Chcę Kupić Outlandera - Liczę na WAS
zibiiwo - 11-06-2012, 16:48 Temat postu: Liczę na WAS Cześć
Chciałem Was prosić o opinie oraz pomoc w wyborze(może macie linki z propozycjami)miśka.Kwota ,którą dysponuję to 65 tys.zł.Chciałbym egzemplarz z polskiego salonu o poj.2.0 140KM lub 2.2 156 Km bogato wyposażony(musi być RF) z jak najmniejszym przebiegiem itp.itd..
1- http://kupuzywane.moto.on...-C24296286.html
2- http://kupuzywane.moto.on...-C24505007.html
3- http://kupuzywane.moto.on...-C24680467.html
4- http://kupuzywane.moto.on...-C24633389.html
5- http://kupuzywane.moto.on...-C24297379.html
6- http://allegro.pl/show_item.php?item=2386136484
7- http://allegro.pl/show_item.php?item=2388242674
8- http://allegro.pl/show_item.php?item=2384346721
9- http://kupuzywane.moto.on...-C24417924.html
10- http://kupuzywane.moto.on...-C24688961.html
Sorki,że tego nawklejałem aż tyle ale tak jakoś mnie naszło
Aleksander1965 - 11-06-2012, 17:51
Ja szukałbym dalej ...z silnikiem 2,2 i navi MMCS w czarnej skórze za 65 klocków masz na taki pojazd szanse
http://otomoto.pl/mitsubi...-C24603249.html
http://marysin.otomoto.pl...-C24421499.html
Ta druga oferta dośc ciekawa
rezon - 11-06-2012, 18:21
Aleksander1965, jeździłeś już zimą przy -20 czy zima dopiero przed tobą? Jak ktoś rozważa alternatywnie 2.0 i 2.2 widocznie wie, że każdy z tych silników ma plusy dodatnie i ujemne.
Moc 180KM w tym trzecim linku to co najwyżej marzenia właściciela - jest na forum wynik z hamowni - znacznie niższy. 119tys. km oznacza konieczność wymiany paska rozrządu czyli inwestycja ok. 1 tys. zł na dzień dobry. Również w tym za 63900 masz wpisane 170KM , chociaż z kolei ma mały przebieg. Generalnie wyglądają OK, jak są regularnie serwisowane to nie powinno być problemów. Warto zapytać w ASO, gdzie było auto serwisowane o historię napraw - nie ma tego w książce. Trafiają się "pechowe" egzemplarze, w których liczba usterek znacznie przekracza średnią.
Aleksander1965 - 11-06-2012, 18:28
[quote="rezon"]Aleksander1965, jeździłeś już zimą przy -20 czy zima dopiero przed tobą? Jak ktoś rozważa alternatywnie 2.0 i 2.2 widocznie wie, że każdy z tych silników ma plusy dodatnie i ujemne.
Moc 180KM w tym trzecim linku to co najwyżej marzenia właściciela - jest na forum wynik z hamowni - znacznie niższy. 119tys. km oznacza konieczność wymiany paska rozrządu czyli inwestycja ok. 1 tys. zł na dzień dobry. Również w tym za 63900 masz wpisane 170KM , chociaż z kolei ma mały przebieg. Generalnie wyglądają OK, jak są regularnie serwisowane to nie powinno być problemów. Warto zapytać w ASO, gdzie było auto serwisowane o historię napraw - nie ma tego w książce. Trafiają się "pechowe" egzemplarze, w których liczba usterek znacznie przekracza średnią.[/quote
Jeździłem na przełomie Stycznia Lutego i Marca przy minus 18 i nie miałem problemów
zibiiwo - 12-06-2012, 18:26
Czy w 2.2 jest łańcuszek czy pasek rozrządu(pokręciło mi się w bani )
mitsu00 - 12-06-2012, 20:32
zibiiwo napisał/a: | Czy w 2.2 jest łańcuszek czy pasek rozrządu(pokręciło mi się w bani ) | Lancuch. Wymiana przy przebiegu 240 tys km. Przy 180 tys km nalezy wymienic FAP a to juz wydatek chyba dosyc spory (3-4 tys zl)
Aleksander1965 - 12-06-2012, 20:37
mitsu00 napisał/a: | zibiiwo napisał/a: | Czy w 2.2 jest łańcuszek czy pasek rozrządu(pokręciło mi się w bani ) | Lancuch. Wymiana przy przebiegu 240 tys km. Przy 180 tys km nalezy wymienic FAP a to juz wydatek chyba dosyc spory (3-4 tys zl) |
Kolego w silniczkach 2,2 PSA jest rozrząd mieszany.i łańcuszek i pasek.Wymiana co 240 000km.Co do Fap to zależy jak pojazd jest uzytkowany, i bez przesady z kosztami! dolewka płynu Eoles ok 250zł plus ustawienie kompa a sam FAP można regenerować na wiele sposobów ,to nie te czasy kiedy należało płacić krocie za tego typu wynalazki.A propo w silnkach 2,0 też jest filtr cząstek stałych typu suchego z założenia miał być dożywotni a w realu często pada zasysając olej napędowy bezpośrednio do oleju silnika
mitsu00 - 12-06-2012, 21:21
Aleksander1965 napisał/a: |
Kolego w silniczkach 2,2 PSA jest rozrząd mieszany.i łańcuszek i pasek.Wymiana co 240 000km.Co do Fap to zależy jak pojazd jest uzytkowany, i bez przesady z kosztami! dolewka płynu Eoles ok 250zł plus ustawienie kompa a sam FAP można regenerować na wiele sposobów ,to nie te czasy kiedy należało płacić krocie za tego typu wynalazki.A propo w silnkach 2,0 też jest filtr cząstek stałych typu suchego z założenia miał być dożywotni a w realu często pada zasysając olej napędowy bezpośrednio do oleju silnika | Ja pisze co i kiedy jest/ma byc wymienione wg czynnosci serwisowych Mitsu. Co ASO PSA robi mnie nie interesuje. Zbiornik z ELOYS podlega wymianie w ASO Mitsu przy przebiegu 120 tys km. Filtr FAP kosztuje tyle albo i wiecej. W SE przeglad przy 180 tys km w sklad ktorego wchodzi rowniez wymiana FAPA kosztuje 18 tys SEK czyli prawie 8 tys zl. Ceny czesci Mitsu w tutejszych ASO sa nizsze niz w PL, ale roboczogodzina o wiele drozsza, w przeliczeniu 500zl/h.
Aleksander1965 - 12-06-2012, 21:39
mitsu00 napisał/a: | Aleksander1965 napisał/a: |
Kolego w silniczkach 2,2 PSA jest rozrząd mieszany.i łańcuszek i pasek.Wymiana co 240 000km.Co do Fap to zależy jak pojazd jest uzytkowany, i bez przesady z kosztami! dolewka płynu Eoles ok 250zł plus ustawienie kompa a sam FAP można regenerować na wiele sposobów ,to nie te czasy kiedy należało płacić krocie za tego typu wynalazki.A propo w silnkach 2,0 też jest filtr cząstek stałych typu suchego z założenia miał być dożywotni a w realu często pada zasysając olej napędowy bezpośrednio do oleju silnika | Ja pisze co i kiedy jest/ma byc wymienione wg czynnosci serwisowych Mitsu. Co ASO PSA robi mnie nie interesuje. Zbiornik z ELOYS podlega wymianie w ASO Mitsu przy przebiegu 120 tys km. Filtr FAP kosztuje tyle albo i wiecej. W SE przeglad przy 180 tys km w sklad ktorego wchodzi rowniez wymiana FAPA kosztuje 18 tys SEK czyli prawie 8 tys zl. Ceny czesci Mitsu w tutejszych ASO sa nizsze niz w PL, ale roboczogodzina o wiele drozsza, w przeliczeniu 500zl/h. |
Tu masz racje ceny zabijają nawet za malutka spinkę winszują 20 zł. i tak nawiasem dotyczy to jak i 2,0 tak i 2,2 ale poruszając propozycje zakupu dla kolegi pojazdu koszty utrzyamnia obydwu modeli będą podobne natomiast co do kultury pracy obu modeli z odmiennymi silnikami jest zupełnie inna.Sądzę,ze powinien przejechać się jak i jednym tak i drugim modelem i wybrać.Ja osobiście miałem ten dylemat w Lutym i wybrałem z silnikiem 2,2,jestem jak na ten moment zadowolony samochodzik zawija jak mała wy ścigóweczka i ten zapas mocy był mi potrzebny.
rezon - 13-06-2012, 20:52
Aleksander1965 napisał/a: | A propo w silnkach 2,0 też jest filtr cząstek stałych typu suchego z założenia miał być dożywotni a w realu często pada zasysając olej napędowy bezpośrednio do oleju silnika | Wiesz w ogóle o czym piszesz???? Co ma DPF do oleju silnikowego? Czytałeś na forum żeby komuś padł DPF w 2.0? Rozumiem zachwyt neofity nad nowym nabytkiem, ale to nie uprawnia do pisania bzdur.
zibiiwo - 15-06-2012, 16:10
Panowie-czy w miśku z 2008 poj. 2.0(140KM) zawsze występują ksenony i spryskiwacze.Czy jest możliwe,że są ksenony a brakuje spryskiwaczy ?
rezon - 15-06-2012, 17:24
ksenony bez spryskiwaczy są niezgodne z przepisami. Ksenony były montowane od wersji Intense+ - plus był właśnie za ksenony.
mitsu00 - 15-06-2012, 18:50
zibiiwo napisał/a: | Panowie-czy w miśku z 2008 poj. 2.0(140KM) zawsze występują ksenony i spryskiwacze.Czy jest możliwe,że są ksenony a brakuje spryskiwaczy ? | Masz zdjecie? Dziwna sprawa bo spryski montowane cgyba sa niezaleznie czy auto ma zenki czy nie. Widzialem egz bez xenonow ze spryskiwaczami mianowicie.
fufaj3 - 15-06-2012, 19:16
Witam
z tego co wiem masz xenon to masz spryskiwacz
nie masz xenonów to nie masz spryskiwaczy
przynajmniej w O2
mitsu00 - 15-06-2012, 19:25
fufaj3 napisał/a: | Witam
z tego co wiem masz xenon to masz spryskiwacz
nie masz xenonów to nie masz spryskiwaczy
przynajmniej w O2 | Tak jak pisalem wyzej: widzialem wiele OII ze spryskami i bez xenonow. W jednym z moich wczesniejszych aut (BMW 318 '02) mialem tez i spryski i brak xenonow. Dlatego wydaje mi sie to troche dziwne. Tak jest przynajmniej jesli chodzi o wersje europejskie. Amerykance natomiast bez xenonow nie maja spryskow. Jednym z takich sam jezdzilem. Jesli to amerykaniec bez spryskow ale z xenonami, to na bank wlasciciel wlozyl chinskie piraty. Nie ma toto legalizacji i przy ewentualnej kontroli Policja ma prawo zabrac dowod rejestracyjny.
|
|
|