To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Dziwna wersja Sigmy

GóR3K - 09-01-2013, 18:29
Temat postu: Dziwna wersja Sigmy
Witam wszsytkich, ogarnia może ktoś co to za wersja z navi i do czego są te 3lub 4 przyciski w miejscu zapalniczki ? I do czego służą dwa dodatkowe przyciski na panelu sterowania szybami ?

foto:




PS.To są oryginalne felgi? Bo poszukuję takich felg, mogą być trochę zmęczone do renowacji :





kolejna sprawa intryguje mnie z czego to mogą być lampy :

wojtas - 09-01-2013, 20:02

Navi, tylko w Japońskim Diamanie, dolny przycisk na panelu to blokada drzwi. Co do felg, są to 16 oferowane przez niemieckiego dilera.
GóR3K - 09-01-2013, 22:56

bardzo ladne felgi ale chyba malo prawdopodobne ze gdzies dostane taki felunek ;-)
mazda10000 - 09-01-2013, 23:02

Ci japończycy to za dobrze mieli...
wojtas - 09-01-2013, 23:14

GóR3K napisał/a:
bardzo ladne felgi ale chyba malo prawdopodobne ze gdzies dostane taki felunek ;-)

Kto tam wie, może się uda. Ja trafiłem razem z autem :wink:

GóR3K - 09-01-2013, 23:41

wojtas021180 napisał/a:
GóR3K napisał/a:
bardzo ladne felgi ale chyba malo prawdopodobne ze gdzies dostane taki felunek ;-)

Kto tam wie, może się uda. Ja trafiłem razem z autem :wink:


Miałeś farta do tego wagona , jak nie przód polift to opcjonalny felunek hehe
Dwie rzeczy których Ci szczerze zazdroszczę :p

znalazlem całą sigmę z tymi felami ale 1200 km od Radomia to sporo :/

SIGMA KOMBI

mazda10000 - 10-01-2013, 15:15

Przejrzałem stronkę z której zdjęcia wziął GóR3K, obejrzałem wszystkie Diamanty z 4WD... i przeszła mi myśl, czy by zamiast lakierować swoją, może by i kupić tam Diamanta... tym bardziej, że mój ojciec musi jechać w tym roku do Moskwy... fakt, że te Diamanty są zazwyczaj w okolicach Nowosybirska i koszt razem z rejestracją i sprowadzeniem wyniósłby jakieś 20 tys., a docelowa forma Diamante 4WD 3,0TT ( a może 3,5 ) pewnie jeszcze z 6 tys.... oj marzy się :D Wiecie może czy wszedł ten przepis, który zezwala rejestrację w PL aut z kierą po prawej?
t0m3k - 10-01-2013, 16:25

i ciekawe jak bedziesz wyprzedzał tira jak nie jestes w stanie zobaczyc czy cos nie jedzie z naprzeciwka :)
Tomek - 10-01-2013, 16:35

mazda10000 napisał/a:

i ciekawe jak bedziesz wyprzedzał tira jak nie jestes w stanie zobaczyc czy cos nie jedzie z naprzeciwka :)


to sobie założy zestaw lusterek z ZSRR
nie będzie umiał wyprzedzić, to nie wyprzedzi

w europie można rejestrowac angliki, w anglii europejczyki też można
tylko w polsce jest to niebezpieczne, ciekawe

t0m3k - 10-01-2013, 17:16

Polska zawsze była ' inna' :D
wojtas - 10-01-2013, 19:43

Może mi ktoś powiedzieć co to za wersja 24 :twisted:



Czyżby potrzeba matką wynalazku. :wink:

Tomek - 10-01-2013, 19:47

wojtas021180 napisał/a:

Czyżby potrzeba matką wynalazku. :wink:


3.0 T

[ Dodano: 10-01-2013, 19:47 ]
:mrgreen:

zbyszek05 - 10-01-2013, 20:08

Dla mnie ...bez sens ,chyba żeby to byłoby ze złota - za 26 tys. ryzykowac czy to będzie do ogarnięcia to szaleństwo jak i przekładka bo za 26 - 30 tys. można kupic niekombinowane 250-300 KM z napędem na jedną lub dwie osie do poprawek napewno mniejszych .No i napewno stylistycznie ładniejsze od sigmy . Co do rejestracji to prędko nie będzie możliwe jeżdżenie po polskich drogach autem z kierą po prawej stronie chyba że ...samochód od rodziny z A ngli . Co do wyprzedzania - teraz to już nie problem bą są tanie kamerki i odtwarzacze tych kamerek - np dignity za ok.500 zł. Montujesz to w sigmie w miejscu 2 din usuwając trochę plastiku nakładasz maskownicę jak do zwykłego cd/mp3 i masz wersję wzrokowo podobną do diamante z japonii . Proste?
lukasz12 - 07-03-2013, 23:13

wojtas021180 napisał/a:
Może mi ktoś powiedzieć co to za wersja 24 :twisted:

[url=http://img825.images...310.jpg]Obrazek[/URL]

Czyżby potrzeba matką wynalazku. :wink:


Co za patent...
Pasuje popisać "A tymczasem w jednej z republik b. ZSRR"

[ Dodano: 07-03-2013, 23:21 ]
zbyszek05 napisał/a:
Dla mnie ...bez sens ,chyba żeby to byłoby ze złota - za 26 tys. ryzykowac czy to będzie do ogarnięcia to szaleństwo jak i przekładka bo za 26 - 30 tys. można kupic niekombinowane 250-300 KM z napędem na jedną lub dwie osie do poprawek napewno mniejszych .No i napewno stylistycznie ładniejsze od sigmy .


Do ogarnięcia jest wszystko - zależy jakie się ma możliwości finansowe i ile czasu. Ostatecznie można kabelek po kabelku sprawdzić wszystko...
Oczywiście że można pójść po mniejszej linii oporu i kupić sobie choćby np. E38 740i - za 26 da się już coś wyrwać. Ale tu chodzi o coś innego...

PS.
Nie żebym się chwalił - myślę że niedługo światło dzienne ujrzy Lancer (CS0 - 2006) 2.4 - szkoda że nie mój ;)

[ Dodano: 08-03-2013, 06:39 ]
PPS.

Moje "kombinowane" EXE 24V jakoś przez rok ani razu nie zawiodło elektrycznie :-) Może kwestia tego, kto i jak robił SWAP? (Czas, i staranność wykonanych połączeń? :-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group