To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Test Mitsubishi Outlander III

borsak1 - 24-01-2013, 12:33
Temat postu: Test Mitsubishi Outlander III
Dla zainteresowanych tytuł jest zabójczy i coś w nim chyba jest O III to w sumie już kombi nie SUV :) (przynajmniej jak dla mnie)

http://www.auto-swiat.pl/...-kombi-bezdroza

Lucas123w - 24-01-2013, 14:11

OIII to taki bardziej OI, bardziej kombi niżeli SUV. Cena niżej i będzie dobrze :D
rezon - 24-01-2013, 16:47

piszą o braku myszkowania na koleinach - to duża różnica na plus z poprzednikiem. Zużycie paliwa - do takiego poziomu można było zejść i w O2 - zależy przy jakiej prędkości, a nie na jakiej drodze. Na autostradzie można było mieć 6l i 12l/100km
lexus - 24-01-2013, 23:35

to może ten test http://motoryzacja.interi...an,1883442,3460
rezon - 25-01-2013, 07:10

ten już chyba kiedyś był "linkowany" na forum. Zużycie paliwa podają całkowicie odmienne :(
krzychu - 25-01-2013, 07:12

rezon napisał/a:
Zużycie paliwa podają całkowicie odmienne :(


Może dlatego, że jeden do diesel, a drugi to benzyniak z CVT :?:

rezon - 25-01-2013, 08:03

Znalazłem zużycie paliwa na spritmonitor.de http://www.spritmonitor.d...cht/543099.html jednego diesla 2.2 150KM - na razie mało wpisów. Jest fajne bo tylko 7,63, ale dalekie od danych producenta i jakoś nie powala. MIałem 8,16 przy dość ciężkim stylu jazdy - zrzucenie 0,5l nie stanowiło żadnego problemu. Nie ma na razie wpisów nowego benzynowego
borsak1 - 25-01-2013, 10:51

Kurde PANY każdy pisze "o tam paliwem bym się przejmował" ale jak przyjdzie co do czego siedzicie z kalkulatorami :D
rezon - 25-01-2013, 12:34

borsak1 napisał/a:
Kurde PANY każdy pisze "o tam paliwem bym się przejmował" ale jak przyjdzie co do czego siedzicie z kalkulatorami :D
pewnie, że siedzimy z kalkulatorami. Inaczej piniondzów nie da się policzyć. Same poduszki wypchane dularami to ich tela, że mi palców brakuje - nawet u nóg ;) Jeno materace z jurkami se policze, bo ich jeno dwa.
borsak1 - 25-01-2013, 15:08

@rezon :)
markowoj - 15-02-2013, 23:57

Porównanie Outlandera III z Sorento i Santa Fe w Auto Świat nr 7
to chyba nobilitacja dla miśka choć miejsce ostatnie.
Oraz SKANDALICZNE CENY CZĘŚCI w Poradniku Auto Świat. skandaliczne= diamentowe.

mitsu00 - 16-02-2013, 14:04

markowoj napisał/a:
Porównanie Outlandera III z Sorento i Santa Fe w Auto Świat nr 7
to chyba nobilitacja dla miśka choć miejsce ostatnie.
Oraz SKANDALICZNE CENY CZĘŚCI w Poradniku Auto Świat. skandaliczne= diamentowe.
No na czyms musza przeciez sobie odbic spadek sprzedazy :badgrin:
markowoj - 16-02-2013, 21:53

Obawiam się że przy kontynuacji takiej polityki cenowej mmc długo w Polsce nie pociągnie.
Sam kupowałem outka tdi biorąc pod uwagę dostępność części na wolnym rynku . A i cena samochodu była chyba adekwatna do wartości( około 110 tys.) Nawet serwis aso mmc proponował mi ostatnio własny zakup części i montaż u nich w cenie negocjowanej . zarobią inni a sprzedane sztuki nowych samochodów sytuacji nie uratują . Co do porównania aut to chyba kryterium stanowiła cena i może naciągana kubatura outka , bo w tej klasie to chyba bardziej sportage.

rezon - 16-02-2013, 22:08

Spadek z I-go miejsca sprzedaży po za pierwszą dziesiątkę sprzedaży SUV'ów to sztuka, która się udała MMC jest to m.in. efekt stosunku jakości ceny zarówno samochodu jak i obsługi posprzedażowej
Aleksander1965 napisał/a:
Borykam się z problemem trzeszczącego zwłaszcza na tzw leżącym policjancie lub na nierównościach przednim zawieszeniem.Czy ktoś miał podobny problem? Na przeglądzie corocznym jegomość nic nie znalazł. W drugim moim samochodzie miałem podobne zjawisko zwłaszcza słyszaln w okresie zimowym ale wymiana drążków kierowniczych załatwiła sprawę.
ten post akurat się pojawił - no comments .
jurekschroda - 18-02-2013, 10:18

rezon napisał/a:
Spadek z I-go miejsca sprzedaży po za pierwszą dziesiątkę sprzedaży SUV'ów to sztuka, która się udała MMC jest to m.in. efekt stosunku jakości ceny zarówno samochodu jak i obsługi posprzedażowej


Mam nieco inne zdanie na ten temat - główne przyczyny to:
- brak silnika diesla w akceptowalnej cenie
- brak silnika benzynowego zapewniającego dobre osiągi ( w OIII)
- przymusowe połączenie automatu z 4x4 przy silniku benzynowym ( w OIII)
- specyfika pracy skrzyni CVT
- wygląd zewnętrzny, który zamiast nawiązywać do najładniejszego OII stanowi zupełnie nową propozycję, o wiele mniej wyrazistą niż OII. Wprawdzie może się podobać, ale to już nie to.

Jeśli chodzi o cenę - OIII z silnikiem benzynowym obecnie nie ma wygórowanych cen. Podobnie jak dostępny jeszcze OII 2WD 2.0 benzyna - za 82 tys można dostać bardzo dobrze wyposażony samochód ( z nawigacją itp).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group