To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Gaśnie przy dojerzdżaniu do krzyżówki jak jest zi

Anonymous - 30-12-2006, 14:37
Temat postu: [CA1A 1.3] Gaśnie przy dojerzdżaniu do krzyżówki jak jest zi
POMOCY niemogłem znaleść tagiego postu więc piszę nowy sorry admin. Wstałem rano do pracy odpaliłem misia i wszystko ok troszke pochodził bo skrobałem szyby wsiadam wpinam wsteczny daje gaz a tu pasek klinowy zapiszczał i spadły nagle obroty ale nie zgasł? po 6 godzinach stania na firmowym parkingu odpaliłem bez problemu ruszyłem normalnie, dojechałem do krzyżówki i trach zgasł? Co jest grane może być zawalony iltr powietrza? Mam 1,3 12V 94r. 75Km kontrolka CE ani razu nie mrugła, a może lekko mu obroty podnieść? POMOCY!!! :(
Anonymous - 30-12-2006, 14:44

Pasek klinowy jeśli piszczy nadaje się do wymiany lub regulacji. Zrób to, to pomyślimy co dalej. Masz LPG?
Anonymous - 30-12-2006, 14:52

nie Benzynka nieufam LPG!!

[ Dodano: 30-12-2006, 15:03 ]
jaki jest pasek klinowy w tym modelu?? bo nie moge znalezdz w serwisowce

Anonymous - 30-12-2006, 15:42

Właśnie, spróbuj najpierw podciągnąć pasek klinowy od alternatora i powiadom o rezultatach... U mnie gdy piszczał działy się różne rzeczy, a z racji że mam automata, to nie dość że gasnął to i skrzynka szarpała.

pozdro
SebaD

Anonymous - 30-12-2006, 15:46

Cytat:
[ Dodano: 30-12-2006, 15:03 ]
jaki jest pasek klinowy w tym modelu?? bo nie moge znalezdz w serwisowce


Zapewne tzw "wielorowkowy" ;-)

Anonymous - 30-12-2006, 15:56

jest wielorowkaowy ale jaki rozmiar??
Anonymous - 30-12-2006, 16:15

Symbol wg katalogów: E14PK585
Anonymous - 30-12-2006, 17:01

dzięki podjechałem do mechanika któey zajmuje się tylko japańcami i co się okazało przy włączonych światłach i nadmuchu na max obroty lesą wdół bo alternator niema siły tego uciągnąć i wtedy właśnie piszczy pasek klinowy. Sprawdził aku na przyrządzie i bach za słaby podpiołem nowy i wszystko ok tak się stało bo auto jeździ na krótkich odcinkach. THX 4ALL.
Anonymous - 30-12-2006, 17:16

Chudy23 napisał/a:
przy włączonych światłach i nadmuchu na max obroty lesą wdół bo alternator niema siły tego uciągnąć i wtedy właśnie piszczy pasek klinowy.


U mnie też tak jest ale nie gaśnie. Piszczy delikatnie przy włączonych światłach. To też akumlator??

Anonymous - 30-12-2006, 17:48

mechanik podmienił mój aku na nowy i było ok teraz w domu ładuje swój aku stary i jutro sprawdze jak co dam znać.

"""U mnie też tak jest ale nie gaśnie. Piszczy delikatnie przy włączonych światłach. To też akumlator??"""""

ps. a spadają ci obroty tak że silnik chodzi ale są drgania ja tak miałem. a pasek i tak wymienię.

Anonymous - 30-12-2006, 17:56

Chudy23 napisał/a:

ps. a spadają ci obroty tak że silnik chodzi ale są drgania ja tak miałem. a pasek i tak wymienię.


Raczej nie...

saphire - 31-12-2006, 15:43

Nie prościej sprawdzić czy pasek jest dobrze napięty i ewentualnie mocniej naciągnąć gada?
Anonymous - 31-12-2006, 17:52

Już jest ok naciągnołem pasek i naładowałem aku miśiek już tak nie robi Troche to dziwne było ale dziękuje wszystkim.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group