To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lancer Ogólne - Nowy Mitsubishi Lancer

Anonymous - 11-01-2007, 14:42
Temat postu: Nowy Mitsubishi Lancer
Całkowicie nowa rodzina Lancera ma zostać wprowadzona na rynek europejski pod koniec roku.

Lancera projektowano z myślą o dostosowaniu do różnych wymagań użytkowników. Na czterech poziomach osiągów (podstawowy, średni, wyższy i sportowy), będzie proponowanych 5 różnych silników, w tym dostarczany przez Volkswagena 140-konny diesel w technologii pompowtryskiwaczy już teraz montowany w modelach Grandis DI-D i Outlander DI-D.


W Ameryce Północnej nowy Lancer jest wyposażony w nowy czterocylindrowy, dwulitrowy silnik DOHC MIVEC o mocy 152 KM osiąganej przy 6000 obr./min i 198 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 4250 obr./min.

Po drugiej stronie Atlantyku Lancer 2008 dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia DE, ES i usportowionej GTS. Lancer ES ma poprawiony wygląd z pięcioszprychowymi 16-calowymi aluminiowymi obręczami kół, klamkami i lusterkami kolorze nadwozia i chromowanym grillem chłodnicy. Stylistyka robi jeszcze większe wrażenie w modelu GTS, który wyposażono w dziesięcioszprychowe 18-calowe felgi, przednie i tylne dyfuzory powietrza, seryjne światła przeciwmgłowe, tylny spoiler i chromowana końcówkę wydechu.


Nowa generacja Lancera jest pierwszym Mitsubishi w Ameryce Północnej opcjonalnie wyposażonym w bezstopniową skrzynię biegów (CVT) zamiast tradycyjnej skrzyni automatycznej. Lancer GTS wyposażony w CVT oferuje sześciostopniowy tryb sekwencyjny Sportronic, który pozwala kierowcy na manualne sterowanie pracą skrzyni za pomocą łopatek pod kierownicą.

W Europie CVT będzie jednym z kilku wariantów systemu napędowego, poza tym będą dostępne manualne skrzynie pięcio- i sześciobiegowe oraz czterobiegowa skrzynia automatyczna.

Zwiększenie przedniego i tylnego rozstawu kół o 60 mm - obecnie 1530 mm - oznacza według Mitsubishi lepsze prowadzenie. Rozstaw osi zwiększono do 2635 mm (z 2600 mm), a całkowita szerokość została zwiększona do 1760 mm (z 1695 mm). Całkowita długość zmalała jednak o 15 mm.

W Ameryce Północnej Lancer GTS 2008 ze standardową manualną skrzynią biegów albo opcjonalną CVT łączy sportowe nastawy zawieszenia - w tym inne stabilizatory i charakterystyki sprężyn i amortyzatorów - z 18-calowymi kołami i oponami 215/45R18. Hamulce wersji GTS pochodzą z SUV-a Outlander i mają wentylowane tarcze o średnicy 294 mm z przodu i pełne tarcze o średnicy 302 mm z tyłu.


Lancer 2008 jest wykonany w kolejnej generacji systemu Reinforced Impact Safety Evolution (RISE) firmy Mitsubishi. Konstrukcja RISE rozprasza energię podczas bocznych i tylnych uderzeń i kontroluje zniekształcenie kabiny, zwiększając ochronę pasażerów i systemu paliwowego przy uderzeniach z tyłu.

System bezpieczeństwa Lancera 2008 zawiera zaawansowany podwójny układ SRS z przednimi poduszkami powietrznymi wraz z czujnikami zajęcia foteli, boczne poduszki powietrzne zamontowane w fotelach, kurtyny powietrzne i poduszkę chroniącą kolana kierowcy.

Modele ES i GTS posiadają standardowo ABS wraz z EBD, które są opcją w modelu DE. Wszystkie wersje Lancera są wyposażone w system monitorowania ciśnienia w oponach.

Wszystkie Lancery na rok modelowy 2008 są przygotowane do montażu akcesoryjnego radia satelitarnego SIRIUS. Jest to również element opcjonalnego pakietu Sun and Sound (słońce i dźwięk), który jest dostępny modelach ES i GTS. Pakiet łączy elektrycznie sterowany szklany dach, radio SIRIUS z opłaconą subskrypcją na 6 miesięcy i 650-watowy system nagłośnienia Rockford-Fosgate.

Warto zauważyć, że Mitsubishi pomyślało także o późniejszych kosztach eksploatacji. Na przykład wykorzystane w przednich wzmocnieniach bocznych wymienne struktury łamliwe pozwalają zmniejszyć koszty naprawy w razie niewielkiej kolizji. Zastosowanie łańcucha zamiast paska rozrządu (stosowanego w wielu silnikach w tym segmencie aut) zdaniem producenta zwiększa niezawodność i usuwa konieczność wymiany. Irydowe świece zapłonowe pozwalają na zmniejszenie emisji spalin i pozwalają na przedłużenie okresów między przeglądami.

Tanieć zaczną niedługo używane Lancery. Samochody te nie są może u nas szczególnie popularne, jednak jeśli kogoś nie stać na reprezentacyjną wersję Evo, to zawsze może choć troszkę zasmakować emocji za kierownicą słabszych wersji.

Anonymous - 11-01-2007, 14:57

Meteo, Nowy Lancer LUTY 2007
Anonymous - 11-01-2007, 15:13

Wiem widzialem tamten temat - ale takiego artykulu o nowym Lancerku nie bylo - jezeli Admini badz Moderator uzna ze dalem to w zlym miejscu prosze o przeniesienie tematu do tematu ktory podal gregorbu
Hubeeert - 11-01-2007, 15:54

Meteo - podaj zrodlo z ktorego korzystales...
Anonymous - 11-01-2007, 15:59

Juz Hubciu podaje ....
artykul pochodzi z autokraty : http://www.autokrata.pl/

Anonymous - 11-01-2007, 16:05

jak zawsze pytanie-jaka cena ?
stawiam na 80-90 klockóf : :evil:
nara sie mówi i zyje dalej :mrgreen:

Cezar - 11-01-2007, 16:23

gumas_72 napisał/a:
stawiam na 80-90 klockóf :
nara sie mówi i zyje dalej

Marudzisz :P

Pewnie bedzie ok 70-80tys :wink:

Hubeeert - 11-01-2007, 16:57

Obaj marudzicie.
Ja stawiam ze bedzie sporo taniej.

Ale ja sie przeciez nie znam. :wink: 8) :mrgreen:

sla - 11-01-2007, 18:24

Obawiam się, że nie marudzą. Sądząc po dotychczasowej polityce cenowej Mitsubishi, przypuszczam, że ceny będą dosyć mało konkurencyjne w stosunku do innych marek. Grandis też miał być tani.
Robson86 - 11-01-2007, 19:02

A mi sie wydaje ze podstawowa wersja bedzie oscylowala w granicach 65 - 68 tys. zl. :P Mysle ze napewno nie bedzie wyzsza (a jezeli bedzie to nie wiele) niz ceny nowego Civica czy Corollk'i :D
Pozdroo

Hubeeert - 11-01-2007, 20:21

sla ;-) wiecej wiary
Anonymous - 15-01-2007, 07:39

Robson86 napisał/a:
A mi sie wydaje ze podstawowa wersja bedzie oscylowala w granicach 65 - 68 tys. zl. :P Mysle ze napewno nie bedzie wyzsza (a jezeli bedzie to nie wiele) niz ceny nowego Civica czy Corollk'i :D
Pozdroo


to ja już mogę się zapisywać na listę po kupno :mrgreen:

Jackie zapisuj mnie na społeczną :mrgreen:

nr1-gumas

Anonymous - 23-01-2007, 21:17

ale normalnie z bólem serca musze przyznać żeevo X to....lipa.....od IX w dół to autko miało swój styl....a teraz??zerżnięte z seata i alfy.....nie powiem te pierwsze concepty były bardzo fajne ale ostateczny model to porażka......
stanik - 23-01-2007, 21:53

jockn, kupiles swoje autko z allegro czy to Ty chcialeś je sprzedać (bardzo ladne :) szkoda ze nie mialem takiej gotowki :) )
Pozdrawiam

Anonymous - 23-01-2007, 22:20

ja kupiłem w kraku u filipowicza z salonku.....dziekuje mi tez się podoba.....nie zamienie na żadne inne.....jedynie ulepsze obecne :D .....


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group