[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Gaśnie przy dojerzdżaniu do krzyżówki jak jest zi
Anonymous - 30-12-2006, 14:37 Temat postu: [CA1A 1.3] Gaśnie przy dojerzdżaniu do krzyżówki jak jest zi POMOCY niemogłem znaleść tagiego postu więc piszę nowy sorry admin. Wstałem rano do pracy odpaliłem misia i wszystko ok troszke pochodził bo skrobałem szyby wsiadam wpinam wsteczny daje gaz a tu pasek klinowy zapiszczał i spadły nagle obroty ale nie zgasł? po 6 godzinach stania na firmowym parkingu odpaliłem bez problemu ruszyłem normalnie, dojechałem do krzyżówki i trach zgasł? Co jest grane może być zawalony iltr powietrza? Mam 1,3 12V 94r. 75Km kontrolka CE ani razu nie mrugła, a może lekko mu obroty podnieść? POMOCY!!!
Anonymous - 30-12-2006, 14:44
Pasek klinowy jeśli piszczy nadaje się do wymiany lub regulacji. Zrób to, to pomyślimy co dalej. Masz LPG?
Anonymous - 30-12-2006, 14:52
nie Benzynka nieufam LPG!!
[ Dodano: 30-12-2006, 15:03 ]
jaki jest pasek klinowy w tym modelu?? bo nie moge znalezdz w serwisowce
Anonymous - 30-12-2006, 15:42
Właśnie, spróbuj najpierw podciągnąć pasek klinowy od alternatora i powiadom o rezultatach... U mnie gdy piszczał działy się różne rzeczy, a z racji że mam automata, to nie dość że gasnął to i skrzynka szarpała.
pozdro
SebaD
Anonymous - 30-12-2006, 15:46
Cytat: | [ Dodano: 30-12-2006, 15:03 ]
jaki jest pasek klinowy w tym modelu?? bo nie moge znalezdz w serwisowce |
Zapewne tzw "wielorowkowy"
Anonymous - 30-12-2006, 15:56
jest wielorowkaowy ale jaki rozmiar??
Anonymous - 30-12-2006, 16:15
Symbol wg katalogów: E14PK585
Anonymous - 30-12-2006, 17:01
dzięki podjechałem do mechanika któey zajmuje się tylko japańcami i co się okazało przy włączonych światłach i nadmuchu na max obroty lesą wdół bo alternator niema siły tego uciągnąć i wtedy właśnie piszczy pasek klinowy. Sprawdził aku na przyrządzie i bach za słaby podpiołem nowy i wszystko ok tak się stało bo auto jeździ na krótkich odcinkach. THX 4ALL.
Anonymous - 30-12-2006, 17:16
Chudy23 napisał/a: | przy włączonych światłach i nadmuchu na max obroty lesą wdół bo alternator niema siły tego uciągnąć i wtedy właśnie piszczy pasek klinowy. |
U mnie też tak jest ale nie gaśnie. Piszczy delikatnie przy włączonych światłach. To też akumlator??
Anonymous - 30-12-2006, 17:48
mechanik podmienił mój aku na nowy i było ok teraz w domu ładuje swój aku stary i jutro sprawdze jak co dam znać.
"""U mnie też tak jest ale nie gaśnie. Piszczy delikatnie przy włączonych światłach. To też akumlator??"""""
ps. a spadają ci obroty tak że silnik chodzi ale są drgania ja tak miałem. a pasek i tak wymienię.
Anonymous - 30-12-2006, 17:56
Chudy23 napisał/a: |
ps. a spadają ci obroty tak że silnik chodzi ale są drgania ja tak miałem. a pasek i tak wymienię. |
Raczej nie...
saphire - 31-12-2006, 15:43
Nie prościej sprawdzić czy pasek jest dobrze napięty i ewentualnie mocniej naciągnąć gada?
Anonymous - 31-12-2006, 17:52
Już jest ok naciągnołem pasek i naładowałem aku miśiek już tak nie robi Troche to dziwne było ale dziękuje wszystkim.
|
|
|