To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Lancera! - No fachowcy od lancera

Anonymous - 04-05-2012, 16:16
Temat postu: No fachowcy od lancera
Marka Mitsubishi
Model Lancer(eur) [cy8a, sjsjl6]
Wersja X
Rok modelowy 2007
Nadwozie Sedan / limousine
Drzwi 4/5
Silnik 2000 cm3 did
Moc silnika 140 KM (103 kW)
Skrzynia biegów Manual
Numer seryjny 500580


Jak to się sprawuje w praktyce Mitsubishi Lancer Invite 2008r diesel przebieg 186 tyś warto się pchać w sumie to najbardziej interesuje mnie jednostka napędowa jej trwałość i awaryjność

krzychu - 04-05-2012, 16:51

to jest TDI więc o jednostce śmiało możesz poczytać w dziale Outlandera i na forum VW i spółka.
gzesiolek - 04-05-2012, 18:51

a dokladniej TDi na pompowtryskach od VW, z poczatkow produkcji powinien byc bez DPF...
od 2011 jest nowy dieselek od Mitsu, ale to juz nie te ceny...

Anonymous - 05-05-2012, 19:53

to se poczytałem ;lekturę i mnie zniechęciła to aż tak fatalne to silniki nikt tu nie jeździ takim normalnie strach kupować myślałem że są lepsze od cari 1,9 bo nowsze w cari mi super służy już 5 lat to jakiego lancera
krzychu - 05-05-2012, 20:08

Nie rozumiem... Diesel jak diesel wcześniej czy później coś się w nim spieprzy... W tym to w drugim tamto.
patrycjuszek - 05-05-2012, 20:36

Jakie masz na masce pod spodem na plakietce oznaczenie silnika BWC czy BSY?

Ludzie krecą te silniki na 200 PS i wytrzymują.
Jak ktoś jeździ z głową to dwumas i turbo wytrzyma 300 kkm.

Zobacz na mobile.de Tourany z tymi silnikami jakie mają przebiegi.

Ja zrobiłem od listopada 2010 r. 45kkm na silniku BWC i teraz mam 135kkm
Co zrobiłem:
1. 140 PS to mało więc kupiłem nowe większe turbo od 2.0 tdi 170 PS za 1500 pln ( stare sprzedałem za 600 pln)
2. Program na 190ps i usunięcie DPF 2000 pln
3. Jedna awaria ( fakt że nikt nie umiał zdiagnozować przez pół roku usterki i na pseudo mechaników oraz ASO wydałem z 500 pln) to vaccum pompa ( tandempump ) używka plus uszczelka 400 pln.
4. Oczywiście rozrząd przy 100 kkm za 1000 pln oryg VW
5. Klocki 300 pln

Jak ci coś siądzie w silniku to jest ogrom części z rozbiórek. Nie naprawia się w ASO MITSU auta z silnikiem VW. Ja kupuje części w ASO VAG.

Jak masz przebieg 186 kkm to robisz rozrząd ok 1200 pln robocizna plus części, musisz być gotowy na regeneracje turba i ewentualnie dwumas. 1000 i 2000 . Czyli możesz wydać dodatkowo ok 5000 pln albo tylko rozrząd za 1200 w ASO Seat.

Dodam że na allegro z rozbitka można kupić silnik kompletny za 4000 pln.

maniax86 - 06-05-2012, 00:44

mam w robocie octavie na 2.0 tdi i nikomu tego shitu bym nie polecał.... wali sie pokolei wszystko co możliwe..... i jeśli to jest to samo co w mitsu co odradzam rękami i nogami a nawet cycami

[ Dodano: 06-05-2012, 00:58 ]
octavia rocznik 2010 z 2.0 tdi (tak gwoli ścisłości)

patrycjuszek - 06-05-2012, 09:22

2.0 TDI PD jest na rynku od 2003 roku i było ich z 10 wersji. Połowa z nich to szajs, ale te od 2007 roku już nie są tak awaryjne. A twoja skoda to CR wiec nie możesz porównywać.
Anonymous - 11-05-2012, 18:51

po analizie uzyskanej wiedzy z możliwych źródeł ogulno dostępnych decyzja jest taka kupować co się podoba resztę da się naprawić z góry dziękuję za dostarczenie informacji nie ukrywam dominację wygrywa skoda Oktawia 2,,1,9 tdi lub benzyna lancer odpada z 2,0 silnikiem di-d ewentualnie benzyna z mocnym silnikiem bo lubię koniki i ubzdurałem sobie rocznik 2008r ,,,,,,,jak wiadomo to wszystko kasa ,,,ale jak mi wpadnie coś porządnego to mam możliwość nagięcia budżetu
gzesiolek - 11-05-2012, 22:35

bufor napisał/a:
decyzja jest taka kupować co się podoba

bufor napisał/a:
nie ukrywam dominację wygrywa skoda Oktawia 2


No coz... o gustach sie nie dyskutuje...

Ale z punktu widzenia praktycznego dobry wybor... zwlaszcza jak masz dostep do auta ze sprawdzonego zrodla...

Denver17 - 14-05-2012, 14:05

zdecydowanie bierz Lancera w benzynie najlepiej! diesle dzisiaj się nie opłacają. Chyba że masz super oszczędnego i jeździsz miliony kilometrów.

BIerz lancera! na przykład takiego:

http://allegro.pl/show_item.php?item=2346566179

Gdzie przy tym postawisz Oktawię? ;)

Anonymous - 07-06-2012, 11:25

panowie czas ucieka i tak mało go mam macie jakąś benzynę 1,8 zaufaną za max 37 tyś może ktoś oglądał http://otomoto.pl/mitsubi...-C23074258.html lub http://otomoto.pl/mitsubi...-C23585594.html
RalfPi - 07-06-2012, 12:12

bufor napisał/a:
panowie czas ucieka i tak mało go mam macie jakąś benzynę 1,8 zaufaną za max 37 tyś może ktoś oglądał http://otomoto.pl/mitsubi...-C23074258.html lub http://otomoto.pl/mitsubi...-C23585594.html

Ta pierwsza furka to inform.. i jak dla mnie trochę drogo - ja mam Invite'a z przebiegiem 43kkm i 2010 roku wycenionego na 42 kafelki...
A ta druga cena już trochę lepsza..

Anonymous - 07-06-2012, 12:17

biorę twoją tylko za 37 tyś więcej nie wycisnę
RalfPi - 07-06-2012, 12:32

bufor napisał/a:
biorę twoją tylko za 37 tyś więcej nie wycisnę

hehe - ja nie sprzedaję :)
Wogóle mało tego, że wyceniona jest na 42 - w dodatku mam instalcję LPG za którą dałem prawie 4 kafle..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group