. Ja miałem raz jakieś za 400-500 zł i poszło po paru tysiącach. Oryginał (zamontowany po fakcie) zrobił już ponad 20 tys.
siersciunio - 16-04-2012, 08:50
Szyszkowa, Ty się reperujesz na Krakowskiej?
Szyszkowa - 16-04-2012, 13:10
Już nie- warsztat jest teraz przeniesiony na Nowy Dwór. Ale tak, na Krakowskiej parę razy mój samochód stał.
zielony24 - 16-04-2012, 15:24
dzieki panowie za wszystkie rady
|
|
|