[02-06]Lancer CS0 - Nowe sprzęgło do Lancera 4g63.
r4ster - 28-08-2012, 19:47 Temat postu: Nowe sprzęgło do Lancera 4g63. Witam, posiadam Mitsubishi Lancer Kombi 2.0 z 2004 roku z silnikiem 4g63.
Wczoraj byłem u mechanika, który stwierdził, że sprzęgło już powoli zlibża się ku końcowi.
I teraz tak, z tego co widziałem na allegro to aktualnie jedynie to sprzęgło http://moto.allegro.pl/sp...2582603345.html
Tak więc, czy to sprzęgło jest okej ? Czy można znaleźć ewentualnie coś innego ? I jak tak, to gdzie ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi .
Pozdrawiam, Marcin.
krzychu - 28-08-2012, 20:20
Gość chyba nie wie co sprzedaje. Na pewno to nie jest to samo sprzęgło co do EVO IX, a tym bardziej EVO X....
Ja pisałem kiedyś do Japanez-a to mi policzył coś koło 600zł za komplet.... Ale jeszcze nie wymieniałem (bierze wysoko prawie od początku jak go mam)...
nicus101 - 28-08-2012, 22:43
@krzychu a jaki przebieg ? bo w sumie moje tez od nowosci bierze dosc wysoko i po przeejechaniu prawie 30tys nie widze roznicy na gorsze
Arktic - 28-08-2012, 22:44
U mnie też bierze wysoko i jak dotąd(czyli od przejechanych 8kkm) nic się nie zmieniło więc zostawiłem jak jest, puki się nie ślizga nie ma co się przejmować;) a wracając do tematu kiedyś w necie znalazłem zamiennik za 700zł chyba na stronie eparts.pl czy jakoś tak:P tylko nie wiem jak to sprzęgło znosiło by normalną eksploatację, poza tym słyszałem o regeneracji sprzęgieł ale w praktyce nie wiem jak długo takie sprzęgła wytrzymują i sam jestem tego ciekaw bo kiedyś wyczytałem gdzieś w internecie(nie wiem czy to prawda),że wiele sprzęgieł sprzedawanych jako zamienniki są częściami po regeneracji.
Pozdrawiam
nezik - 28-08-2012, 23:19
gosc sobie w aukcji napisał evo, zeby wiecej osob mu wchodzilo. exedy sa troche drogie. ja zakladalem serie do 4g63t i sie w tysiaku zmiescilem ale to bylo pare lat temu
krzychu - 29-08-2012, 06:53
nicus101 -> PW
U mnie jest oprócz tego, że wysoko bierze to jeszcze poszarpuje czasem na zimnym jak jest wilgotno (jakaś wada okładziny ponoć). A jeśli chodzi o samą jego pracę to już nie to samo bo teraz bierze jakby w mniejszym zakresie i do tego tłumik drgań skrętnych dogorywa bo trzeba się bardziej starać przy zmianie biegów żeby nie szarpnęło.... Tak że tez mnie to czeka, ale na razie miałem inne wydatki....
A jak pytałem Japneza to tarcza miała być exedy (taka co fabrycznie) z tego co pamiętam za to ~600zł.
nicus101 - 29-08-2012, 13:19
@krzychu mam podobne objawy... byle jeszcze jakies 15kkm wytrzymalo potem juz moze sie sypac
demoniszcze - 29-08-2012, 17:56
krzychu napisał/a: | nicus101 -> PW
U mnie jest oprócz tego, że wysoko bierze to jeszcze poszarpuje czasem na zimnym jak jest wilgotno (jakaś wada okładziny ponoć).. |
Kurcze tak jak już kiedyś gdzieś pytałem mam to samo, mimo że sie staram to często wychodzi ruszanie tak jakbym się dopiero uczył jeździć
krzychu - 29-08-2012, 21:41
A nie to z ruszaniem nie ma problemu.... Chyba że jest ten efekt poszarpywania ale to bardzo rzadko jak jest zimno i wilgotno...
p_k - 29-08-2012, 23:14
W opisie aukcji są jak widać błędy
MITSUBISHI LANCER (KOMBI & SEDAN)(CS_W, CS_A)
silnik: 2.0 16V
produkcja od: 09.2003 ->
moc silnika: 99kW/125kM ???
A na chłopski rozum to samo sprzęgło i dość słaby docisk w 135 konnym Lancerku co w 300KM EVO?
Niech się spece wypowiedzą bo sam jestem ciekawy.
milczewicz - 31-08-2012, 09:05
Nie jestem może ekspertem ale ściemą śmierdzi na kilometr...Ja bym sie w allegro nie bawił. Lepiej wybrać dobry sklep internetowy gdzie masz pewność że nikt Cie w konia nie zrobi i jeszcze mechanik doradzi. A w razie czego można oddać i nikt nie będzie Ci robił problemu.
nicus101 - 01-09-2012, 04:05
A ja bylbym w stanie uwierzyc ze sprzeglo z Evo moze pasowac notabene w niektorych EVO byl montowany 4G63T wiec konstrukcja silnika i skrzyni moze byc bardzo zblizona
wyspa911 - 09-01-2014, 11:07
Witam, ostatnio w moim Lancerze ni stąd ni z owąd pojawił się problem ślizgającego się sprzęgła, zdziwiło mnie to bo wcześniej nie było jakiś objawów, a teraz ślizga się dość mocno ( jak się nagrzeje to coraz mniej). Tak więc myślę, że raczej sprzęgło do wymiany. Zadzwoniłem dziś do sklepu Japończyk w Białymstoku żeby zapytać o to nieszczęsne sprzęgło. Pani ze sklepu powiedziała, że docisk jest (293 zł), łożysko też (80 zł), a tarcza niestety u nich nie występuje i najprawdopodobniej tylko w oryginale. Zdziwiło mnie to, ale rzeczywiście na alledrogo nie znalazłem żadnej tarczy do mojego Lancera (4g63, 2005r). Może ktoś ma wiedzę gdzie taką tarczę kupić? Do ASO nie dzwonie na razie bo nie chce sobie humoru psuć. Czy tarcza nie powinna pasować od Galanta z tym silnikiem? Bo przecież takie występowały. Może są jeszcze inne modele Mitsu z tym sprzęgłem?
krzychu - 09-01-2014, 11:09
Napisz do japaneza (takie sprzedawca polecany na forum) co prawda paczka po paru dniach ale wyceniał na jakieś 600 parę złotych. Jak zapytałem o numery części to napisał wprost, że mi tego nie powie. Po prostu w katalogach pewnie są błędy/braki.
Możesz też napisać do dystrybutorów exedy
Tak na szybko:
http://www.sprzegla24.pl/...r-MBK2052/14677
Ale trzeba się upewnić bo błędów w katalogach co nie miara.
figi - 09-01-2014, 13:01
wg katalogu:
docisk MR534354 => EXEDY MBC568
tarcza MN168250 => EXEDY MBD081U
łożysko MD749998 => EXEDY BRG210
zestaw EXEDY MBK2053
|
|
|