To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Zalewanie swiec i slaba iskra

Darmo - 19-04-2012, 18:20
Temat postu: Zalewanie swiec i slaba iskra
Witam.

Jest to moj pierwszy post, bo pierwszy problem :/

Zerwal mi sie w czasie jazdy pasek alternatora.
Auto zostalo odstawione i przez 2 miesiace nie jezdzone. Po tym czasie wymienilem caeek rozrzadu, balansujacy, pompe wody, swiece, uszczelke pod pokrywa zaworow oraz uszczelke w gniezdzie swiec.

Po odpaleniu pojechalem sie przejechac i co nastapilo calkowity brak mocy, a kolektor byl az czerwony.
Nastepnego dnia rano juz go nie odpalilem.

Prosze o pomoc.
Dziekuje

Hugo - 19-04-2012, 18:55

Darmo napisał/a:
Po odpaleniu pojechalem sie przejechac i co nastapilo calkowity brak mocy, a kolektor byl az czerwony
Przestawiony rozrząd, zapłon nie w tym momencie. Do sprawdzenia ustawienie rozrządu na znaki, co do braku mocy to dodatkowo jest przestawiony wałek balansowy na pompie oleju o 180 stopni. P.S. Czy napewno zerwał się pasek alternatora czy rozrządu?
Maretzky85 - 19-04-2012, 21:10

Hugo, co ma balans do braku mocy ?
Darmo - 20-04-2012, 10:28

Witam.

Pasek alternatora zerwal sie w czasie jazdy.
Wiec postanowilem, ze wymienie wszystkie lacznie z rozrzadem za jednym zamachem. Pompa oleju faktycznie byla przestawiona o 180 stopni, ale naprawione przy wymianie rozrzadu.
Dalej zalewa swiece, ale juz odpala. Sprawdzilem rozrzad ok, pompa paliwa ok, filtr ok.
Swiece sprawdzilem w data bazie okej.

Samochod oddany do mechanika.
Powiedzial dzis rano, ze juz odpala, ale dostaje za duzo paliwa. Wtryskiwacze otwarte 5ms.
Przyczyna nieznana jak narazie :/ Jakies sugestie??

[ Dodano: 20-04-2012, 10:31 ]
Aha. Zapomnialem dodac, ze po zerwaniu paska alternatora zapalily mi sie kontrolki od ladowania i niskiego poziomu oleju i tak jeszcze jechalem jakis kilometr, bo nie mialem gdzie sie zatrzymac.
Po zalozeniu paska wszystkie kontrolki zniknely.

[ Dodano: 20-04-2012, 10:52 ]
Rozrzad sprawdzony przez mechanika jest okej. Iskra bardzo slaba dalej :/

Hugo - 20-04-2012, 11:21

Maretzky85 napisał/a:
Hugo, co ma balans do braku mocy ?
Przestawiony na pompie oleju nic nie ma?
Maretzky85 - 20-04-2012, 23:30

Hugo, absolutnie nic, prócz trzęsienia rzecz jasna.
Darmo - 21-04-2012, 13:26

Witam.
Wlasnie otrzymalem telefon od mechanika z informacja, ze podobno wtryskiwacze badz wtryskiwacz padly (padl).
Czy jest to mozliwe, aby po zerwaniu paska alternatora w czasie jezdy cos takiego wystapilo?

Kamil_Ziomek - 22-04-2012, 15:10

Od zerwania paska wtryskiwacz raczej nie padł chyba że dostał paskiem albo czymś innym. Ale do tego przegrzewania może pasować bo silnik dostawał za dużo benzyny i się przegrzewał. Najlepiej wziąć wszystkie wtryski na maszyne i sprawdzić szczelność i wydajność.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group