Pajero II - PRZEKLADAC CZY NIE PRZEKLADAC
arturopajero - 06-05-2013, 19:55 Temat postu: PRZEKLADAC CZY NIE PRZEKLADAC witam
jestem wlascicielem Pajero 98 ktorego sprowadzilem w 2008 z Japoni do Irlandii teraz przywiazlem go Polski pare miesiecy temu niestety nie moge go zarejstrowac w Polsce bo kierownica jest po prawej
Auto jest w super stanie i ma tylko 68tys przebiegu szkoda mi go sprzedawac na czesci bo jest naprawde w super stanie.
zastanawiam sie nad przekladkom ale wlasnie czy jest sens auto ma swoje lata wiec moze jest to zupelnie nie oplacalne.
Pozatym nie moge znalesc mikogo w Lubelskim kto by sie tego podjal?
Dziekuje Pozdrawiam i wyslucham chetnie opini
jawaldek - 06-05-2013, 23:39
Po przekładce i tak masz wpisane w dowodzie że kierownica była "angielska" Przekładka, przynajmniej w zeszłym roku, kosztowała +/- 4 tyś. Jeśli wiesz co to za samochód i jesteś pewien jego niezawodności to przekładaj tylko jak byś chciał go sprzedać to na 100% dostaniesz mniejszą cenę niż za takiego co kierownicę po europejskiej stronie. Same angliki na części też nie są zbyt drogie. Może warto jest kupić jakiegoś strudla europejskiego i przełożyć, po za układem kierowniczym, wszystko z angielskiej wersji. Masz wtedy też możliwość wykonania konkretnej konserwacji ramy i podwozia a i w wypadku sprzedaży cena jak za europejczyka i spokojnie wiesz czy jeździsz.
Tak na marginesie dwa lata temu anglika rok młodszego niż mam w super stanie jeżdżącego kupiłem na części za 6tyś ->> głównie dla silnika i automatycznej skrzyni biegów.
lukas 78 - 07-05-2013, 10:28
kup Europejczyka po dzwonie i złóż z dwóch jednego
albo z zajeżdżonym motorem
sama przekładka jest mało opłacalna
masonry - 07-05-2013, 16:22
Może jednak sprzedaj, kasa się przyda i bez zbędnej roboty.
Każda opcja z przekładka czy anglika na nasz czy robienie z dwóch jednego, to naprawdę masa roboty i zawsze są dodatkowe koszty.
Chętnie uwolnię cię od tego problemu, jeżeli cena będzie rozsądna.
|
|
|