Chcę kupić Lancera! - Mitsubishi Lancer Ralliart 240 KM
MartinMM - 22-07-2012, 15:37 Temat postu: Mitsubishi Lancer Ralliart 240 KM Witam, czy ktoś posiada wiedzę na temat tego samochodu:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C23643859.html
Proszę o odpowiedz
zenker - 22-07-2012, 18:05
Powiem ci że to cena netto jest podana to po pierwsze kupe kasy za uzywane auto nadodatek jak na taki mały przebieg kierownica styrana ze szok kwestia gustu ja tam wolalbym juz nowego z salonu nie raliarta ale to ja wersje intense przegieg 0 i smigasz ze szok pozdro:)
MartinMM - 22-07-2012, 20:21
słuszna uwaga, boje się, że takie auto mogło by być mega katowane przez poprzedniego właściciela. Akurat osoba która jest zainteresowana zakupem tego autka jezdzi lancerem Intense i chciała by wymienić ze wzgledu na 4x4 oraz silnik.
robertdg - 22-07-2012, 20:44
MartinMM napisał/a: | boje się, że takie auto mogło by być mega katowane przez poprzedniego właściciela | Aut takiego pokroju nie kupuje nikt po to by jeździć do kościoła, więc nalezy się liczyć z tym, że ktoś dawał w palnik, a czy robił to z głową czy bez umiaru to już druga sprawa. Jezeli jest dostepna pełna historia serwisowa to tym lepiej, podjechać zweryfikować, lepiej stracić 300zł na serwisie niż krotnośc tego na naprawach
JCH - 22-07-2012, 20:54
Powiększ sobie i pooglądaj ostatnie zdjęcie - to z pieczątkami. Dziwnie wygląda
RalfPi - 22-07-2012, 21:08
JCH napisał/a: | Powiększ sobie i pooglądaj ostatnie zdjęcie - to z pieczątkami. Dziwnie wygląda | No - niemal wszystkie wpisy tym samym długopisem zrobione...
Dla mnie też podejrzane, ale cena faktycznie trochę przesadzone - fotele dość mocno zniszczone IMO - fura może mieć zrobione 100'000 km... albo i więcej, albo koleś w ogóle jej nie szanował. Ale nie chcę wypowiadać się kategorycznie - namawiam do ostrożności.
rysiul - 22-07-2012, 21:26
Jak na mój gust warto przeprowadzić rozmowę z właścicielem, jeśli to świadomy użytkownik mocnego auta dbający o jego stan techniczny, można się zastanawiać poważniej nad zakupem.
zenker - 22-07-2012, 22:53
wlasnie zerknolem te fotki z przegladow z tego co widze to mial 5 autoryzowanych reszta sami sobie odpowiedzcie przebieg majstrowany auto ma powyzej 100 tysia widac po fotelach kierownicy ja bym takiego niechciał heh pozdro all :0
MartinMM - 22-07-2012, 23:41
dziekuje wszystkim za cenne sugestie
gzesiolek - 23-07-2012, 11:27
Strasznie spisku poszukujecie...
Auto do obejrzenia, wnetrze wyglada na lekko zuzyte, ale dobrze by bylo je zobaczyc na zywo, bo zdjecia sa maksymalnie artystyczne a nie naturalne...
co do zarzutow:
1) cena, nie wiem co ludzie maja co ceny, jak dla mnie podejrzanie niska... Evo z tego rocznika chodzi za min.90tys... wiec stawialem, ze RA to 70tys min... tak czy siak po 3 latach 50% spadku wartosci to maks... a nowy koztowal chyba pow 120tys PLN
2) przeglady to nie wiem skad ktos wnosi ze 5 autoryzowanych a 3 nie... pieczatki te male to oficjalbe pieczatki autoryzacyjne ktore mowia w jakim roku jaki numer autoryzacyjny mialo ASO wykonujace dany przeglad... ja u siebie mam wszytkie takie... dla mnie to juz ta pierwsza jest bardziej podejrzana, bo to pieczatka importera, a nie serwisu
Auto krajowe serwisowane prawdopodobnie w 1-2 miejscach wiec dokladnie mozna potwierdzic historie serwisowa u zrodla... Dowiedz sie gdzie byl kupiony i gdzie serwisowany...
Generalnie RA sa jednak nietypami u nas na rynku... juz latwiej dorwac Evo, ale Evo nie masz jako SB... odrzucac go na starcie mija sie z celem, ale sprawdzic dokladnie nie zaszkodzi...
mitsu00 - 23-07-2012, 14:40
gzesiolek napisał/a: | Strasznie spisku poszukujecie...
Auto do obejrzenia, wnetrze wyglada na lekko zuzyte, ale dobrze by bylo je zobaczyc na zywo, bo zdjecia sa maksymalnie artystyczne a nie naturalne...
co do zarzutow:
1) cena, nie wiem co ludzie maja co ceny, jak dla mnie podejrzanie niska... Evo z tego rocznika chodzi za min.90tys... wiec stawialem, ze RA to 70tys min... tak czy siak po 3 latach 50% spadku wartosci to maks... a nowy koztowal chyba pow 120tys PLN
2) przeglady to nie wiem skad ktos wnosi ze 5 autoryzowanych a 3 nie... pieczatki te male to oficjalbe pieczatki autoryzacyjne ktore mowia w jakim roku jaki numer autoryzacyjny mialo ASO wykonujace dany przeglad... ja u siebie mam wszytkie takie... dla mnie to juz ta pierwsza jest bardziej podejrzana, bo to pieczatka importera, a nie serwisu
Auto krajowe serwisowane prawdopodobnie w 1-2 miejscach wiec dokladnie mozna potwierdzic historie serwisowa u zrodla... Dowiedz sie gdzie byl kupiony i gdzie serwisowany...
Generalnie RA sa jednak nietypami u nas na rynku... juz latwiej dorwac Evo, ale Evo nie masz jako SB... odrzucac go na starcie mija sie z celem, ale sprawdzic dokladnie nie zaszkodzi... | Bardzo dziwne wydaja mi sie te pieczatki MMC. To pieczatka firmowa Importera i z tego co mi wiadomo oni nie prowadza dzialalnosci warsztatowej a co za tym idzie nie przeprowadzaja przegladow gwarancyjnych. Pozostale pieczatki naleza do ASO.
Trik - 25-07-2012, 02:15
zenker napisał/a: | wlasnie zerknolem te fotki z przegladow z tego co widze to mial 5 autoryzowanych reszta sami sobie odpowiedzcie przebieg majstrowany auto ma powyzej 100 tysia |
Akuratnie RA ma taki sam interwał przeglądów jak EVO czyli 15000km plus do tego co 7500km wymiana oleju z filtrem. Czyli przebieg może być dobry.
|
|
|