Space Star Techniczne - [MSS ALL] [AUDIO] Radio i przejsciowka ISO
Anonymous - 23-08-2006, 20:48 Temat postu: [MSS ALL] [AUDIO] Kostka ISO do radia fabrycznego Witam, kolega własnie kupił Space Stara z 2001 roku, ale niestety auto było przywiezione z niemiec i jakiś gamoń wyrwał radio razem z kostką. Mam prośbę , czy ktoś z posiadaczy MSS nie ma przypadkiem rozpiski kostki orginalnej do radia. Jest tam 12 kabli, a nie chce mi się rozbierać pół samochodu, znalazłem opis złacza, ale teraz muszę dopasować kolory kabli. Z góry dziękuję za pomoc, bo w moim Lancerku sa inne kolory kabli niestety.
jawlo - 23-08-2006, 22:27
Ja mam rocznik 2002 i u mnie tak to wygląda. Jest jeszcze jeden przewód, który omija tą wtyczkę. Ale nie mam oryginalnego radia i ten przewód jest wpinany do przejściówki ISO.
Anonymous - 29-12-2006, 20:41 Temat postu: [MSS ALL] [AUDIO] Radio i przejsciowka ISO Witam!
Mam pytanie dotyczace kabla od radia w MSS, mianowicie wzialem sie za szukanie na allegro przejsciowki z MITSU na ISO. Znalazlem kilka pozycji, ale troche mnie zastanawia dlaczego wszystkie przejsciowki skladaja sie z jednej kostki po stronie auta, skoro z mojego MSS wystaja dwie?
Jestem drugim wlascicielem auta, wiec moze cos bylo zmieniane. Napiszcie prosze czy w Waszych MSS takze sa dwa przewody....
Z gory dziekuje, pozdrawiam i zycze pozytywnego nowego roku
Potek - 29-12-2006, 23:41
A ta druga kostka to nie jest od wyswietlacza i komputera pokładowego
TUTAJ masz temat o ori radiach do Mitsubishi i tam widać że wejście do radia jest jedną kostką (zazwyczaj czarne gniazdo w radiu) a to białe gniazdo to od wyświetlacza i komputera pokładowego. Gniazdo okrągłe to od zmieniarki.
Anonymous - 01-01-2007, 10:17
Ta mniejsza kostka cię nie interesuje, bo tak jak napisał Potek, jest od wyświetlacza komputera.
Anonymous - 23-01-2007, 15:28
Mam radio do Mitsubishi które posiada gniazdo 16-pinowe do wyswietlacza komputera. Jednak w samochodzie Space Star mam wtyczke 12-pinową z czterema przewodami. Potrzebuje informacji o przeznaczeniu tych przewodów. Oznaczenia gniazda w rodioodnorniku posiadam. Ze schematy dołączonego do radyjka wynika ze do wyswietlacza uzywanych jest właśnie cztery przewody.
Z góry dzieekuje za pomoc.
Potek - 23-01-2007, 17:21
alsys, zobacz TEN temat. Porównaj ze swoja wtyczką i może Ci się coś rozjaśni.
Z tego co wiem to nikt nie wnikał które przewody za co odpowiadają w wtyczce od wyświetlacza.
Anonymous - 13-07-2007, 22:02
Schemat oryginalnej kostki znajdziesz tu: http://elektron.pol.lubli...4/kable/oem.htm
Aha na stronie widok kostki przy radio
POMOCY. Ja mam złacze ISO schemat : http://elektron.pol.lubli...able/dolkab.htm
Nie wiem jak podłączyć sterowanie anteną automat (5). Nie wiem pod jaki kabel w wiązce dochodzacej do radia to podpiąć, bo wiem ze nie pod zasilanie anteny. Poprzedni własciciel obciął oryginalna kostke i przylutował ISO ele cos zchrzanił. Chce to przylutowac od nowa
Ostatecznie wyjme antene i zobacze jakie kolory kabli od niej idą i gdzie, ale to sie wiąże z rozebraniem czesci wnetrza. Zaznaczam że nie widziałem różowego kabla w wiązce dochodzacej do radia.
Pozdro
Anonymous - 27-11-2007, 18:26 Temat postu: radio mss witam . jestem nowym członkiem mitsumaniaków .mam pytanie chce wymienic radio na cd posiadam mss 1.8gdi a tam jest kaseciak ,i tu jest problem co z przyciskiem do resetu komputera. POZDRAWIAM
Anonymous - 27-11-2007, 20:49
Witam
Spokojnie wymieniaj radio, bo reset kompa będzie chodził. Jak kupiłem Miśka to wcale nie miałem radia i wstawiłem CD. Ustawienia godziny i właśnie reset komputera działa bezproblemowo. Jedynie problem może być z ustawieniami samego kompa, z tego co pamiętam i było to wałkowane na forum, to komp będzie działał w tym ustawieniu w jakim masz teraz (przy oryginalnym kaseciaku). Czyli jak masz średnie spalanie to będzie tylko średnie spalanie, bez możliwości przeskoczenia na aktualne spalanie, czy ilość kilometrów jakie pozostały do przejechania na baku. Generalnie moim zdaniem to nie problem, bo i tak najlepiej mieć ustawione średnie spalanie i tyle.
Jeśli się mylę to koledzy z forum mnie poprawią.
Pozdrawiam
szpak
Anonymous - 27-11-2007, 21:17
Dzięki pozdrawiam.
markostar - 27-11-2007, 23:37
Bez firmowego radia możesz przestawiać wskazania na wyświetlaczu tak aby cały czas była pokazywana jedna wartoś.
Możesz pobawić się w ten sposób :
1. Wyłącz zapłon
2. Naciśnij nieopisany przycisk pod wyświetlaczem
3. Włącz zapłon
4. Trzymając cały czas naciśnięty nieopisany przycisk naciśnij "SET" pod wyświetlaczem i zmienisz wyświetlaną informacje.
5. Puszczasz przyciski i pozostaje na wyświetlaczu to co ustawiłeś.
Miłej zabawy
Anonymous - 28-11-2007, 17:06
Dziękuje .A tak przy okazji jak auto się sprawuje , jam mam je dopiero od miesiąca ,śledzę posty o MSS na temat tej przepustnicy i myślę aby ją wyczyścic. pozdrawiam
markostar - 28-11-2007, 21:12
Jeśli są kłopoty z wolnymi obrotami (spadek poniżej 600 i w związku z tym telepanie całej karoseri) to warto wyczyścić - jeśli jest w miarę dobrze to dać sobie spokój bo wyczyszczenie przepustnicy wiąże się z kolejną czynnością (nauczenie komputera prawidłowej pracy). Jeśli będzie konieczność czyszczenia to radzę poszukać prywatnie dobrego i precyzyjnego mechanika bo odradzam zlecić to w ASO w Poznaniu (brak u nich precyzji a najważniejsza jest dla nich kasa). Jeśli zajdzie konieczność wyczyszczenia przepustnicy to o nauce komputera pogadamy później.
W razie czego mój tel 791-77-69-10
Anonymous - 29-11-2007, 18:13
Dzięki . Chyba jest dobrze ,tak mi się wydaje .Jak jest zimny to trochę faluje potem jest ok.i czasami w czasie jazdy nagle sam na ułamek sekundy dostaje kopa. Byłem w LUBONIU u Blaszki niby mają pojęcie, o czyszczeniu przepustnicy , dzięki za numer tel. POZDRAWIAM
|
|
|