Tuning - Jak obniżyć/zglebić galanta ??
Kojec - 22-04-2013, 22:25 Temat postu: Jak obniżyć/zglebić galanta ?? Witam,
zacząłem się orientować w temacie obniżenia auta jakim jest Mitsubishi Galant 2000r SEDAN, niestety nie znalazłem nigdzie amortyzatorów które pozwolą obniżyć go do momentu kiedy pomiędzy opone a nadkole zostanie luka na palca.
Znacie może jakąś firmę produkującą amortyzatory które pozwolą to osiągnąć i jest warta swojej ceny??
Posiadam założone czerwone sprężyny firmy H&R auto jest obniżone ale nie wiele i jak to na ori amortyzatorach miękkie, na nierównościach lubi dobijać amorki
Uwex - 23-04-2013, 07:59
Kojec napisał/a: | znalazłem nigdzie amortyzatorów które pozwolą obniżyć go do momentu kiedy pomiędzy opone a nadkole zostanie luka na palca. |
na amortyzatorach nie obniżysz bardziej auta.
i9i - 23-04-2013, 08:15
Możesz wywalić amory całkowicie a dalej będzie tak stał jak stoi, to że się je ciężko składa nie oznacza, że podnoszą auto. Krótsze co prawda zgniotły by bardziej sprężynę ale takowych musiałbyś szukać u rajdowych "kowali" bądź pod Evo, gdyż do nich powinny być dostępne gotowe amorki o krótszym skoku.
Tomek - 23-04-2013, 09:29
Kojec, jak wyżej napisane
nie obniżasz auta amorami, ale sprężynami
jak H-Ry to dla Ciebie mało, to pozostaje jeszcze gwint
forumowicz d1veno zakupił taki komplet w granicach 3 k zł brutto
Kojec - 23-04-2013, 13:27
Gwint znalazłem jedynie za 4500 zł ... Cena troche mnie przeraziła, zobaczę co napisze d1veno
matklasa - 12-05-2013, 18:20
Hej.Podłącze się pod temat. Jakie kopic dobre sprężyny aby obniżyć przód auta. Mam Galanta 01r Avance w sedanie, a z przodu mam przeswit na 18 cm miedzi rantem felgi a nadkolem.
Marcelinho - 12-05-2013, 18:34 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt Ja miałem obniżać swojego ale nie ma sensu.Teraz gdzieniegdzie trze zderzakiem jak podjeżdżam pod krawężnik.Pewnie jakby dostał obniżenie 35-40mm to już nigdzie bym nie podjechał dlatego odpuściłem temat.
|
|
|