To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala

slavo_p - 23-01-2013, 23:50
Temat postu: Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala
Witam , niedawno poruszałem temat urwanej świecy żarowej . Po zdjęciu głowicy i rozwierceniu swiecy szpec dorobił tulejke rozwiercił w głowicy otwór i jużsie cieszyłem że wszystko ok . Gdy przywiozłem głowice do domu wymieniłem uszczelniacze zaworowe , założyłem uszczelke pod głowice i dokręciłem śruby , jednym słowem poskłądałem wszystko do kupy , złożyłem rozrząd , ustawiłem wtrysk czujnikiem , wyregulowałem zawory na 0,15 , odpowietrzyłem wtryski zagrzałem swiece i za nic nie mozna go odpalic . Kręci kręci i nic , po dłuższym kręceniu wylatuje dymek z weża pokrywy zaworów . Początkowo mysłałem ze to zawory wiec ustawiłem na 0,20 i dalej to samo ;/ Nawet recznie dłużej grzane swiecie nie dają zadnego efektu . Rozrząd sprawdzałem jest na znakach , co do zaworów : ustawiam wał na znak i reguluje (licząc od koła zębatego wałka zrozrządu ) 1,2,4,5 , kręce o 180 stopni i reguluje 3,6,7,8 czy dobrze robie ??

Koledzy co mogłem zle zrobic ? Bo nawet kręcenie na dwa akumulatory nic nie daje , zadnego odzewu . Silnik kręci tak jak by nie dostawał paliwa ;/;/ ale jak popuszcze przewody na wtryskach to sika ;/;/;/ :( :( :( :(

deejay - 24-01-2013, 00:23

slavo_p napisał/a:
Koledzy co mogłem zle zrobic ? Bo nawet kręcenie na dwa akumulatory nic nie daje , zadnego odzewu . Silnik kręci tak jak by nie dostawał paliwa ;/;/ ale jak popuszcze przewody na wtryskach to sika ;/;/;/


Po pierwsze czy kompresja prawidłowa jest :?:

slavo_p - 24-01-2013, 07:46

kompresji nie badałem :( szukam kogos kto wpadnie do mnie i to mi sprawdzi bo niema szans nawet wydrzec wóz z garazu ;/;/
robertdg - 24-01-2013, 10:35

Zawory na zimno 0.25ssący i 0.35wylotowy, ustawiasz prawidłowo
slavo_p - 24-01-2013, 22:31

zaznaczam ze przed sciągnięciem głowicy normalnie wjechałem do garazu , czyżby tak nagle komresji brakło ze nie odpaliłby nawet ??? wymieniałem uszczelniacze zaworowe i tak troszke przeczysciłem te zawory , nie gniazda zaworów . czy to mozliwe zeby całkowicie kompresje stracił ?? jak wkręce sprężarke i bije cisnienie to do pokrywy zaworów nie przedostaje sie powietrze tylko gdzies tam idzie tak jakos syczy czyu tak ma byc ?? i to na kazdym baniaku tak jest. . druga sprawa to zauwazyłem ze niema takich jak by podkładeczek co sązałożone na tą śrubke do regulacji luzu zaworowego i one bują o zawory , ale to tak miałem odkąd kupiłem auto czy to przeszkadza w czyms ?? , :( :( opadają mi ręce
milo - 25-01-2013, 15:08

Po pierwsze musisz dobrze odpowietrzyć żeby paliwo przebiło się przez wtryski dobrze przepompuj ręczną pompka i poluzuj jak pisałem wtryski ale delikatnie bo ze idzie paliwo to nie wszystko bo z powietrzem
Jak dokręcałeś głowicę :?: kluczem dynamometrycznym :?: i druga sprawa kolejność dokręcania :?:

slavo_p - 25-01-2013, 19:36

jutro będe odpowietrzał , uszczelke odkręcałem i dokrecałem wg instrukci . a kluczem dynamometrycznym nie dokręcałem :( a jakie daćluzy zaworowe na zimnym ?

[ Dodano: 26-01-2013, 19:12 ]
Panowie nie udało mi sie odpalic silnika . Podczas kręcenia usłyszałem jakies delikatne pukanie i tak jak by blokowanie kręcenia cos w stylu złego ustawienia zapłonu . Postanowiłem sciągnąć głowice po raz kolejny , po jej sciągnieciu ujżałem dziwną rzecz , mianowicie pierwszy i drugi tłok jest przykopcony a trzeci i czwarty mokry jak gnój , nawet w srodku na tłokach widac rope :( co to może byc ??


Powiedzcie mi PAnowie jak sie nazywają i czy da rade dokupic takie miseczki osadzone w plastikowej obudowie które biją w zawory ? chodzi o te co wsadza sie szczelinomierz gdyz kilka mi brakuje , ale wczesniej tak jezdził .

areksz121 - 28-01-2013, 00:24

Same podkładki raczej niemożliwe, najprędzej dostaniesz komplet ze śrubką regulacyjną, dobrze zapytać Malika o takie coś, może do 4D68 będzie mieć, bo do MIVECa niestaty nie miał. W ostateczności ASO...
deejay - 28-01-2013, 00:36

slavo_p napisał/a:
po jej sciągnieciu ujżałem dziwną rzecz , mianowicie pierwszy i drugi tłok jest przykopcony a trzeci i czwarty mokry jak gnój , nawet w srodku na tłokach widac rope co to może byc ??


Brak ciśnienia , lub uszkodzone wtryski ( otwarte) , ale obstawiam pierwsza opcję .

mitsu_pl - 28-01-2013, 10:17

Nie chce krakać, ale to co chciałeś zaoszczędzić na własnej robocie, może się teraz srogo na Tobie zemścić i pochłonąć 2 razy więcej pieniędzy...
milo - 28-01-2013, 15:05

Jak przed wymianą normalnie palił a po wymianie uszczelki są problemy to własnie tu trzeba szukać przyczyny , śruby głowicy sprawdzałeś długość :?: 119,7 max długość
jacek11 - 28-01-2013, 16:29

W całym opisie brakuje mi informacji o planowaniu/zabielaniu głowicy :roll:
milo - 28-01-2013, 16:31

jacek11 napisał/a:
W całym opisie brakuje mi informacji o planowaniu/zabielaniu głowicy

Słuszna uwaga ale nie zawsze trzeba to robić

jacek11 - 28-01-2013, 16:44

Z doświadczenia wiem,że trzeba chociaż zabielić. :wink:
slavo_p - 29-01-2013, 22:44

Panowie wczoraj oddałem głowice do planowania orasz docieranie wszystkich zaworów , gdyz po zalaniu kanałów dolotowych i wydechowych tylko z jednego zaworu nie kapało ;/ prawdopodobnie spowodowane to było tym iz wymieniane były uszczelniacze zaworowe oraz przez szpeca który rozwiercał otwór po urwanej swiecy żarowej , a wiercił jak szło bez zabezpieczenia czegokolwiek . Ciekawi mnie sprawa długosci srób do głowicy bo o ile mnie pamiec nie myli to moje mają długosc przybliżoną do 130mm (ale ręki nie dam obciąc) .
Jutro mam odebrac głowice , ale ale do poskłądania wszystkiego brakuje mi srób regulacji zaworów , mam tylko trzy kompletne a pozostałe są bez tych ruchomych podkładek ( Kolega WSZYC trzyma mnie przy nadzieji , BÓG mu zapłac za poratowanie świecami :D :D:D :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group