To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Colt 1.3 Turbo 98r problem!

p4trol - 20-10-2012, 13:44
Temat postu: Colt 1.3 Turbo 98r problem!
Witam, jestem posiadaczem Mitsubishi Colt 1.3 Turbo 93r i mam kilka pytań/problemów.

1. Jak jadę to od czasu do czasu gdy dodaje gazu samochód tak jak by tracił moc na parę sekund i zamiast przyśpieszać to zwalnia tak jak bym zdjął nogę z z gazu, a po chwili wystrzela jak strzała do przodu. Czym to jest spowodowane? Co jest nie tak?

2. Kolejne pytanie jest odnośnie wskaźnika paliwa na desce. Jak tankuje np. za 50zł wskazówka podnosi mi się tylko do pierwszej kreski (zaraz nad czerwoną) i bardzo szybko zapala się "żebrak" wcześniej podnosiła się chyba do 4 z tego co pamiętam i teraz pytanko muszę wymieniać wskaźnik w baku czy mógł się tylko zapchać i da się to jakoś przeczyścić? Ile jedna kreska ma litrów?

3. Jak sprawdzić ile moja Turbina dodaje mi koni?

KlaudiuszBdg - 20-10-2012, 14:47

Pokaż fotkę pod maską, bo nie chce mi się wierzyć że masz takie cudo ;)
Maretzky85 - 21-10-2012, 02:48

Jak masz colta turbo, to powiedz co jest namodzone, żebyśmy mogli cokolwiek diagnozować.
Może TPS się zepsuł.

p4trol - 21-10-2012, 16:45

Fotki wstawię dziś wieczorem a co do tego namodzenia to sam nie jestem wstanie dokładnie powiedzieć kupiłem go nie dawno i wiem tylko że ma turbine
SPAM - 26-10-2012, 21:22

p4trol napisał/a:
Fotki wstawię dziś wieczorem a co do tego namodzenia to sam nie jestem wstanie dokładnie powiedzieć kupiłem go nie dawno i wiem tylko że ma turbine

Nieźle mieć coś i nie wiedzieć co :P
Zobacz obrazek u mnie pod postem czy tak wygląda mniej-więcej??
Czemu ktoś uturbiał 1,3 a nie 1,6 jak to CJ??

Daj to foto silnika

Anonymous - 27-10-2012, 17:25

Myśle ,że to ten opisywany w tym temacie http://coltmania.pl/auta/cj0-1-3-turbo-t92296.html
p4trol - 03-11-2012, 20:53

Nie wiem co dokładnie mam pod maską bo koleś który mi sprzedawał powiedział że Colt ma Turbine i oko 100 koni a sam się za bardzo nie znam to mój pierwszy samochód :D Dałem za niego 4000zł ktoś może mi powiedzieć czy dobra cena? Czy przepłaciłem? Czy zrobiłem złoty interes w co wątpię ;p Fotki poniżej:



















Maretzky85 - 03-11-2012, 23:08

Jak buda nie zgnita i podłużnice jeszcze istnieją to spoko cena. Co do tego nie jechania to może sonda lambda, albo dodatkowe wtryski coś dają ciała ? Ewentualnie sterowanie.
Powiedz jeszcze kiedy mu się to dzieje ? Przy wciśniętym na maxa pedale gazu czy przy normalnej jeździe ?

FTOrek - 04-11-2012, 08:58

Ciekawy samochodzik,ale tylko wówczas gdy sprawny.Jeśli się na tym nie znasz,jest to Twój pierwszy samochód to kasę zjedzą Ci mechanicy.Miejmy nadzieję że zepsuła się jakaś drobnostka.Powodzenia i dużo cierpliwości.
p4trol - 05-11-2012, 13:18

Dzieje sie tak przy normalnej jeździe a jak wcisnę pedał na maxa to się odblokowuje i zaczyna normalnie przyśpieszać.
KlaudiuszBdg - 05-11-2012, 18:30

Po pierwsze zwracam honor, to chyba jedyny colt 1.3T na Polske ;)

Co do wątku, to z tego co pamiętam to przy wciśnięciu gazu na maksa komputer przestaje brać lambdę pod uwagę i leje pełną dawkę; masz zainstalowany wskaźnik AFR ?

W ogóle to ciężkie auto sobie wybrałeś na pierwsze; te silniki są kapryśne już w normalnej wersji, a tu jeszcze namodzone ;)

Maretzky85 - 05-11-2012, 21:43

To faktycznie wygląda jakby sonda lambda padała.
KlaudiuszBdg - 06-11-2012, 16:45

Tylko nie wymieniaj w ciemno, podepnij pod komputer lub oscyloskop i sprawdź zanim wejdziesz w koszty
p4trol - 06-11-2012, 19:02

Nie posiadam wskaźnika AFR, co on pokazuje? opłaca się zainstalować taki wskaźnik? jeśli tak to czy trudno jest samemu to zrobić? Niestety ale moja wersja ma jedynie wskaźniki od prędkości, temperatury i paliwa bo widziałem takie co mają jeszcze obrotomierz itp.

Możliwe, że ciężkie jak na pierwszy samochód ;p ale nie zastanawiałem się jak go kupowałem bo w jeden dzień wybrałem się żeby pojeździć za samochodem i ten mi się spodobał to go kupiłem ;D

Istnieje jakiś sposób prócz hamowni na sprawdzenie ile moja turbina dodaje koni bo koleś, który mi go sprzedawał powiedział że ma oko 100 ale wolał bym się dowiedzieć ile dokładnie :D wiem że pewnie przez te lata parę koni zjadło ale i tak wolał bym się dowiedzieć a szkoda mi kasy na hamownie.

i9i - 06-11-2012, 23:22

Bez hamowni nie da rady określić przyrostu mocy, chyba że wymienisz wszystkie mody silnika i jakich komponentów użyto do nich, to pi razy drzwi koledzy podpowiedzą ile co by dało. Jedź na tą hamownię na sprawdzenie, niech podepną analizator spalin, oscyloskop i stwierdzą co dolega, wydasz te parę stówek ale będziesz wiedział na czym stoisz. A tak to zaczniesz wymieniać wszystko po kolei i jak FTOrek napisał: mechanicy Cię zjedzą. Stówka za to, dwie za tamto za coś innego pięć i tak wszyscy będą gdybać i szarpać po kolei.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group