To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] Wymiana oleju i problem

siersciunio - 22-04-2012, 09:19
Temat postu: [3.2 DID] Wymiana oleju i problem
Witam

Po wczorajszej wymianie oleju w silniku , filtru paliwa ,powietrza i kabinówki, pojawił się problem(nasilił) mianowicie szarpanie powodowane rozdzielaczem na pompie przy postoju na D stało sie dużo bardziej odczuwalne ???

Druga sprawa to wyczytałem że oliwy powinno wejść koło 9 litrów , a tu 8 i max na bagnecie (wspomnę w tym miejscu że podczas ostatniej wizyty w ASO potwierdzono że moja sztuka brała udział we wszystkich 3 akcjach serwisowych)

????

buszmen25811 - 22-04-2012, 11:10

u mnie wlazlo 8l i bylo duzo ponad stan
Heilsberg - 22-04-2012, 14:21

Ale piszesz o oleju w silniku czy w skrzyni? Bo jeśli w skrzyni to Zbyszek na pewno wysłał Ci 4 litry więcej na wymianę tzw. dynamiczną bo tak się powinno olej w skrzyni mieniać.
buszmen25811 - 22-04-2012, 14:45

chodzi o silnik bagnet jest u mnie za krotki
PiotrKw - 22-04-2012, 15:33

siersciunio napisał/a:
Po wczorajszej wymianie oleju w silniku , filtru paliwa ,powietrza i kabinówki, pojawił się problem(nasilił) mianowicie szarpanie powodowane rozdzielaczem na pompie przy postoju na D stało sie dużo bardziej odczuwalne ???


Nie powinno mieć zwiazku z wymiana oleju w silniku.

siersciunio napisał/a:
że coś jest nie tak bo Zbyszek nie wysyłał by 4 litrów oleju za dużo.

????


Hm... to czego nalałeś do silnika :wink: Co dostałeś od Zbyszka ??

zbyszekm2 - 22-04-2012, 15:57
Temat postu: Re: Wymiana oleju i problem
siersciunio napisał/a:
Witam

Po wczorajszej wymianie oleju w silniku , filtru paliwa ,powietrza i kabinówki, pojawił się problem(nasilił) mianowicie szarpanie powodowane rozdzielaczem na pompie przy postoju na D stało sie dużo bardziej odczuwalne ???

Druga sprawa to wyczytałem że oliwy powinno wejść koło 9 litrów , a tu 8 i max na bagnecie (wspomnę w tym miejscu że podczas ostatniej wizyty w ASO potwierdzono że moja sztuka brała udział we wszystkich 3 akcjach serwisowych) odrazu wiedziałem że coś jest nie tak bo Zbyszek nie wysyłał by 4 litrów oleju za dużo.

????

Coś mi się wydaje że olej przeznaczony do skrzyni, nalałeś do silnika.
A wtedy różne cuda mogą się dziać.

siersciunio - 22-04-2012, 17:32

Olej silnikowy przyszedl w oryginalnych baniakach w ilosci 12 litrow. Wlalem 2 banki po 4litry i full na bagnecie. Odkrecilem korek z miski i potem wymienilem filterek (wymienilem nawet podkladke na korku) ale wlazło 8 literkow.
Przy okazji wspawalem nakretki do mocowania płyty bo były porwane gwinty.

Sprawa z szarpaniem nie jest istotna i ustała.

zbyszekm2 - 22-04-2012, 17:40

siersciunio napisał/a:
Olej silnikowy przyszedl w oryginalnych baniakach w ilosci 12 litrow. Wlalem 2 banki po 4litry i full na bagnecie. Odkrecilem korek z miski i potem wymienilem filterek (wymienilem nawet podkladke na korku) ale wlazło 8 literkow.
Przy okazji wspawalem nakretki do mocowania płyty bo byłybyły pokrywane gwinty.

Sprawa z szarpaniem nie jest istotna i ustała.

Jaki kolor był tego oleju?

siersciunio - 22-04-2012, 18:23

. Do silnika poszło z oryginalnych baniek castrola z nalepka epajero kolor żółty. Do skrzyni są opisane markerem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group