[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY3A 1.8] WYMIANA PASKA MIKRO I 3 ROLEK
tomaszekk7 - 15-06-2012, 12:04 Temat postu: [CY3A 1.8] WYMIANA PASKA MIKRO I 3 ROLEK Niestety ostatnio coraz bardziej było słychać gwizdanie od paska wieloklinowego. Postanowiłem go wymienić wraz z rolkami , które już były zużyte. Cena w ASio była kosmiczna : 2 rolki po 500 zł za sztk., rolka z napinaczem 700 zł., pasek mikro 300. Postanowiłem poszukać zamienników. Wszystkie części kosztowały mnie ok 195 zł.
UWAGA długość paska mikro to 2,5 metra.
Karwoś - 15-06-2012, 21:47
Niestety serwisy w polsce nadal zarabają na serwisie - a nie powinno tak byc - a przynajmniej nie tak mocno . Jak wymienialem rozrząd w swoim (2.0 z usa 2004 ) to serwis wyliczyl na 3800zl - wręcz zalecili kupno czesci w usa - niecale chyba 200$ z pompą wody - za robote 200 - napinacz pasek i pompa (pasek w polsce to 600zl - w usa ten sam 30$) pompa chyba 1800 - w usa 130$. - oczywiscie w serwisie mitsu w chicago - jakbym bral inne firmy to ok 100$ za wszystko
RYBOSTWOR - 28-06-2012, 11:51 Temat postu: Re: WYMIANA PASKA MIKRO I 3 ROLEK
tomaszekk7 napisał/a: | Niestety ostatnio coraz bardziej było słychać gwizdanie od paska wieloklinowego. Postanowiłem go wymienić wraz z rolkami , które już były zużyte. Cena w ASio była kosmiczna : 2 rolki po 500 zł za sztk., rolka z napinaczem 700 zł., pasek mikro 300. Postanowiłem poszukać zamienników. Wszystkie części kosztowały mnie ok 195 zł.
UWAGA długość paska mikro to 2,5 metra. |
A przy jakim przebiegu się to objawiło?
PZDR
Rybostwor
tomaszekk7 - 28-06-2012, 15:17 Temat postu: Re: WYMIANA PASKA MIKRO I 3 ROLEK OK. 60 tyś.
basf_wrocław - 04-11-2012, 10:24
Fajnie, że kolega Tomaszek sobie poradził z problemem. Szkoda, że nie napisał jak...
W moim Lancerze 1.8 mivec przy przebiegu 105kkm połowa paska odpadła. Naprawiłem na następujących częściach:
pasek 6PK2565, oryginał też może być - 6PK2563 (50zł)
rolka napinacza DEX 03-539 (43zł); wymiary - 65x26x17
rolki prowadzące DEX 03-201 (30zł); wymiary -70x17x25
Pod rolki dałem milimetrowe podkładki ponieważ mają o 2mm szersze łożyska, same rolki są szersze o milimetr. Moje rolki miały wady odlewnicze, trzeba je zeszlifować.
Koszt 153zł. Pozdro.
Euphoria - 25-07-2022, 15:47
Heja. Odgrzeję temat. Wymieniłem pasek, teraz jeszcze pytanie o rolki. Sprawdziłem wszystkie 3 - nie hałasują jakoś specjalnie, nie kręcą się w nieskończoność, zatrzymują się po chwili, każda jedna ma jednak delikatny luz (0,5 może 1mm max). Dla świętego spokoju chciałbym wymienić 2 rolki + cały napinacz. Czy napinacz INA oraz rolki SKF to dobry wybór czy celować w inne firmy? Czy jest coś szczególnego co powinienem wiedzieć żeby uniknąć niespodzianek przy wymianie? (lewe gwinty, jakieś podkladki itd?) Jakie są momenty dokrecenia rolek oraz srub napinacza? Z góry dzięki za pomoc. [2008 Lancer Sportback 1.8 4B10]
|
|
|